18 ani ! (capitolul.13)

11 3 1
                                    


Soph P.O.V.
Ma scol lenesa din pat aducandu-mi aminte de balul scolii...hmm...da , voi da uitarii ultima parte. Nu are rost sa intru in depresie din cauza unui nenorocit excitat. Ma rog , ma scol cu zambetul pe buze . E lou langa minee. E atat de dulceee. Are parul ravasit in toate partile , gura intredeschisa si dezvelit..e fara tricou. Simt cum ma fac ca o rosie . Si una ar fii geloasa pe mine in momentul asta. Ii pun mana pe fat grijuliu , il sarut si dau sa ma ridic din pat , dar el ma prinde de mana si ma trage inapoi.

-unde crezi tu ca pleci ?
-eu ? Eu ma duc sa pregatesc micul de jun .
-serios? Ce faci ? Intraba cu o fata de catelus.
-pai , hai ghici!
-aaa...
-ochiuri cu bacooooon ! Tipa niall.
-de unde si stiut , cap de nuca ?
-pai , iti citesc gandurile !

Acum ma gandesc la o metoda de al spanzura pt ca imi citeste gandurile .

-stiu ca te gandesti sa ma spanzuri ! Tipa din bucatarie .
-stai , ce ? De unde stii?
-ti-am zis ca iti citesc gandurile.
-ok ? ...
-iubire , nu il baga in seama. Spune louis si ma cuprinde de talie sarutandu-ma dulce.
-awww...merci .
-vedeti sa nu va mancati !
-taci niall ! Spunem la unison .

Radem , apoi mergem la masa. Eu ma apuc de gatit . Vreo 3 tigai pline cu ochiuri (niall la putere) si tot atata bacon. Louis vine in spatele meu si ma saruta pe gat , eu chicotind.

-ce-i iubire ? Imi sopteste la ureche , prinzandu-ma fiorii.
-baby , nu sta in bustul gol . Spun muscandu-mi buza de jos.
-iti place ?
-lou ! Spun si il imping .
-bine , bine. Leoaica . Vezi tu dupa 18 ani !
-aha , vezi sa nu , william !

Rade si ma saruta tandru , apoi adanceste sarutul , eu zambind in el. Dar in bucatarie isi fac aparitia 4 maimute in calduri.

-ce faceti voi aici ? Louis william tomlinson ! Ce crezi tu ca faci aici ?
-am stiti voi , imi sarut iubita ?!! Spune cam exasperat.
-sper ca v-ati protejat . Spune harry cu un ranjet sadic.
-ce ai spus Harry Edward Styles ???
-nimic sefa !
-vezi vezi ! Spun razand , apoi sarutandu-l pe lou.
-ce stati si va holbati , e gata mancarea !
-mancareee ! Tipa niall (tipic lui) .

Eu m-am asezat pe canapea , lou mergand in bucatarie.
-iubire , unde pleci ? Ii spun eu.
-pana la maimutoi , vreau sa le spun ceva.
-ok.

Intru pe televizor si vad data. 18 octombrie. Hmm...mi se pare cunoscuta data , dar nu stiu de ce..eh , asta este ! Nu stau sa imi bat capul cu asta . Imi pun pe un post de televizor si se difuzeaza serialul pretty little liars. Imi iau micul de jun si incep sa casc ochii la ce se intampla.

Louis P.O.V.

Intru in bucatarie mergand inspre hămâi 😂😂. Inchid usa incet incat sa nu ma auda soph .

-ok , deci...stiti ce zi e astazi ?
-18 octombrie ? Spun toti mai mult intreband.
-da , dar ce este in 18 octombrie ?
-hm.... spun toti gandindu-se.
-idiotilor ! E ziua lui soph !
-aaaa...pai sa ii pregatim o surpriza.
-aham...dar trebuie sa fie ceva special...nu acasa , nu la club , nu la petreceri...stiiiu !!! Pe plaja !
-unde pe plaja ma rog ?
-hihihi...aici intervine avionul...dar..uitati-va la cat e avionul inspre Irlanda !!!
-acasaaa ! Ieeeeeei !
- da niall , acasa la tine , ca nu avem bani de cazare. Vorbeste cu mama ta de asta tu te ocupi de ramasul peste noapte , iar eu de biletele de avion .
- binee ! tipa toti si vor sa dea fuga in sufragerie.
-neneneee. dragilor , e o surpriza ! daaa ! asa caaa.... taceti din gura , babuinilor !
-bine , sefu ! spun la unison toti si merg in sufragerie , tabarand pe saraca soph si strivind-o..macar cineva o compatimeste cu adevarat. sun la air blue , cumpar biletele inspre irlanda , iar apoi merg pana la niall sa il intreb daca a rezolvat cu parintii lui..

-niall ?
-da ?
- ai vorbit pentru dormit ?
-sigur ! rezervare de 2 apartamente , fiecare cu cate 2 camere , iar hotelul de 5 stele !
-tu esti prost , sau prost ?
- de ce spui asta ?
-eu am zis sa vorbesti cu parintii tai sa vezi cum rezolvi cu camerele , cap de lut !
-aaaaa ! acum sun sa anulez totul...
-cap de strut...
-pe mine sa nu ma faci strut , auzi ?
-idiot !
- ok , macar nu ma mai faci animal...

dupa ce ascult logica neinteresanta a lui niall , merg in camera sa vad ce face soph...deja stiu cum sa o iau..ies din bucatarie , iar eu vad langa ea 4 rinoceri scapati de la zoo care se comporta ca niste draguti cu ea (ceea ce nu sunt , decat eu )

-louis , i-ai drogat ? intreaba soph cam socata.
-hoo animale de la zoo ! ca nu mai ramane nimic din ea.
-ok ! papaaa !
-pa maimute salbatice
-lou ...de ce se comporta asa cu mine ?
-pai poate pentru ca esti o dulceata.
-mda , dar in nici o zi nu au mai facut ca niste drogati. spune razand.
-stii ca te iubesc atat de mult ? nu o sa ma satur niciodata sa te privesc si sa te protejez , dar mai ales , sa te iubesc...
-awwww...dulceata mea ! my little carrot ! nu stiu ce as face daca ti s-ar intampla ceva rau...te iubesc prea mult... spune si ii apare o lacrima in coltul unui ochi .
-hei , nu fii trista , voi fii mereu langa tine orice ar fii. te iubesc !
-si eu ! spune si ma saruta,apoi asezandu-se in poala mea si punandu-si capul in scobitura gatului meu. eu o tin protector si o pup pe cap. dupa cateva minute de stat asa , sparg linistea.

-iubire ?
-da tommo ?
-am ...nu vrei sa mergem undeva , cu tot cu maimutoi ? la un maimutoi in vizita , spre examplu.
-hmm..unde ?
-in irlanda .
-la niall ?
-dap..la mare ..si sa stam noaptea la el..va fii frumos.
-dar ne trebuie bilete si alea alea.
- s-a rezolvat asta.
-tu vorbesti serios ?
-da...si si niall a vorbit cu ai lui..
- pai o luam si pe sarrah ?
-dada...a platit zayn pt ea.
-ok...atunci sa o anunt pe mama si imi fac bagajele...cand plecam ?
-in seara asta , la 8 .
-aaa...e 5 lou ! ma duc sus sap ma pregateesc ..paaa.
-pa iubbb !
rad in sinea mea si ma duc si eu sa ma pregatesc .

Soph P.O.V.

hmmm...cred ca tommo pune ceva la cale...dar cui ii pasa cat noi mergrm la mare ? hihihi...ma pregatesc cu toate catrafusele si ma duc jos unde ii vad pe pinguini stand in fata usii.. ne urcam in taxi inspre aeroport. in masina il intreb ceva pe lou.

-honey ?
-da?
-cat vom sta in irlanda ?
-cam 4 zile , de ce ?
-doar asa...spun zambind si il sarut .
-nici nu stii cat te iubesc !
-ba da ! pt ca te iubesc si mai mult eu .
-nu ai cum.
-no gata cu cearta. amandoi va iubiti pana in china si inapoi , ok ? spune niall
-da sefu ! spunem razand , apoi furandu-ne un sarut.

am ajuns in aeroport , ne-am imbarcat si astepta. sa ajungem in irlanda.

*after 2 hours*

simt cum cineva ma zgaltaie , eu trezindu-ma.

-haide soph , am ajuns. imi spune o voce putin ragusita , dar fermecatoare. ma trezesc lenesa , coboram din avion si ne indreptam spre un taxi. mergem pana la niall acasa sa ne lasam bagajele , apoi mergem la mare. cand ajungem pe plaja , lou imi pune mainile la ochi si ma conduce .

-lou , de ce imi acoperi ochii ?
-pentru ca vreau sa vezi ceva.
-ok..

ma las condusa de el pana cand, se pare , ca ajungem la destinatie. imi ia mainile de la ochi , iar eu vad cerul instelat , mii de lumanarele parfumate pe nisip , un covor din petale de tra dafiri albi si rosii si un tort imens pe o masa .. eu imi pun mainile la gura de uimire si sar in bratele lui lou..

-la multi ani sophieeeee !!
-e ziua mea ??
-ai uitat de ea ?
-complet ! cred ca de aia mi s-a parut mie ceva legat de ziua asta si nu imi aminteam ce . spun razand cu lacrimi
-te iubesc ! 18 ani fericiti !
-aww ! mltuuu muuult de toot !
- si noi te iubim ! spun toti si ma iau in brate . apoi incepe muzica si incepem sa dansam. dupa catva timp , eu si cu lou ne asezam pe o patura, langa apa , apoi imi asez capul pe umarul lui privind stelele.

-ce frumos e totul ! ii spun fermecata.
-da , dar cel mai frumos lucru de aici esti tu ! imi spune zambind bland..
-multumesc ! esti un scump !

ne uitam unul in ochii celuilalt fermecati si ne adancim intr-un sarut care nu se mai sfarseste.

______________

hielaaaau pufarinee ! am revenit cu un nou capitol ! va iubesc din toata inima mea ! multumesc pentru vizualizari ! puuupici ! va iubbbbb ! astept pareri si voturi
..la 3 pareri de la persoane diferite , pun neeext !

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum