תשובה

3.2K 103 23
                                    

היי בנות, זה לא פרק ואל תהרגו אותי אבל אני ממש רוצה שתקראו את זה.

בפוסט שאלות&תשובות קיבלתי שאלה אחת שמאוד אהבתי והייתי חייבת להתייחס אלייה.

השאלה הייתה בעיקרון איך מכל הסיפורים של ״החבר הכי טוב״ וכל מה שמתלווה אליהם, אני לקחתי את הסוג הזה לסיפור אינדיבידואלי שלי.

אז השאלה מאוד נגעה בי והחלטתי לא רק לענות אליה בפשטות אלא ממש לעשות פוסט משל עצמו, כדי שזה יהיה ברור לכולם.

אז נכון, ״החבר הכי טוב שלי״, הוא סיפור המבוסס על הקשר של שני חברים הכי טובים ומה שקרה, קורה ויקרה ביניהם.

הסיפור שלי, ואני לא סתם אומרת, הוא באמת שונה מכל הסיפורים של הסוג הזה.

אני יכולה להגיד לכן ולהסביר לכן במה הוא שונה, אבל אז אני אצטרך לגלות לכן דברים של המשך העלילה וזה כבר אני רוצה שתגלו בעצמכן.

אז כן, הסיפור שלי שונה משל אחרים, בכל הדרכים. גם בתחילת העלילה, גם באמצע שלה וגם בסופה. (ולא אני לא הולכת להרוג את אחת הדמויות או לעשות אותם אחים או כל דבר אחר שעולה בראשכן) אלא אתן תצטרכו לגלות בעצמכן ולראות מה הולך לקרות, וקבלו הבטחה ממני- שאתן לא תאמינו למה שהולך לקרות, ואם זה יהיה דומה לכל סיפור אחר- אתן מוזמנות בכיף, אבל באמת בכיף להגיד לי ״אמרתי לך.״

אני באמת עובדת הרבה על הסיפור, ועושה אותו הכי שלי בעולם שלא מזכיר שום סיפור אחר, ואני גם לא חושבת שזה בכלל אפשרי. הוא חלק ממני והאמת היא שהוא אחד הסיפורים האהובים עליי, וקבלו רמז ממני- הסוף, לא יהיה הסוף. (תבינו מה שתבינו)

אז, אני אשמח שלא ישפטו את הסיפור רק על פי השם שלו, אלא ממש יקראו אותו. וברגע שיקראו אותו, אני בטוחה שתבינו לבד שהוא לא כמו האחרים.

אז, קודם כל תודה על השאלה ואני מאוד מקווה שאתן הבנתן ומי ששאלה קיבלה את התשובה המיועדת לה.

--

כל שאלה נוספת שיש בראשכן אתן מוזמנות לשאול בתגובות, ואני מבטיחה שאני אענה.

לגבי איזה שאלות לשאול: איזה שרק עולה לכן לראש, גם אם זה הכי מביך בעולם אין לי בעיה, אני אענה על כל דבר ללא שום בושה.
(שאלות עלי, שאלות על הסיפור, או כל דבר אחר, אל תתביישו, פשוט תשאלו).

החבר הכי טוב שליWhere stories live. Discover now