enervanta !

16 3 0
                                    

Nu am nimic cu taylor , dar am vrut sa o pun ca cea enervanta . Si nu gaseam o poza mai potrivita ca asta 😂. Scuze swifteri (care sunteti , evident)

-------------------------------

Soph P.O.V.
Dar pe usa intra o fata blonda , inalta . Se uita la mine cu dispret si isi tuguia buzele.

-si tu cine mai esti? Imi spune ea cu o voce atat de pitigaiata si nasoala .
-cred ca ar trebui ca eu sa te intreb asta pe tine.
-sunt iubita lui harry ! Asa ca pleaca jegoasa neinsemnata de aici ca e al meu ! Spune atat de enervant. Harry iesi de pe usa si se indrepta furios spre mine .
-in primul rand , ea nu e jegoasa si neinsemnata , in al doilea rand , nu mai sunt iubitul tau de mult si in al treilea rand pot sa am orice iubita vreau ! Spune si ma pupa pe obraz imbratinsandu-ma , eu jucandu-i jocul si umblan in parul lui.
-ha ! Defapt inca mai esti cu mine harry ! Nu nega ! Si vei vedea ce iti fac eu tie , tarfo ! Cat stau vei vedea tu.
-cum adica cat stai ? Spune louis
-adica voi sta cu voi pentru o luna ! Da ! Asa este !
-ba nu , nu o vei face!
-asa a zis simon ! Nu ma contrazice !
-cine e simon ?spun cam confuza de tot ce se intampla.
-imediat iti vom explica . Taylor ! Pleaca sus !
-mda iubire , te iubesc ! Spune si se napusteste asupra buzelor lui harry , atunci intrand catilyn . Cand ii vazu pur si simplu scapa punga de cumparaturi si incepu sa planga , apoi fugind. (Trebuie sa va explic cine e catilyn)

*Flashback*

Ma plimb in parc cu louis si dam peste o fata singuratica si blonda. E asa de firava.

-cum te numesti ? O intreb
-cati....catilyn
-de ce esti trista ? O intreaba louis .
-pai...stii...eu.. nu am casa..nu am unde sta , ce manca , dar am haine. Cateva. Mama mea a murit cu cateva luni in urma.
-louis !
-ce e ?
-esti prost ! Sa mor io ! Spun si cati chicoteste
-da ce am facut ?
-o luam la noi ! Suna-i pe baieti urgent sa renoveze camera cea noua frumos !
-bine iubire . Acum
-oh , dar nu e nevoie , ma voi descurca eu spune si isi lasa capul in jos.
-nu gandi asa , vei fii prietena mea si vom sta impreuna. Neaparat trebuie sa o cunosti pe mama.
-ok :) multumesc din suflet. O Doamne ! Cine e ala ?
-aa. E harry . De ce ?
-e atar de...de..
-frumos ? Spun mârşav.
-da...
-indragostitaaa.
-am..cred .
-hai acasa sa iti arajam hainele pe care le ai si apoi mergem la mall.
-ok :)
Pe ea o trimit la mall cu louis , eu merg acasa si aud vestile , apoi il vad pe louis intrand , dar fara fata.
-unde naiba e cati , lou ?
-a ramas la ceva magazin sa mai ia ceva si i-am spus ca vin eu acasa ca sa duc niste plase.
-ok ?

*End of flashback*

Si asa s-a intamplat. Ea a fugit in camera iar eu dupa ea .

Poza cu catilyn :

-cati....harr...
-nu soph ! Stiu ca nu o sa pot sa fiu cu el..el e un star iar eu o zdreanta. Da , adevarul e crud.
-cat....vei vedea , va fii bine...aia e o tarfa care a intrat la noi in casa ca fulgerul si s-a napustit la harry ! E dobitoaca. Si in plus trebuie sa o suportam o luna..ugh..idioata.
-oh..naspa. de tine. Si de mine . Va trebui sa o vad sarutandu-se cu harry peste tot.
-defapt nu o voi lasa . Voi fii cupidonita :)
-multumesc mult , esti ingerul meu pazitor :) multumesc din inima soph.
-nu ai pentru ce , draga cati .
-pai eu ma voi duce in camera mea .
-ok draga.

