Cine-i Harry ??! (cap.6)

40 6 3
                                    

Liam P.O.V.

Cand am vazut-o , am incremenit! Ea a venit alergand spre mine si a sarit in bratele mele ! De bucurie , ne-am spus toate sentimentele care le aveam unul pentru altul , iar apoi ne-am lipit buzele formand cel mai special si mai dragut sarut din galaxie ! O iubesc atat de mult !

-Nichole ! Niciodata nu te voi mai lasa ! Te iubesc !
-liam !!! Si eu ! Esti totul pentru mine !
-oh , iubito !

I-am vazut pe Niall si Soph stand gura casca , dar foarte fericiti pentru noi. Normal ca sunt fericiti pentru voi ! Ce a-ti vrea , sa fie tristi ? Apari tu sa strici tot ! Ugh. Ce constiinta mai am si eu. Pentru asta sunt facuta , cap sec ! Mhm , sa enervezi oamenii. Pleaca la culcare, ca esti obosita. Mbene...
Am luat-o pe Nichole de mana si ne-am indreptat spre Niall si Soph.

-se pare ca vom fi un cuplu !
-ne bucuram pentru voi ! Spun ei la unison

Iesim din mall si mergem intr-un parc unde incepem sa discutam intre noi si sa radem copios, apoi se duce fiecare la casa lui.

Soph P.O.V.
ce mult ma bucur pentru liaaam ! aaa ! e cu nichole.ma rog. dupa ce am ajuns acasa , stau si ma gandesc la louis...intalnirea noastra va fii mainee ! awee! ma pun la somn si astept cu nerabdare ziua de maine .

Dimineata

Louis P.O.V.

soneria imi suna ca descreierata. mai vroiam sa dor. un pic. dar mi-am adus aminte ceva !! ma voi intalni cu Soph :) yeey .
ma duc si imi fac rutina de dimineata , ma imbrac in ceva comod si pornesc spre scoala. ma indrept inspre dulapul sophiei si ii pun mana la ochi.

-hmm..cine e ?
-oare ?
-louis ! vino incoa' !
imi sare in brate si ma pupa pe obraz .
-ce faci , soph ?
-pai. sa iti spun. de abea astept sa vina seara asta ! sunt super entuziasmataaa ! waaa! voi iesi cu un baiat super dragut cu o voce pe care o ador !
-cine e idiotul ala .?!!
-prostutule , de tine e vorba. spune ea razand.
-ooo. ce cute :) mersii printesa
-aww. cu placere , dragalasule. hai la ora , ca intarziem
acolo il vad pe Niall , e un prieten de treaba. dar nu am mai vorbit de mult cu el. de sand sora lui disparuse. saracul ..ma pun in banca cu stewart si astept ca ora sa treaca..

Soph P.O.V.

dupa ce a trecut ora de mate , am iesit ca fulgerul din clasa ,dar inspre ghinionul meu , dau peste cineva. imi ridic privirea si vad un cret cu zambetul frumos.

-ehm , scuze
-nu-i nimic . si isi lasa la vedere zambetul si gropitele
-ok.papa.
-stai ! si ma prinde de incheietura mainii.
-ce e ?
-cum te cheama ?
-soph.
-pe mine harry. incantat.
-si eu :) acum trebuid sa merg la ora de sport , dar ne mai vedem.
-si eu am sport. se pare ca ne vedem curand. papa
-bye.

eh , se pare ca imi fac prieteni noi...ma bucur ! sper sa si acel cret sa fie de acord cu mine ! ce crezi draga , ca iti face puradei ? pe tine cine te-a chemat ? eu sunt prezenta la datorie !aham. te voi ignora pentru ca eu am ora de sport si trebuie sa ajung..
ma schimb in echipamentul de sport si intru in sala. il zaresc pe harry. e un tip dragut , dar nu il plac ! nieeet! Bine , bine , hai ca te las , rusoaica ! Spasiva , medvedi ! Nu ma face ursoaica ! Papa. Somn usooor.

Ma rog , dau de niall si ma apropii de el. Ora de sport decurge bine , pana este vremea sa fac pereche cu harry. Dar ne distram de minune. O vad pe Ashley pufaind de nervi. Hotarasc sa nu o bag in seama si sa stau calma . Merg la vestiare si ma schimb , apoi merg la cantina . Ashley se indreapta inspre mine .

-tu, fufa mica si slinoasa ! ai grija cu harry !
-hopa ! cineva isi face aparitia ! ow ! sunt flatata. tarfa ce esti , tu pe mine sa nu ma faci "fufa" , ca nu is tu . si mai nou ai nevoie de doi ? si louis si harry ? ce trist! ca nu esti barbat si musulmanca sa ai mai multi deodata ! ok , draguta ? hai , pa . *mers de piti*
-i-ai dat-o , se aude o voce din spate. ma intorc , e harry.
-am , sunt obisnuita deja cu ea. dar cea mai bizara chestie e ca de fiecare data cand ma cert cu ea , e la cantina .
-apai se pare ca ii place sa o vada toata lumea cum se face de ras .
-s-ar putea sa ai dreptate. *ras cu lacrimi*

Louis P.O.V.
ii trimit mesaj lui soph sa vina in fata cantinei , afara . dupa 5 minute , isi face aparitia.
-soph , vrei sa faci cunostinta cu un prieten, harry ?
-cine-i harry ?
-un prieten , hai sa vezi.
o iau de mana. mii de fluturi imi strabat stomacul. il zaresc pe harry si ma duc inspre el.
-harry , frate , ce mai faci ?
-bine , stau.
-hai sa ti-o prezint pe aceasta fata.
-il/o cunosc ! spun amandoi la unison , apoi pufnind in ras.
- aaa. ok. harold , sper ca nu i-ai facut ceva !!
-usor , morcovel! am fost baiat cuminte.
-cum v-ati cunoscut ? intreaba soph.
-e ciudata intalnirea noastra , dar a legat o prietenie pe viata *ras cu lacrimi*
-povestiti-mi!
-deci , noi , prima oara , ne-am intalnit intr-o toaleta si apoi am facut cunostinta *ras fara oprire*
atunci toti am inceput sa radem si sa ne bucuram de moment...

_________________

hei pifosheeeniilooor :) multumesc din suflet pentru voturi. scuzati-mi greselile de ortografie :) la 2 voturi si 2 PARERI ! subliniez , PARERI , voi posta nextul :) pupici :) vreau si idei .

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum