planul

2 0 0
                                    

Dupa ce am mers cu Andrew la o ora pe care o aveam impreuna , am iesind cu el povestind despre filmele care ne plac.radeam , evident , era foarte amuzant cand un om face o poveste amoroasa dintre Angelina Jolie si Tom Cruise , foarte infocata. Mergeam holbandu.ma doar la caietele mele si ascultand povestea amuzanta spusa de Andrew , cand am alunecat pe ceva , iar Andrew m.a prin inainte sa imi sparg capul de vreun posibil dulap sau de coridor. Atunci s.au adunat toti in jurul nostru si ziceau cum ca eu sunt cu andrew si ca il insel pe lou . Nu aveam acces sa ma ridic din bratele amicului meu , pentru ca lumea ne inghesuia . Am auzind o usa trantita de dulap in spatele elevilor ,acestia intorcandu.se si vazandu.l pe lou. Cand i.am intalnit privirea , am amutit. Era vizibil foarte nervos si cu o surpriza langa el. Cu Medaline. Dranjea victorios si isi invartea suvita aia nenorocita din capul ala cu un gol imens . M.am ridicat repede din bratele lui Andrew , pentru ca s.a facut putin spatiu si elevii au inceput sa plece. Mi.am ridicat cartile de pe jos si m.am indreptat cu graba spre lou .
  -lasa explicatiile , nu vreau sa aud niciuna. Medaline a avut dreptate. Spuse lou cu nervii la maxim
  -ce anume sa iti spuna ? Deja imi vedea sa ii rup parul din cap.
  -ma scuzati ca intrerup , dar trebuie sa merg pana la toaleta. Pe mai tarziu , loulou.
  -pardon ?! cine te crezi tu sa ii spui iubitului meu loulou ? Esti cea mai mare tarfa pe care am intalnit.o ! Pana si alea de le centura sunt mai domoale ca tine . Plus ca nu au in capul lor in loc de creier , un abis infinit de prostie.
  -gura ! Tipa louis, facandu.ma sa scrancesc din cauza inimii care pulsa sangele infierbantat cu putere.
  -dar eu doar..
  -tu ce , ha ? A , da ! Ma inseli la primul pas. Ma crezi idiot , sau ce !?
  -asculta.ma ! Nu am facut nimic !
  - ce sa ascult ! Minciuni ? Aproape va sarutati mai devreme , iar acum nu s.a intamplat nimic?
-lou..
-niciun lou. S.a terminat. Baga la cap.
-tu o crezi pe Medaline aia si nu ma crezi pe mine ?
-da , pentru ca am vazut fapte care demonstreaza.
-dar..
-niciun dar ! Pa. Spune luand.o la fuga.
Simteam cum imi fuge pamantul de sub picioare. Deja ametisem si imi aparusera lacrimi pe intreaga fata... m.am lasat in jos , lipita de dulap si am plans pana cand am ramas singura in scoala.... cand am avut puterea sa ma ridic in picioare , am vazut ca in partea unde am alunecat , a fost ceva spuma . M.am uitat atent la ea , iar dupa aceea am vazut o sticluta dupa niste dulapuri , am luat.o si am citit ce scrie "spuma alunecoasa" era din cabinetul de chimie , oricine putea sa imi fi facut asta , dar am rotit.o pana am gasit un nume scris "Medaline Johnson" atunci mi s.a aprins becul. Am luat sticluta cu mine , m.am dus pana acasa si am adormit instant din cauza oboselii produse de plans. Inca ma gandeam la lou.

*Medaline Pov*
Unde dracu e sticluta aia cu spuma ? Stiu sigur ca dupa dulapurile astea era.. ughh... sper ca femeile de serviciu au aruncat sticla aia nenorocita. Macar l.am castigat pe lou. E asa de frumos , si il vreau. Asta este , daca fata aia l.a pierdut , asta este. E al meu.. sau cel putin va fi. Acum ma voi duce acasa , ca sa nu para suspect ca sunt singura in scoala , si eu m.as suspecta. Anyway.

*Louis Pov*

Inca nu pot sa cred ca m.a inselat... pff.. de aceea nu o placea ea pe Medaline . Am inteles....ma simt ranit , pemtru ca o iubesc , sau cel putin o faceam. Va trebui sa trec peste si sa uit . Ma voi duce in seara asta cu Liam in club. Mda , va fii mult mai bine. Poate gasesc si eu ceva pe acolo.

