Roxie Bennett
Hétfő reggel Amy-nek ecseteltem a hétvégén történteket. Ő az egyetlen olyan barátom, akiben teljesen megbízok. Arról nem is beszélve milyen csillogó szemekkel hallgatta a beszámolom, főleg amikor azt meséltem, hogy Louis Ann-nal játszott. Szerencsére a mai matek óra nem is ment olyan rosszul, talán a hétvégi gyakorlás miatt. Viszont ami nagyon hamar feltűnt az az, hogy Louis ma nem jött suliba. Máskor talán sok időbe telne, míg feltűnik, de ma beszélni szerettem volna vele, hogy mikor tudunk legközelebb találkozni. De erre vannak a jó barátok, ugyanis Amy tudja hol lakik Tomlinson, így délután hazafele menet teszek egy kitérőt a házuk felé.
Louis Tomlinson
A vasárnap történtek után anyámat kórházba kellett szállítani, mert mikor apa megütötte őt beverte a fejét. Talán most az egyszer jól tettem, hogy egyből hazarohantam, mert kitudja az a rohadék még mit művelt volna vele. Hiába mondom már anyának évek óta, hogy váljanak el, ő sose hallgat rám. Mindig azt hajtogatja, hogy ő szereti apát. Tényleg ez az igaz szerelem, hogy ilyen dolgok után is kitartanak egymás mellett? Most egyedül vagyok itthon, mivel apa mára összeszedte magát, és bement a munkahelyére. Csoda, hogy az alkalmazottjai még nem látták részegen, és az is, hogy még mindig egy sikeres céget tudhat magáénak. Anyát már tegnap este haza tudtuk hozni a kórházból, ezért úgy gondoltam,hogy ma itthon maradok vele. Majd valahonnan kerítek egy hamis igazolást. A szobámba kockultam, amikor megszólalt a csengő. Normális esetben anya nyitna ajtót, de valószínűleg ő a szobájában pihen, ezért nagyot sóhajtva én mentem le. Meglepődtem, amikor az ajtó túloldalán Roxie-t láttam meg. Mit keres itt? Egyáltalán honnan tudja hol lakom? Persze szinte az egész suli tudja, hogy melyik villába tengettem napjaim, de belőle nem néztem volna ki. Róla már kilencedik óta tudom, hogy nincs oda értem. Ő nincs a csodálóim körében. Ezért is vállaltam el a korrepetálását, hogy megszerezem őt, na meg azt a hatalmas összeget, amit majd kapok érte. Ja, és az ösztöndíjról se feledkezünk meg, mert az számomra a kulcs, hogy lelépjek innen, és ne kelljen apám részeg fejét látnom legalább két naponta.
-Szia!-köszön hűvösen ezzel is tudomásomra hozva, hogy nem kedvel, közös tanulás ide vagy oda.
-Szia!-viszonozom ugyanolyan hangnemben. -Mit keresel itt?-teszem fel azt a kérdést, amit az előbb magamba fogalmaztam meg.
Idegesen csavargatja a haja végét. Nem tudom, hogy tud-e róla, de ez egy nagyon aranyos szokása. Ő maga is aranyos. Nem használnám rá a dögös jelzőt, mert nem úgy nézz ki, mint a mai lányok többsége, hogy mindenük kint van, hanem visszafogottabb. Sötétbarna, hát középig érő haja keretezi kerek arcát. Mandulavágású, mogyoróbarna szemei ártatlanságot sugallnak.-Gondoltam meg kéne beszélni, hogy mikor találkozunk legközelebb.-mikor felhúzott szemöldökkel néztem rá, gyors hozzátette még.-Mármint a matek miatt.-pirult el. Jó tudni, hogy ha nem is mutatja ki, de valahol mélyen belül vonzódik hozzám.
-Jaa.-vigyorogtam.-Szerdán ráérsz?-ez az egy nap, amikor nincs edzésem.
-Persze. Gondolom akkor majd nálunk.- motyogta.
-Aha.-kacsintottam, mire kiérdemeltem tőle egy „ez hülye" pillantást.
El se köszönve megfordult, majd indulni készült, de én megfogva csuklóját nem engedtem.
-Nem maradsz picit?-kérdeztem az eddigi viselkedésemtől eltérően.
-Miért is?-fordult meg majd érdeklődve bámult rám.-Véletlenül nem ér rá a barátnőd, és nincs másik csaj telefonszáma az Iphone-odba?-kérdezte gúnyosan. Tudom, hogy erről vagyok híres, hogy bármikor váltogathatom a csajom, de olykor ha felhánytorgatják, akkor már nem is hangzik olyan jól, főleg, ha ő mondja, akit meg akarok szerezni magamnak.
-Meghívás visszavonva.-váltottam vissza bunkó stílusomra, és becsaptam az ajtót előtte.
-Ez rohadtul gyerekes volt.-kiabálta, majd a kapu halk nyikorgása hallatszott már csak.
Basszus! Kell nekem az a pénz! De ezzel a csajjal az se jó, ha kedves vagyok, se ha bunkó. Mégis milyen pasikra bukik? Azt ne várja, hogy virágot, meg bonbont vegyek neki, és szerenádozzak is az ablaka alatt. Nekem csak az kell, hogy lefeküdjön velem...
xxxEsztyTomlinson
YOU ARE READING
Illusion /Louis Tomlinson/
FanfictionRoxie életében egy valami jelent gondot...a matek... Louis Tomlinson a suli nagymenője...a focicsapat kapitánya...a lányok álma...mindene megvan... vagy mégsem... Roxie egy utolsó esélyt kap a tanárjától...ez az esély pedig Louis lesz... A közös tan...