פרק 29

2.9K 182 171
                                    

ללא הרבה ספוילרים, אני רק אגיד שאתן מאוד חיכיתן לפרק הזה!

אז לא ארחיב במילים, רק אבקש שוב שכל הקוראים שלא מגיבים/מצביעים, בבקשה תעשו זאת, זה באמת חשוב לי.

ועכשיו, לפרק שלכן❤️

שיר: Earned it - The Weeknd (תפעילו אותו במהלך הקריאה, אתן לא מבינות כמה שזה מתאים למילים).

~~

״מה קרה?״ שאלתי לא מבינה.

״אני לא מוכן לחשוב על זה שאת תהיי עם מישהו אחר.״ נעמד לפתע מתרחק ממני, נעמד ליד אדן החלון.

אור הירח שכבר יצא נצץ על כיילב מה שגרם לו להיראות יותר מושלם ממה שהוא. הוא הסתכל עליי ונשך את שפתו, אוי כמה שנמסתי באותו רגע. אך התעשתתי על עצמי במהירות כדי לענות לו, או לפחות לנסות.

״אני לא אהיה עם אחר.״ אמרתי כשהלב שלי נצבט מהמחשבה הזאת.

״אני לא מוכן לחשוב שמישהו אחר יהיה לידך, ילטף אותך, יגע בך..״ קולו דעך והוא בלע את רוקו.

״אני לא מוכן שתהיי של אחר.״ אמר ורגליי התרוממו מהמיטה להתקרב אליו. הסתכלתי אל תוך עיניו והנחתי את ידיי על פניו.

״כיילב אני אוהבת אותך, ורק אותך. אז מה אם אני לא אהיה פה שלוש שנים, מה שיש בינינו הוא אמיתי. עברנו את כל מה שעברנו כדי שסוף סוף נהיה יחד כמו שצריך, והנה זה הגיע. המרחק לא צריך להרוס לנו כלום.״ כמעט לחשתי בסוף.

״אני אוהב אותך כל כך.״ נשק לשפתי והרגשתי ברגע זה שרק שנינו בעולם הזה.

״גם אני, גם אני כל כך.״ אמרתי בין נשיקה לנשיקה.

לפתע הוא הוריד את חולצתו, מגלה לפניי את גופו האלוהי, ואני לא צוחקת כשאני אומרת גוף אלוהי.

בחיים לא חשבתי שאני אסתכל או אחשוב עליו בצורה כזאת, כשהיינו רק ביחסים רגילים ידעתי שיש לו גוף חטוב ויפה לגבר, אבל עכשיו כשהוא כה קרוב אליי במרחק של נגיעה, אני מבינה עד כמה זה בהרבה מרק גוף חטוב. סקס אפיל, זה מה שמתאר את כיילב.

החבר הכי טוב שליWhere stories live. Discover now