*soph Pov*
M.am trezit noaptea cu o durere groaznica de la plans.. cel mai probabil. M.am dus in bucatarie sa caut ceva de rontait si sa ma uit la videoclipuri amuzante pe youtube , poate mai uitam si adormeam , dar fara succes.
*dimineata*
Uff... am adormit cu bolul de popcorn in brate , grozav ! ... m.am ridicat si m.am dus la toaleta vazand fata mea distrusa si gandindu.ma cum ar fii sa imi cumpar o cafea cu frisca si sa o scap "din greseala" pe medaline. Nee...mai bine o beau eu decat sa dau banii pe degeaba.
M.am imbracat lejer , mergand la masa si deschizandu.mi telefonul sa vad cat e ora.. am vazut pe ecran o poza cu mine si cu lou sarutandu.ne. imi e dor de el....
Cu toate astea , m.am dus la scoala si m.am gandit la sticluta aia cu spuma alunecoasa. O voi face , poate o prind cu mata.n sac.
Ajungand la scoala , am vazut.o pe meda vorbind cu lou .. radeau si ea isi invartea suvita aia naspa din cap. Urasc cand face asta. Oricum , nu ma voi da batuta.
Dupa ora de istorie , am luat sticluta cu spuma si m.am plimbat cu ea la vedere fredonand ceva si holbandu.ma la sticla.cand meda m.a vazut cu ea in mana , a incercat sa mi.o smulga din mana , dar am fost mai rapida.
-nenene . Spun ridicand.o in sus.
-da.o incoace !
-dar stai , e a ta ?? Ai tu cumva spuma alunecoasa de dat pe coridoare? Intreb cu subinteles , copiii strangandu.se in jurul nostru.
-ce? Aaa... spune agitata.
-hai sa vedem. Aaa uite. Scrie in colt "medaline johnnson"
-taci ! Spune smulgand.o.
-se pare ca ti.ai primit spuma magica. Apropo , vezi sa nu mai "scapi" pe coridoare din el sa alunece lumea la colegii lor in brate , da swettie?
-shh.
-eu sunt mai guraliva de felul meu si nu tac asa de repede , deci , slabe sanse sa te ascult. Spun zambind glorioasa.
-el , tot al meu va fi. Spune facand referire la louis.
El isi intosrse capul si ma vazu cu ea. Isi scotea niste carti din dulap. Avea ochii umflati si rosii .
-nu , nu voi fi al tau . Imi pare rau , dar cauta.ti alta marioneta.
-ugh , va urasc pe amandoi. !!
Dupa ce ea a plecat, m.am apropiat de lou si m.am uitat fix in ochii lui cerandu.mi scuze.
-nu te mai uita asa la mine , stii ca detest asta.
-o destesti cand iti dai seama de ceva. Te cunosc. Deci , ne.am impacat? Intreb cu speranta.
-pentru ca ai gasit.o vinovata la faza cu zpuma , nu schimba faptul ca m.ai inselat. Spune plecand.
-stai ! Spun prinzandu.l de brat.
-de ce ? Spune obosit. Nu am chmef de nimic
-vreau sa iti explic ! Nu judeca ce s.a intamplat inainte sa stii tot.
-am vazut destule.
-crezi ca eu cadeam fix in bratele lui daca ea nu punea spuma aia ? Am alunecat , pentru numele Domnului.
- nu acelea sunt faptele.
-dar care ?
-am niste poze cu voi apropiati , ok?
-stai , ce ?
-sa nu imi zici ca esti uimita ca am aflat adevarul.
-ce adevar ? Arata.mi pozele.
-ca sa le negi ?
-louis !
-da , asa ma cheama .
-nu o face pe indiferentul ! Te rog.
-bine. Fie.
-mersi.
-mdea. Uite. Spune si imi arata cateva poze cand eram in starea piticului. Aceea era faza cand imi cazuse cartile . Parea in poza ca ne sarutam.
-ceee??? Atunci imi cazusera cartile pe coridor si m.a ajutat sa le ridic.
-si ce garantie am eu ca tu nu ma minti ?
-increderea dobandita pana acum si poti sa il intrebi si pe andrew.. ea a trucat totul. Pentru a parea asa. Crezi ce vrei , am obosit.. imi pare rau... spun aparandu.mi lacrimi in coltul ochilor si pornind spre baie . M.am asezat pe gresie si am inceput sa ma descarc , nu mai puteam tine totul in mine. Lacrimile se prelingeau pe fata mea fierbinte si rosie ca o roata de foc , lacrimile palindu.se de gresia rece si albastra. Am simtit ca o mana ma ridica si ma strange in brate.  Era lou. Mi.a luat fata in palme , si el era plin de lacrimi , si m.a sarutat.

--------------------
Bunaaa...stiu , stiu..sunt o rea..dar eram in pana de idei  , dar acum m.a plesnit si pe mine inspiratia. Incerc sa public mai des . Va multumesc enorm ca imi vizualizati cartea , inseamna foarte mult pentru mine. Pwwwwp

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum