Dupa 1 saptamana.
soph P.O.V.
E dimineata....soneria ma trezeste la 7 dimineata..ce ? aaaa !!! e scoala ! din nou..scularea, puturoas-o ! mai taci , constiinta. nu tu esti cea care merge la scoala si isi strofoaca creierii...da cam eu sunt .la teste eu iti soptesc toate raspunsurile ,mai tii minte ? nu prea . eh , asta este se mai intampla. nu imi amintesc sa fii facut un asemenes gest . da mno. ma indrept inspre baie , imi fac rutina , ma imbrac in ceva lejer si elegant , imi prind parul in coada de cal ,imi iau un mar si ma indrept spre scoala. pe drum ma intalneac cu niall si lou.
-hei beieti !
-hei soph .
-hei bubly.
-ce apelativ , dragut , lou :)
-cu dragoste !incepem sa radem , dar niall intrerupe tura.
-apropo de scoala. stiti ca vom avea un prof de engleza nou ? si cica e si tanar , foarte tanar si frumos.
-aha...preda o amarata de engleza. ha...cine nu poate.
-lou , esti gelos pe el ? intreb eu sireata.
-nu...doar ca nu vreau sa se atinga de tine nici macar cu un deget ! inteles. te iubesc..nu vreau sa te pierd. spune si isi lasa capul in jos.
-doamne lou ! la ce te gandesti ! e profesor , si eu doar pe tine te iubesc. nu ma vei pierde. spun si ii dau un sarut scurt pe buze.
-o sa fie un an lung. spune niall.
-sa stii. trebuie sa fac rost de niste arme , cutite ascutite care pot intra perfect intr-un tanar prof de engleza.
-hoo iubitule , ca nu is regina Elisabeta! nu e nevoie. ai incredere in mine.
-in tine am , dar in el , nup.
-frate , e profesor ,nu cred ca s-ar da la eleva lui. spune niall incercand sa il calmeze.
-da , asa este , my tedy bear .
-aww. mersi.
-orice , ursulet .ajungem in fata scolii si ne aliniem la clasa noastra. dupa ce termina directorul discursul lui "mirific" , ne luam noile orare si ne indreptam sppre dulapuri. dulce dulapior , dulce. de abea astept sa o vad pe sarrah ..sper din tot sufletul ca nu i-a facut dungulita mostenitori , daca nu, nu o sa mai aiba acea dungulita din cap baiatul ala. rad la gandul asta , apoi ma uit la orar..oh , nu..engleza. Sper sa reactioneze ok lou. nu vreau scandal , sincer.
imi iau engleza , indreptandu-ma inspre clasa . eu , cum ma uitam la orar , am dat peste cineva. mi-au cazut toate cartile pe jos. perfect ! cand ridic privirea , dau de un tip , inalt , tanar. cu camasa , cravata si niste pantaloni eleganti.-scuze ,nu am vrut. spune el.
-nu-i nimic , strang eu.
-as vrea sa te ajut doar ca ma grabesc extrem de tare.
ma rog ,dupa ce pleaca ,imi incep sa imi strang caietele de pe jos. dar cineva se apleaca si ma ajuta.-cine ti-a dat cartile pe jos ? ma intreaba lou.
-un tip. se cam grabea si nu m-a vazut ,iar eu nu eram atenta , ma uita. la orar. si mno.
-aa. ok. haide sa mergem in clasa . trebuie sa apara profu' .intram in clasa tinandu-ne de mana. toti discutau despre cum ar arata proful de engleza..mai ales fetele. si ashley. scorpia.
cand ne-a vazut pe mige si pe lou tinandu-ne de mana , imediat mi-a trimis o privire plina de venin si s-a indreptat inspre noi. se tranteste in mainile noastre , despartindu-le. apoi face o fata de nevinovata , isi flutura genele ei false si inmuiate din plin cu rimel .-scuze , nu am vrut. daca nu te superi , ti-l fur putin pe lou.
eu fierbeam de nervi , lou tot se scuza , dar nu scapa de ea. o vad cum il atinge prin parti in care doar eu imi permit , se apropia extrem de tare de el. dar nu am mai rezistat.-auzi , pitipoanca ieftina ce esti ! nu te mai atingi de el in veci si "furi". iti stiu tie gandurile fufa ! asa ca pleaca de langa prietenul meu .
-si de cand e el prietenul tau? spune cu disprev in glas.-nu trebuie sa stie toate tarfele pamantului de asta , sa stii. asa ca bye , bye. si sa nu te mai atingi nici de lou , nici de niall , nici de harry , nici de zayn,ca te vedeam eu cum tot flirtai cu el. este luat si el. a , da ! si nici de liam , si el e luat. asa ca , gaseste pe altu'. un afemeiat poate . ti s-ar potrivi.
-aha ! si de cand imi spui mie sa nu ma mai apropii de restul ? esti cumva cu toti si nu stiu eu ?
-darling , incep cu o voce de piți. nu ma confunda cu tine , please ! si pentru cunostinta ta generala , au alte fete. pa ! si sophi pleaca ! . imi termin rolul de piti , vazand-o cum fierbe de nervi , apoi m-am asezat in banca cu lou. le usa a intrat tipul peste care am dat . sa nu imi spui ca el e...-buna ziua , elevi. eu sunt noul profesor de engleza. ma numesc Ian Holding , am 21 de ani. stiu ,va ganditi ca sunt cam tanar. ma rog. ora aceasta , vom alege un elev la nimereala si il vom pune sa rezolve o problema la mate , apoi ne prezentam. dap..el e..ai dat draga peste profu de mate :) eh , hai , ca nu-i asa rau.vezi si tu partea buna a lucrurilor. si care-i aia mai nou , desteapt-o ? nu stiu , tu stii. dracu stie , idioat-o !
dupa nervii acumulati de fraiera mea constiinta. incerc sa fiu atenta. proful asta se tot uita la mine...totusi , cred ca e prea tanar pentru un profesor. dar nu poti nega ca e frumos. du-te naibii ! nu e ! esti proasta sau proasta ? mai taci.
deschide catalogul , apoi pune degetul pe un numar.-numaru 17. sophia elizabeth serrt ?
-prezenta , eu sunt.
isi indreapta fata catre mine si ramane cam socat. ma rog. apoi imi da un exercitiu destul de usor . ma duc la loc cu un zambet triumfator .-foarte bine , domnisoara Serrt .
-multumesc , profu'.ma indrept spre banca si il vad pe prof cum imi face cu ochiul ! cred ca are ceva probleme oftalmologice. incerc sa ignor partea asta si m-am asezat la loc. lou murea de gelozie. awwwee.
-iubire , ii zic in soapta. nu mai fi suparat. nu a facut nimic.
-nimic ?s-a trantit in tine , ti-a zis domnisoara , se holba la tine si ti-a si facut cu ochiul. jur ca il iau la bataie.
-oo...dragule. nu iti face griji. vino aici. spun si il sarut.
-*tuse* aham. astea nu se fac la ora. il vad pe lou cum se incrunta la spusele lui ptofu' si se lasa pe spatarul scaunului. eu , asezandu-ma la fel ,dar cu capul sprijinita de el. profu se uita cam ciudat la lou. adica foarte ciudat ! zici ca vroia sa-l impuste. ma rog. dupa ce s-au terminat orele , ne intalnim cu niall , harry si restul gastii.-heeei fratilooor ! sar si ii imbratisez pe toti.
-heeei scroafa ! zice sarrah. ce dor mi-a fost de ea.
-ce mai faci ?
-bine. a fost fain.
-inafara de faptul cu ashley ,spune zayn strambandu-se mai rau decat cand musti o lamaie .
incepem sa ne radem apoi si eu le-a. povestit de ora de engleza.-se pare ca m-am cam inselat. spune niall
-taci ! ca nu-i adevarat. poate are probleme oftalmologige si isi indrapta ochii spre alta parte decat trebuie. si poate cand mi-a facut cu ochiul , i-a intrat defapt ceva in ochi.
-da seeegur ! o fii avut probleme ogftalmologice o ora intreaga. se rade harry.
-oh mai taci. zici sa imi esti a doua constiinta.
-de parca nu as fii deja , da mno.
apoi toti ne radem si mergem inspre casele noastre.
eu cu lou mai ramane. in parc.-auzi iubire , imi e cam teama . nu vreau sa te pierd. te iubesc .
-lou , nu ma vei pierde in veci . orice ar face profu , eu nu te las. te iubesc.
apoi ma prinde de talie , si ma aruta atat de flamand si dulce in acelasi timp. era un sart foarte lung si minunat , exact ca omul din fata mea. il iubesc foate mult , nu il voi lasa pentru nici un barbat din lume.
-eu plec acasa , ma asteapta mama . a facut fursecuri cu ciocolata. si mna. sa nu intarzii.
-bine iubire , te iubesc ! imi spune lou si ma saruta dulce.
intru in casa , ma trantesc pe fotoliu si ma gandesc la cele intalmplate. ii cer la mama fursecurile si ma uit la televizor. incepe Titanic . yay .-------------
hei pufimixeerri ! am strans 177 de vizualizari ! va multumes din suflet ! va iubeeesc ! sper ca va place acest capitol . puup :*
la media Ian (profu')
CITEȘTI
Salvata de clopotel // Editare
FanfictionAceasta care este despre o fata pe nume Sophia Elizabeth Serrt . Ea locuieste in Londra unde merge la o scoala noua.Acolo ii se intampla ceva palpitant.Peripetii,aventuri,secrete,iubiri,dezamagiri.Cum va fi oare viata Sophiei ? Dilema vietii prin ca...