Suspectul (cap.8)

28 5 1
                                    

Harry P.O.V.

Ma trezesc lenes si ma indrept spre baie, dar telefonul imi vibreaza. Ma duc sa vad ce mesaj am primit .
"O voi distruge pe Soph , iti promit ! -A"
M-am speriat gandindu-ma cine ar putea sa fie....eu stiu un tip , ca si niall (dada , il cunosc pe niall) ..am avut de a face cu el. Ma intreb oare cine sa fie acest anonim ? Las acest gand deoparte deocamdata si ma duc la bucatarie si imi pun sa mananc niste cereale cu lapte. Sunt delicioase.
Ma duca sa imi iau ghiozdanul si plec la scoala.il vad pe niall si ii spun ca dupa ore sa ne intalnim la camera de serviciu.

-time skip-

-niall , trebuie sa vorbim ceva serios ! Foarte serios !
-ce s-a intamplat , frate ?
-deci , dimineata , am primit un mesaj de la un anonim ca o va distruge pe soph . Si s-a semnat cu "A".
-ieri , soph mi-a zis ceva . A zis ca pe drum , s-a intalnit cu un tip inalt cu parul saten , inalt , bine facut si cu un accent usor francez.se intorcea de la intalnirea cu louis , eu eram la ea , mancam clatite facute de mama ei. Mi-a zis ca dupa ce tipul a vazut-o sarutandu-se cu louis , a zis ca ii va demonsra ca e mai bun ca el. Si dupa ce a ajuns acasa si l-a imbratisat pe louis , a vazut o umbra neagra a unui om care s-a ascuns..
-niall , te gandesti ca ar putea fii chiar el ? Adica stiu ca Zac e in stare de asta..
-trebuie sa fim cu ochii in 4 . Asta trebuie sa stim. Zac a avut de a face si cu Nichole. Si cred ca s-a reintors.
-s-ar putea...dar stai putin ! Zac a fost pus de cineva atunci ! S-ar putea sa fie pus tot de cineva acum...adica numele lui zac incepe cu z , nu cu a....hmm.
-trebuie sa ii aparam....
-cu siguranta...acum hai sa mergem la cantina

Soph P.O.V.

Il cautam pe louis ca disperata , nu il gaseam niciunde , si pe cine intrebam zicea ca nu e nicaieri....il iubesc , as da orice sa nu ii se intample ceva..
Hotarasc sa ma intalnesc cu niall si harry .

-baieti ! Sunt foarte speriata. Nu il mai gasesc pe louis nicaieri.
-mergem sa il cautam. Acum!

Louis P.O.V.

Sunt in spatele casei mele , nu ma pot misca .. sunt lovit peste tot ..

Soph P.O.V.

Sunt din ce in ce mai tensionata..louis , unde esti ? Amooree. Chiar nu e momentul ! Il cautam in fata casei , nicaieri...facem inconjurul pana il vedem intins , batut , pe jos...ma arunc pe jos incepand sa plang..

-louis ! Nuu ! Trezeste-te , nu ma parasi ! Te iubesc , iubirea mea!
-ss-soph... spune gafaind de durere.
-nu ma lasa , te iubesc !
-si eu .
Ma aplec si il sarut adanc. Il strang in brate.

-chemati ambulanta desteptilor !
-aaa. Harry ! Ambulanta !
-aaa. Daa !

Dupa 10 minute , ambulanta vine si il ia pe louis , ajungem si noi si mergem la camera 389 , etajul 4. Dar nu ne lasa sa intram...asteptam 30 de minute , apoi iese un doctor din salonul lui.

-cum este ? Sar ca arsa.
-este intr-o stare buna , nu mai are nimic. Se pare ca a fost batut de o bata si lasat inconstient . Dintr-o data vad fata lui niall si al lui harry facandu-se palide.
-putem sa intram ?
-da , doar sa nu il bruscati prea tare , totusi , trebuie sa se odihneasca si peste 2 ore , il externam. Sa veniti pentru fisele de externare.

Intru cu viteza luminii in salonul lui si ma asez langa el..are ochii inchisi . Ii iau mana in a mea si ii soptesc cateva cuvinte.

-esti totul pentru mine , louis ! Nu stiu ce m-as fii facut fara tine. Te iubesc atat de mult. Simt ceva pentru tine ce nu am simtit niciodata in toti ani astia de viata. Fluturii in stomac mereu , fiorii de pe sira spinarii , emotiile pe care le am...e inimaginabil , te iubesc atat de mult.
-si eu soph , mai mult decat crezi.
-louis , nu te forta , stiiu asta. Ii spun si ma aplec pe pieptul lui , adormind.

Niall P.O.V.

Eu si cu harry o lasam pe soph sa intre la louis, iar noi mergem in cabinetul domnului doctor sa luam fisele de externare , apoi urcam inapoi sus.. ne uitam pe geamul salonului lui louis . Sunt asa de draguti impreuna. Ce mi-as dori sa imi gasesc si eu sufletul pereche...

-la ce te gandesti frate ? Imi spune harry.
-am, ce mi-as dori sa imi intalnesc sufletul pereche .
-il vom gasi noi , sunt sigur. Am , vreau sa te intreb ceva , niall.
-sigur , spune .
-stii , atunci cand sora ta a fost obligata sa paraseasca orasul de catre zac , el a fost pus de cineva...mai exact , de o femeie.
-imi amintesc.
-stii cumva daca soph a fost amenintata de cineva sau ceva ?
-mnu...sincer , nu...
-ok , vom vedea noi. Hai sa il chemam pe zayn si liam
-da , ar trebui sa stie si ei.

Conv. Telefonica.

-alo , liam ?
-da frate , ce e ?
-vino la spitalul 09 , salonul 389 , etajul 4. Louis a avut un accident , sau mai exact , a fost batut mar.. trebuie sa discutam . Haide ! Cu tot cu nichole.
-acum venim
Conv. Telefonica incheiata

-tu trimite-i sms lui zayn , dar sa vina cu sarrah.
-ok.

Dupa ce ajung toti , ne apucam de discutii. Pana ajungem la faza cu femeia . Nichole intrerupe.

-stati putin , voi ziceti ca zac ii face asta lui soph ...zac a fost angajat de o femeie...stiu ca ea se noteaza cu "A". soph , a avut ceva conflicte cu vreo fata ?
-da ! Se trezeste sarrah sa tipe. Ea se certa aproape de fiecare data cu ..Ashley ! Striga toti deodata. Asa ii spunea "daca faci vreun pas gresit , te voi distruge !"
-asa spunea si in mesajul pe care l-am primit ! Spune harry.
-si se noteaza si cu "A" , de la Ashley.
-nene...o stiu pe ashley , nu i-ar putea face rau nici unei muste...femeia pe care l-a angajat pe el se nota tot cu "A", iar eu nu am avut nici un conflict cu Ashley....baieti , trebuie sa aflam neaparat cine e "A" !

Totusi , nichole are dreptate , nu ar fi in stare Ashley de asta....va fii greu , maj ales ca singura suspecta pe care o avem , nu pare a mai fii suspecta ! O , ba da ! Ne-ar duce la acea persoana.

-nichole , tu cu cine te-ai certat atunci ?
-nu as vrea sa vorbesc despre asta , niall.
-te rog ! Stiu ca poti , surioara . Ne va ajuta.
-eu m-am certat atunci cu Melissa. A promis ca imi va face rau..
-nichole ! Cred ca Ashley ne poate conduce la criminala.
-cum ?
-sa va explic ...deci Ashley e o verisoara de gradul 20 cu melissa.
-nu cred ca ar fi apelat la asta.
-ba da , stiu de ce.. eu am fost impreuna cu ashley . Nu ma judecati , eu atunci nu gandeam. Ea primea mesaje de la o fata cum ca ii e verisoara de gradul 20 si apoi s-a intalnit cu meli.
-atunci , s-ar putea a fi apelat la ...melissa pentru razbunare !
-sa nu ne pripim ,niall.
-ce s-a intamplat , nichole ?
-melissa , nici nu a fost bagata in faza cu mine...ci alta femeie..adica altcineva la angajat pe zac , nu melissa.
-deci suntem incurcati in asta..
-se pare ca da.

In timp ce ne gandeam , din salon , iese soph si cu louis.

-copii ! Stigam toti si ii luam in brate .
-da , suntem bine , pe louis l-a externat , asa ca , hai acasa.
-soph ? Spune louis cu o mecla de puppy face.
-ce-i dragoste ?
-ma doare buzita de jos , mi-o pupi sa imi treaca ?
-vai , smecherul de tine ! Spune si il saruta.
-baaai ! Luati-va o camera ! Nu va reproduceti in fata noastra.

Ajungem acasa dupa o tura de ras in masina , si deschidem usa . Dar cand intram vedem....

_________________________

Heeei pufosilooor ! Ce faceti ? Sper ca bine :) sper sa va placa nextul . Ce credeti ca vor vedea cand intra in casa ? Lasati-mi cel putin 3 pareri de la 3 persoane diferite :) puup . La trei voturi si trei pareri despre ce v-am zis , pun nextul :) 😍😍😜😜😙😙😙😙

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum