Reintoarcerea (cap.5)

33 6 2
                                    

La media Nichole

Niall P.O.V.

Am ajuns acasa , sunt ingrijorat din ce in ce mai mult pentru sora mea. Nu stiu unde a disparut. Nu am vazut-o de o groaza de timp. Imi e dor de ea. Sper sa se intoarca.
Dupa asta , hotarasc sa ma pun in pat si sa incerc sa uit....sunt curios daca Soph va vorbi cu Louis . Ea e o fata curajoasa , stiu asta! Ma pun la somn asteptand ziua de maine.

Dimineata

Soph P.O.V.

Ma trezesc de dimineata cand simt razele soarelui mangaindu-mi fata . Fataul ala de mortaciune ce il ai tu ! Multumesc ca mai trezit , ciuma padurii ! Haide , trezeste-te odata din morti ! Ca vei intarzia la scoala ..si nu vrei sa il ratezi pe louis si viitorul discurs . Mi-ai amintit din nou . Perfect , constiinta idioata ! Pleaca ! Mbene..

Ma ridic cu ochii inchisi din pat si ma indrept spre baie. Evident ca dau cu capul de pereti . Hooo ! Oaie beata. Uite-te pe unde mergi . Nu am nevoie de sfatul tau . Ba eu cred ca ai . Daca nu eram eu , nu mai aveai cap de muuult timp. Mda , multam . Imi dau cu apa pe fata si ma inviorez instantaneu. Ma imbrac cu niste blugi albastrii , cu talie inalta , un tricou pana la buric si niste tenesi rosii . Imi las parul pe spate , si pentru ca sunt prea lenesa , nu imi fac un machiaj .. de obicei nu ma machiez , dar doar putin in unele zile.

-time skip-

Dupa ora de engleza , imi iau inima in dintri si hotarasc sa ma duc catre louis sa vorbesc cu el...imi este groaza...dar trebuie sa fac asta..

-louis...se intoarce catre mine si ramane socat de prezenta mea.
-soph ! Nu pot sa cred ca m-ai iertat! Spune si ma ia pe sus rotindu-se cu mine .
-louis , lasa- ma jos ! Nu am zis ca te-am iertat...vreau sa vorbim despre ce s-a intamplat sa se clarifice totul
-multumesc ca ma lasi sa iti explic. Deci , asa s-a intamplat. Eu te asteptam cu un buchet de trandafiri in mana , cand , deodata , o vad pe Ashley venind spre mine . Ea a intrat in vorba cu mine dar i-am zis sa ma lase in pace. Cand ea te-a vazut pe tine venind , mi-a prins repede fata in mainile ei si m-a sarutat ...jur ca nu am vrut. Imi pae rau ! Soph ! Te rog sa ma crezi !

Atunci ma uit la el foarte profund...vad ca ii pare rau , ii se vede in ochi sinceritatea..in secunda doi , i-am sarit in brate si lacrimile isi facuse aparitia cazand pe tricoul lui negru.

-imi pare rau ca nu te-am ascultat de la inceput si ca nu te-am crezut ! Louis ...
-eu iti multumesc ca mi-ai mai dat o sansa! Inseamna mult ! Vreau sa ma revansez . Vrei sa iesi cu mine la o intalnire ?
-da ! Dar sa fie clar , fara sa te prind lingandu-te cu toate siliconatele !
-da sefa :)

Eu i-am dat un pupic pe obraz si am simtit cum stomacul mi se intoarce pe dos ..esti indragostita pana peste cap de el , tu capra ! Seegur , se gaseste sa vorbeasca constiinta. Pai atunci decete-ai inrosit si ai avut fluturi in stomac ? N-am de ce sa iti dau tie explicatii , asa ca pa !
Dupa ce rezolv treaba cu constiinta idioata , il sun pe niall.

Conv. Telefonica:
-Niall !!! Sunt super happy ! M-am impacat cu louis si iar vom iesi in oras !
-ce ma bucur ! Hai sa ne vedem ! Trebuie sa imi povestesti.
Conv.telefonica term.

Credeam ca e Sarrah, dar nah 😂😂. Il zaresc deodata pe blond si ii sar in brate.

-blonduleee !!! Ce fericita sunt !
-stiiu ! Ti-am zis ca louis e baiat bun si se va rezolva. Deci spune cum s-a intamplat.
Apoi i-am povestit tot razandu-ne ...la un moment dat , il vad foarte trist.

-Niall ? Ce ai patit ? De ce esti trist?
- nu conteaza..
-ba da conteaza . Blondule , spune tot !
- am o sora pe nume Nichole...e plecata de acasa de luni bune si sunt foarte ingrijorat..o iubesc enorm !
-nu am stiut...de ce nu mi-ai spus ? Niall , trebuia sa ai incredere.
-am avut...dar nu am vrut sa te stresezi din cauza mea si a problemelor mele..
-niall ! Nu te va lasa balta , sunt sigura ! Este sora ta ! Hai la mama !
L-am imbratisat calduros si i-am simtit lacrimile fierbinti pe pielea mea.
-soph , uite o poza cu ea cand a implinit 16 ani..

  -era foarte entuziasmata de surpriza facuta de noi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-era foarte entuziasmata de surpriza facuta de noi...imi e atat de dor de ea , soph.
-va fii bine Niall , ai sa vezi . Iti promit !
Il strang tare in brate si il intreb :
-ti ce iti plade cel mai mult ? Ce iubesti cel mai mult ?
-MANCAREAAAAAA!!
-Ok , hai la Nando's ..iti place acolo ?
-glumesti ? E mancarea mea preferata !
-atunci hai sa mergem .

Il vad zambind :) cel mai trist lucru e sa-l vezi pe niall plangand !


Niall P.O.V.

M-a facut sa zambesc. E o prietena super de treaba..margem inspre Nando's dar cand sa intram , SOC ! O VAD PE NICHOLE ! NU SE POATE !!

-nichole ???!!!!!! Nu pot sa cred ! Te-ai intors ! In secunda doi , am luat-o in brate si o tineam strans ca si cum cineva mi-ar fura-o.
-niall !!!! Ce dor mi-a fost de tine ! Mi-a fost dor de tine ! Am plecat pentru ca cineva m-a obligat..niall..
-nichole ! Nu plange . Conteaza doar ca esti aici ! Te voi proteja ca si ochii din capul meu ! Nu te voi mai lasa vreodata ! Nimeni nu iti va mai face rau...
-niall , vorbim noi , dar , cine e aceasta fata draguta ? *fata perversa*
-aaa ! Ea e soph ! O prietena foarte buna !
-buna soph :)
-buna nichole ! Sa stii ca fratele tau mi-a spus atat de multe despre tine...te iubeste foarte mult !
-stiu , de aceea il iubesc pe blondul asta.. sSi incepe sa imi dea castane muulte. Mi-a fost dor de asta
-am...si liam ce mai face ? Cum se simte ? Are pe cineva ?
-liam e bine ! Ii este dor de tine..nu are pe nimeni , nu vrea sa aiba pe cineva
-aam...ok . O vad cum se intristeaza.
-nu intelege gresit ...nimeni inafara de o fata care a lipsit atata timp ..
-stai ..ce vrei sa spui ?
-nichole , el te iubeste !
-t-t-tu vorbesti serios ?
-da ! Uite-l !

Cand l-a vazut a alergat si a sarit la propriu pe el . Ce ma bucur ca va fi cu liam

-niall , ea il place pe louis ? Ce frumooos
-da ! Si ma bucur.


Nichole P.O.V.

Il iubesc pe Liam de cand l-am vazut ! Nu am crezut ca el simte la fel ! Am sarit pe el si i-am spus totul !

-nichole ! Te-ai intors ! Si eu te iubesc enorm ! Si isi lipeste buzele de ale mele formand sarutul perfect


___________________________

Hei pufarine ! Un nou capitol! Scuzati intarzierea ! Va pupacesc 😙😙😙

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum