Kun olin saanut tunteeni vuodatettua, lähdin vessasta ja menin kaapilleni."Wow, wow! Mikä se lähtö sielt ruokalasta oli?" Kai tokaisi.
"Ei m-mikään.." Yritin olla vakuuttava..
"Okei? No millo sä oisit valmis? Lähtee sinne leffaa" kai kysyy.
"No, vaikka viideltä?"
"Ok, mä tuun siis hakee sut viidelta :)" Kai sanoo ja heittää repun selkäänsä ja lähtee "no heippa nähää viideltä! :D"
"Moikka" vastaan samalla kun vilkutan.
---------------------
Kello on kohta viisi ja olin meilkein valmis lähtemään, kun ovikello soi.
Avaan oven.
"Ai moikka?" Sanoin vähän ihmeissäni kun kello ei ole vielä viisi.
"Ai sä et oo viel valmis :DD No ei se mitää mä ootan" Kai sanoi ja istui lähimälle tuolille.
Kun olin valmis me lähdimme elokuvatetteriin.
Elokuvateatterissa:
"Minkä leffan sä haluisit nähä?" Kai kysyy.
"Ömm päätä sä" mä vastasin koska en yhtään tiennyt ja hän hän se minua pyysy joten koin hänellä olevan jokin idea.
"No mennää kattoo toi Passengers?" Kai kysyy.
"Juu käy" sanon
Sitten minulle tulee viesti kännykkään, kaivan kännykkäni taskustani ja näpyttelen koodini.
"Onko se Chanyeol..?" Kai kysyy turhautuneena.
"Joo"vastaan
"Laita se kännykkä pois tai mä otan sen.." Kai uhkailee
Tämän jälkeen hän ei ollut enää "normaali" hänessä oli jokin vialla. Pääsimme saliin ja kysyin Kailta mikä on vialla en kuitenkaan vastausta saanut
Leffa oli tosi hyvä ja meillä oli sitten kuitenki mukavaa :)
Me lähdettiin koteihin ja Kai taas saattoi minut.Kun pääsin kotiin otin kaapista jotain mitä voisin syödä. Löysin nuudelia, lämmitin veden ja laitoin sen nuudelin joukkoon ja vein kulhon huoneeseeni.
Söin sen nopeasti ja menin suihkuun jonka jälkeen menin nukkummaan.
---------------------
Heräsin kelloni soittoon, sammutin sen ja vedin peiton pääni yli. Puin kouluvaatteet pääle ja menn aamu pesulle, sitten pakkasin repun, otin jotain matkalla syötäväksi ja heitin repun selkään. Avasin ulko oven ja sen takana sesoi, Kai?
"Mitä sä täällä teet?" Kysyin ihmeissäni.
"Eks mä ny saa tulla poikaystävääni vastaa?" Hän kysyi ja virnisti, sitten hän sulki minut syliinsä ja suuteli minua kaulalle.
"Mmhm, K-kai m-meidän pitää m-mennä odottamaan bussia.." Vaikeroin.
"Juu juu 😏"