soph P.O.V.
agh...e dimineaza , idioatele raze de soare imi strapung ochii cu lumina lor enervanta. ah..trebuie sa merg la scoala.ma ridic lenesa din pat si ma indrept inspre baie sa imi fac toaleta de dimineata..ma imbrac lejer , imi las parul pe spare si o iau catre scoala.nici bine nu ajung ce ma intalnesc cu profu la poarta.
-hei sophia!
-serus profu! ma duc , ca ma cam grabesc , byeee !
-sophia , ai prima ora cu mine , deci nu e asa de mare graba.
-am , stiu , dar trebuie sa ma vad cu...aaaa.. cu niaaaaalll !!! acuma vin blondule!!
incepe sa rada iar eu alerg inspre niall.
-tulai iti multumesc ca ai aparut ! ca daca nu nu stiu cum naiba scapam de profu !
-cu placere draga ! da ce asa mare graba de fugi de el ? spune razand infundat.
-pai vroia sa ma tina de vorba , dar nu vreau...seriooos !
-iooooooi. combinatieee cu profuuu ! rade , iar eu m prefac ofensata si ii dau un pumn jucaus in umar.
Niall P.O.V.
cand ajung in curtea scolii o aud pe soph de langa prof tipand ''niall , vin aaacccuuuum
!'' imi venea sa izbucnesc in ras.-tulai iti multumesc ca ai aparut ! ca daca nu , nu stiu cum naiba scapam de profu!
-cu placere draga ! da ce asa mare graba de fugi de el ? spun razand infundat.
-pai vroia sa ma tina de vorba , dar nu vreau , seriooos ! spune cam exasperata.
-iooooi . combinatie cu profuuuuu ! rad si ea face o fata ofensata , iar apoi imi da un pumn jucaus in umar.
-ce combinatie cu profu ziceti voi acolo , pandalelilor ?
-aaaa. nimic..nialler e prost , atat tot :) ti-am spus vreodata cat de mult te iubesc ?
-ce s-o intamplat ?
-bine , deci da sa spun. profu o vrut sa vorbeasca cu soph , iar ea nu a vrut , de aceea a venit la mine ca sa o scap . si am facut o gluma pe seama ei .
-no da ai grija cu glumele astea , ca ma sperii. de abea am iesit si io din spital si vrei sa fac stop cardiac ?
-binee , ma poto....o sfinte Nando's !!! e aici !
-cine blondule ?
-ea..
-care ea ? tipa de acum 1 saptamana de pe drum ?
-daaaaa! ma duc sa vorbesc cu ea..paaaaaaaa internautilor !
-indragostit.. spun ei doi la unison , apoi sarutandu-se.
louis P.O.V.
stam si ne uitam putin la niall , dar apoi il vedem cum isi ia o palma de la blonda. eu si cu soph ne-am apucat de ras , numa ce nu ne tavaleam pe jos de durerea burtilor.
-nu a mers..
-ce ai facut mancaciosule ? ce i-ai zis ?
-daca nu vrea sa vina cu mine la nando's ca sa ne cunoastem mai bine .
-draga niall , my bff...iti spun un secret. cand iesi la o intalnire , trebuie sa fie romantica , nu la un fast food !!!!!
-au , da. ai dreptate , voi mai incerca eu , nu ma las batut.
eu si cu sophi ne-am dat ochii peste cap si am mers inspre sala de clasa. aveam engleza..din ora mea preferata s-a transformat in ora mea blestemata...decand cu profu nou. de ce nu putea sa ramana doamna Hemmings ? ugh...sunt gelos , recunosc..profu e mai mare decat soph cu 7 ani !! what a hell ? ma rog..imi scot cartile pe banca si pe usa intra profu.
CITEȘTI
Salvata de clopotel // Editare
FanfictionAceasta care este despre o fata pe nume Sophia Elizabeth Serrt . Ea locuieste in Londra unde merge la o scoala noua.Acolo ii se intampla ceva palpitant.Peripetii,aventuri,secrete,iubiri,dezamagiri.Cum va fi oare viata Sophiei ? Dilema vietii prin ca...