Soph P.O.V.
Imi suna alarma....pff....ma mai pun la somn un pic...nu m chef sa ma scol....Dar cine sa imi strice somnul !! Mama !
-Haide Soph !!! Sculareaaaa!!! Este prima zi de scoala !! La scoala noua !! Miscaaa!!
- cee ???? What ?!! Am uitat complet ! De ce nu m-ai sculat ???!!!
- daa !! Acum ce crezi ca am facut ??!! Haide ! Te asteapta micul dejun!
Ma grabeam...nu imi permit sa dau prost in fata profesorilor din prima zi...ma duc repede la baie , imi fac un dus , ma spal pe dinti si dau fuga la dulap....imi scot o pereche de blugi negri cu talie inalta si rupti in genunchi , un tricou alb , larg , pe care scrie "lovely girl" si o camasa in carouri pe care o pun in jurul taliei...aa ! Si sa nu uit ! Bocancii mei negri si comozi.....decid sa imi las parul buclat pe spate....nu optez astazi la un machiaj....dau fuga in bucatarie , imi mananc cerealele , imi insfac ghiozdanul si o iau la goana pana la scoala....ajung la scoala si astept sa termine directorul discursul despre noul an...dupa vreo 30 de minute , merg in biroul directorului sa imi iau cheile de la dulap si orarul ..Se pare ca am dulapul cu numarul 28 ...il deschid , imi iau matematica si ma duc inspre sala....ciocan incet si intru...
-buna ziua ! Domnisoara Sophia ?
-buna ziua ! Da , eu sunt !
- te rog sa iei loc ! Sper sa iti placa in aceasta scoala !
Ma asez in ultima banca...astept pana ora plictisitoare trece.....am observat un baiat care se tot uita la mine din cand in cand....e dragut...esti indragostitaa !!! Iar ai aparut in peisaj ? Cine te-a chemat ? Draga , fac parte din tine ! Trebuie sa te ajut sa iei deciziile corecte! Fix tu ! Aha! Hai pa ! Pa!
Damn....am uitat sa precizez ca am o constiinta super idioata ! Ma cert cu ea destul de des!
Ajung in sfarsit la dulapul meu drag ! Are nevoie de o schimbare radicala ! Cred ca e pentru prima data cand iti dau dreptate! Hehe!Linistita , imi deschis dulapul...imi pun cartile.. cand il inchid zaresc o fata de varsta mea , cu parul negru si varfurile gri ...ochii capruui ciocolatii si un machiaj natural...
- hei ! :) sunt soph ! Sau Els , cum vrei ! :)
-buna ! Eu sunt Sarrah :) incantata ! Vrei sa mergem la cantina ?
-sigur ! Asa ne vom cunoaste mai bine !
Ok...haide..
Am mers cu sarrah inspre cantina....dintr-o data vad o tipa blonda cu un machiaj super exagerat , siliconata si imbracata foarte deocheat..se indreapta spre mine ..
-tu esti noua fata din liceu ? Intreaba cu scarba
-mda....si tu presupun ca esti o populara..
-eu sunt Ashley ! Cea mai populara fata din scoala ! Asa ca , gandacelule , sa nu te gandesti sa imi iei locul , ca nu vei reusi in veci !
-o ! Vai ! Ce frica imi e de tine ! Tremur toata ! Uite ! Brr !!!
Atunci toti au inceput sa rada ...
-o sa vezi tu ce patesti ! Vai de tine , tarfo !
- zicea aia care si-a tras-o cu toti din scoala ! *fata piți*
Apoi ea pleaca enervata la culme....
-cred ca ea va fi dusmanca mea , ha ?
-mdap....dar esti mai tare ca ea *perv. face*
-cu siguranta , sis ;)Dupa ce s-au terminat orele , am iesit de la scoala....ma gandeam la baiatul din clasa....avea parul ciufulit , saten , ochi albastrii....indragostitoo!! Imediat ti se transforma ochii in inimi ! Si draga , vezi ca salivezi ! Iar apari tu sa strici totul ?! Ugh ! Constiinta idioata ! Suntem una si aceeasi persoana ! Cred ca ai nimerit persoana gresita ! Pa ! ...apoi ma indrept spre casa obosita....iau cina , ma imbrac in pijamalele mele cu batman si ma pun la somn....atept ziua de maine..
_________________________
Heei pufounicornii mei !!! Scuze ca am un capitol atat de esuat ! Dar este prima mea carte....si mda...incerc sa fiu mai buna pe parcurs...
Ly pufiii 😍😍😍
CITEȘTI
Salvata de clopotel // Editare
FanfictionAceasta care este despre o fata pe nume Sophia Elizabeth Serrt . Ea locuieste in Londra unde merge la o scoala noua.Acolo ii se intampla ceva palpitant.Peripetii,aventuri,secrete,iubiri,dezamagiri.Cum va fi oare viata Sophiei ? Dilema vietii prin ca...