⚠️❌HUOM!❌⚠️
⚠️ÄLÄ LUE JOS OLET HERKKÄ ⚠️
⚠️LUKIAA ON VAROITETTU⚠️
_______________________________
-
-
(Kyunsoon nk.)"C-Chanyeol?..."
'En voi uskoa tätä. En voi katsoa tätä. Miten näin voi tapahtua!!'minä mietin samalla ku katsoin järkyttyneenä kun Chanyeol suuteli Baekhyunia...
"Kyungsoo, mä voin selittää!" Chanyeol sanoi samalla kun nousi ylös maasta.
"Ei...MÄ EN TARVII SUN VITUN SELITYKSIÄ!!!! TÄÄ JUTTU ON HARVINAISEN SELVÄ!!" Mä huusin ja lähdin juoksemaan en tiennyt minne mä vaan juoksin ja juoksin, samalla kun silmistäni virtasi kyyneliä.
'Miten Chanyeol saattoi tehdä näin minulle?' En ymmärtänyt yhtään...
(Chanyeolin Nk.)
"Kyungsoo, mä voin selittää!" Sanoin hätääntyneenä
"Ei....MÄ EN TARVII SUN VITUN SELITYKSIÄ!!!! TÄÄ JUTTU ON HARVINAISEN SELVÄ!!" Kyungsoo huusi ja lähti juoksemaan "KYUNGSOO, ODOTA!!!" Huusin mutta hän ei kuunnellut...
'Miten näin edes voi käydä...?' Mietin"Kukas se lutka oli :DD " Baekhyun naurahti.
"Mun....yks mun tuttava, ei mikää tärkee.."
"Ookei?..jatketaan?" Baekhyun kysyy ja ottaa mun käsistä ja kurottaa mun huulien luo ja suutelee minua epäröin hetken mutta vastasin suudelmaan.
(Kyungsoon NK.)
Jalkani eivät enää kantaneet, päässäni liikkui vain se mitä 20 minuuttia sitten näin...
Istuin maassa, itkin ja mietin 'mitä? ' sitten tunsin jotain kylmää ja katsoin ylös, lunta oli alkanut sataa