|| Alone || PART 8 ||

72 9 6
                                    

(Kyungsoon Nk.)

Siitä on nyt kaksi päivää kun Chanyeol lähti, silti se tuntuu ikuisuudelta.

Asiat ovat tosi oudosti, en siis nyt tarkoita sitä että Chanyeol ei ole koulussa, tai no sitäkin, mutta se asia oli että Kai on nyt nämä kaksi päivää vaan tuijottanut minua, se on hiukan ahdistavaa mutta parempi kuin hakattavana. Siitä pitikin puhua Kai ei ole kiusannut minua yhtään sen keitto jutun jälkeen? Joka on hiukan outoa kun on kuitenkin Kaista kyse.

(Kain NK.)

Oon tujottanu Kyungsoota nyt pari päivää putkeen. Sitä on nyt parempi lähestyä, ku Chanyeol on poissa.
Mä mietinkin et meen tänää puhuu sille koska mul on pieni suunnitelma..

(Kyungsoon NK.)

Tulin bussista ulos ja kävelin koulu rakennukseen sisään. Menin kaapilleni ja katsoin mikä tunti meillä oli, kun joku tuli taakseni, mä käännyin ja takanani oli Kai?


"Moi..joo tota tää on varmaa outoo mut voiks sä olla munkaa tänää, mä haluun pyytää anteeks et oon satuttanu sua ja ollu täys idiootti, Nii haluisin hyvittää ees 1% mun jutut mitä oon tehny.."Kai aloittaa.

"Ömm..tota..k-kai se käy.."vastasin vaikka olin vähän hämilläni, kuvittelin että sieltä tulee nyrkki naamaan mutta..että anteeksi pyyntö?

"Loistavaa, tavataan tossa pihalla koulun jälkeen?"

"J-joo" änkytin vastauksen.

----------------

Tunnit menivät nopeasti. Vein kirjat kaappiin ja pakkasin reppuni.
Juoksin ulos koulusta etsin katseellani Kaita.

"Hei! Kyungsoo, täällä!" Kai huutaa ja viittoo minua hänen luokseen. Menin hänen luokseen.

"Minne sä haluisit mennä?" Kai kysyy.

"Ömm...en mä oo ajatellu sitä.." Vastasin.

"No mä tiiän yhen kahvilan mikä on täs aika lähellä, nii mennää vaikka sinne." Kai ehdotti.

"O-okei."

Olimme kahvilan ovilla, Kai avasi minulle oven ja menin sisään.

"Mitä sä otat?" Kai kysyy.

"Mitä täältä saa?"

"No mee istuu mä tuon sulle jtn :)" Kai sanoo ja hymyilee.

"Okei.."

Etsin pöydän ja istuin. Hetken päästä Kai tulee ja asettaa kaksi donitsia pöydälle ja pirtelö mukin kahdella pillillä?

"M-missä m-mun juoma on?" Kysyin.

"Tossa" Kai sanoo ja osoittaa pirtelöä.

Okei? Mietin ja aloin juoda kunnes Kai ottaa toisen pilleistä ja rupeaa myös juomaan. Lopetan juomisen ja katson Kaita hämmentyneesti.

"Ootsä kipee ku noin punanen oot? ;)" Kai toteaa

"E-e-en m-miks m-mä o-olisin.." Änkytin.

"Okei :D" Kai sanoo

Me söimme meidän donitsit ja lähdimme pois kahvilasta.

"No, oliks kivaa?" Kai kysyy

"Joo, olihan se.." Vastasin.

Sitten Kai tulee lähemmäs ja ottaa päästäni kiinni ja suutelee otsaani!? Menen vähän taaksepäin ja katson Kaita kysyvästi.
Sitten taskussani alkaa soida, puhelimeni. Otin kännykkäni käteen ja katsoin, viesti Chanyeolilta.

Chanyeolilta: Kyungsoole:

MOIKKA!! :) tääl mä oon turvallisesti ei tarvii olla huolissaa enää ;)

"Kukas se oli? ;)" Kai kysyy.

"C-Chanyeol" vastaan.

"Jaha..sun ei kannattais olla sen kaa eksä oo kuullu et se lähti sinne lomalle tapaa sen tyttöystävää, aattelin vaa kertoo ettei sit tuu yllätyksen kuse kieltäytyy suhteesta sunkaa et ei kAnnattais ees kysyy" Kai kertoo.

"M-mitä.. Kuka se sit on?" Kysyn.

"Lee Min Sun, en oo koskaa tavannu mut kuulemma kaunis" Kai vastaa.

Lähdin kotiin Kain saattamana. Koti pihalla Kai halaa minua, suutelee nopeasti huulilleni ja lähtee

Jään kotipihalleni seisomaan urpon näköisenä, 'en kai ole ihastumassa Kaihin?' Mietin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jään kotipihalleni seisomaan urpon näköisenä, 'en kai ole ihastumassa Kaihin?' Mietin.

___________________________________

Nonni siin on ja KaiSooki saatu tarinaa mukaa 😏😂
~comment ~share ~vote
KIITOS 💗

-niina-

Don't Be So Shy || CHANSOO FANFIC || Finnish Where stories live. Discover now