Poza cu cati

 Poza cu cati

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.





Cati P.O.V.
Merg in camera mea si incep sa despachetez. Intra imdeiat in camera fata aia blonda care se saruta cu harry.

-ce cauti aici vierme ? Intreaba ea.
-eu ? Mai bine zis ce cauti tu aici.
-auzi tarfa mica ce esti , harry e iubitul meu ! Daca te prind ca te uiti macar cu un ochi la el , vei avea de suferit ! Nu te juca.
-macar eu is o tarfa mica , pe langa tine. Pff...pa...sa se urce goangele pe tine la noapte iti doresc !

Merg nervoasa in living cu bagajele si dau de harry..ma impiedic de el. Ma uit la el in ochii aia verzi ca smaraldul si imi strang apoi lucrurile

-hei...am..cine esti ? Ma intreaba harry.
-huh...sunt fata care trebuia sa stea in camera aceea *arat spre camera* , dar se pare ca iubita ta e mai dornica sa ramana in ea , deci voi pleca . Pa. Spun si ma prinde de incheietura oprindu-ma
-nu ! Stai ! Nu e iubita mea....ea e fosta. Si crede-ma imi pare foarte rau ca am fost cu ea. Spune si ma trage mai aproape de el si se uita la mine atent. In timpul asta taylor cobora scarile .
-ce se intampla aici ?
-nimic. spun repede si imi retrag mainile din mainile lui atat de ...ah...taylor ma privea ucigator si se duse la harry.
-taylor , de cate ori sa iti repet ca nu suntem impreuna ? Jur ca il voi omora pe simon. Spune ultima parte mai mult in soapta.
-ba sigur ca suntem impreuna .
-ba nu ! Pleaca taylor ! Nu ma fa sa fac ceva ce o sa regreti si tu si si eu. Spune nervos , eu tresarind.
-ma duc in camera mea atunci. Spune plecand.
-taylor !!! E camera lui cati !
-e a mea!
-ugh..idioata. sopteste el.
-cred ca voi pleca.
-nu , nu o vei face. Vei sta cu sophi. Sau in camera ei. Ea va sta cu louis .
-hei! Louis sforaie ca o rata ! Spune soph.
-eu mai bine plec. Spun cam derutata.
-dar ...accentueaza sophi . Voi dormi cu el pentru ma friend :))))
-multumesc , dar nu vreau sa incurc.
-nu incurci ! Daca vrei , dormi cu mine.
-harry , ai o iubita .
-ea nu e iubita mea. O urasc , sincer !
-mbine...voi dormi cu soph.
-bine . Hai sa iti duc bagajele.
-nu , ma descurc .
-haide. Te ajut. Spune si imi cara bagajele in camera
-multumesc harry. Spun si il imbratisez timid , el tinandu-ma strans in brate.
-ok..spune dand sa iasa pe usa , dar se intoarce. Cat , vreau sa iti spun ceva.
-ce ? Spun simtind cum sunt o gelatina .
-nimic..las-o balta.
-mmbine. In sinea mea tot gandesc ca o sa aflu ce vroia sa zica. Muahahaha
Il mai imbratisez o data si pe usa intra taylor . Il las repede si ma intorc la bagaje. El pleaca iar blonda se apropie de mine.
-ce ti-am zis proasto ?
-nu ascult fiintele care sunt aproape ca niste oameni.
-ce ? Ai calcat pe coada ! Nu stii cu cine te-ai pus !
-mai vorbesti mult ?
-d....
-pleaca taylor de la mine din camera !!! Vrei sa ma molipsesc cu prostie ???paa ! Tipa la ea soph.
-vai , esti eroina mea ! .
-aww...normal ca o dau afara..poate iau sida de la ea..chiar daca nu are 😂.
-mercii..eu ma pun la somn .
-bine , eu merg la louis in camera sa ii tin predica despre sforait.
-papa..noapte buna.
-pa draga.

Ma pun la somn dar ma tot fatai ..nu pot adormi nicicum.

_____________________________

Hei mixerilooor ! Scuze ca nu am postat , dar am avut o saptamana destul de plina cu scoala. O sa postez in weekenduri probabil . Multuu de vizualizaaari si voturi ! Puup ! :*

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum