terminarea problemelor (cap.10)

26 5 0
                                    

Soph P.O.V.
Doctorul ne tinea in suspans..

-samira e...fata mea....
-pfiu...am crezut ca e sora lui lou sau ceva..dar sa o tine-ti in frau. Am indurat multe. Si lou nu stiu cate batai mai poate primi.
-asta voi face . Puteti sa il vizitati acum.

Am mers in graba la salonul lui...am deschis usor usa si m-am indreptat spre patul lui . L-am mangaiat pe cap si i-am spus ca totu va fii bine.

-te iubesc..spune el.
-si eu. Foarte mult.
-cand voi iesi de aici ?
-cred ca maine. Vom face fisele de externare si va fii in regula.
-pai eu zic sa mergeti acasa , e destul de tarziu...
-bine iubire. Noapte buna !
-noapte buna , printesa mea pretioasa ! I love you .
-you too.

Am ajuns acasa , obositi ..dar macar eram in siguranta. Criminalii si-au meritat pedeapsa si lou e bine. Pentru numele lui Dumnezeu ! A primit 2 impuscaturi ! E un om puternic. Ma pun in pat , imi inchid ochio tot cu gandul la el..

Dimineata

Louis P.O.V.

Ma trezesc somnorila . Ii astept pe baieti sa vina la spital si pe soph. Astept , astept, pana mi se rupe filmul.

Harry P.O.V.

Dimineata , ma trezesc destul de somnoros. Imi fac rutina de dimineata si ma duc jos in bucatarie. Baietii stau imbracati si parca vizibil agitati cand ma vad.

-mr. Styles ? Ai ceva de explicat ?
-ăm..am venit si io ca omul normal sa imi beau cafeaua de dimineata ?
-nee neee nee ! Nici o cafea ! Hai la spital , fraiere ! Trebuie sa il externam pe lou.
eu imi amintesc de morcoveata . Noroc ca eram imbracat . Imi las cafeaua pe masa si o tulesc inspre masina .

Ajungem la spital si luam fisele de externare , apoi il luam pe louis din patul ala .

Niall P.O.V.

In sfatsit il avem pe lou cu noi. Capu' asta de morcov ...chiar i-am dus lipsa. Lipseau maimutarelile care dăuneaza grav supararii .
Ajungem acasa , iar lou se tranteste pe canapea.

-dulce casa.
-si eu is lamaia in toata treaba asta ? Il intreaba soph pe lou.
-nuu ! Tu esti dulceata dulcetilor ! Esti cea mai pretioasa .
-awww. Mersi looou ! Esti o minune.
-gata cu dulcegariile ..hai sa mergem la somn..
-e ora 7 , esti normal ?
-mie imi e somn ! Hai la somn.
-niall ? Ma intreaba soph..tie iti place de cineva ?
-cee??! Nu...spun vizibil tensionat.
-bine , bine..las' ca vezi tu.
-ce o sa-mi faci ? Spun eu
-daca nu imi spui, poti sa te astepti la orice.
-bine. Iti spun. Hai in sufragerie.

Ne asezam pe canapea si imi incep discursul mirobolant.

-mm. Deci..cand eram pe masina , am vazut o tipa..o fata frumoasa. Era atat de draguta si timida. Ochii ei caprui , parul blond ...
-hopaaa , s-a indragostit niall.
-dada . Asa se pare. Mi-a furat mintile fata aia.
-deci , acum ca s-au terminat problemele . Trebuie sa il facem pe cupidon ?
-ma tem ca da . Spune lou cam confuz.
-dragule , nu fii gaina. Hai sa vedem unde o gasim pe fata misterioasa.
-mersi mai :)
-da cu placere , dragul meu iubitel dragalel , niall.
-ce ai zis ???! O intraba lou socat pe soph. Saracu'.
-iubire. Glumeam , tu esti unicul in viata mea .
-niall , ai grija !
-stai calm frate ! Nu ti-o fur. Ai grija mai bine sa nu ti-o fure altii.
-ursuletul meu , te-ai suparat ?
-da .
-da te rog io sa nu te superi.
-imi trece doar cu o conditie.
-orice !
-imi dai un pupic dulce , lung si romantic.
-s-a facut ! Deci , esti ok?
-pana nu faci ce am zis , inca o sa fiu asa. Si face bot de rata.
-haide sus.
-bine.
-aveti grija , protejati-va !
-mai taci , niall!!
-bine , tu iubibilo *ras*

Au urcat sus , dar eu am ramas pe canapea. Am adormit la un moment dat.

Soph P.O.V.

Merg cu lou in camera lui. Se uita in ochii mei , iar eu ma pierd in ei.. sunt..ah.
Ma prinde de talie si ma duc mai aproape de el.

-esti o frumusete de nedescris. Esti o fata simpla si importanta in viata mea. Ce frumos suna sophia tomlinson.
-da...lou , pot sa te intreb ceva ?
-sigur , pitico.
-crezi ca ne vom desparti si vom uita de noi. De tot ? Spun si in coltul ochilor mei prind viata lacrimi fierbinti care se rostogolesc fara oprire pe fata mea.
-nici gand ! Vom fii mereu impreuna. Vei deveni doamna tomlinson. Sotia mea. Si o sa avem o familie superba ! Iti promit.
-te iubesc , lou. Spun si imi sterge lacrimile, apoi ma saruta dulce , lung si romantic. Devine lung , pasional si doritor. Ne despartim din acel sarut de-a dreptul perfect din nevoia pentru aer .

-mai asteapta pana implinesc 18 ani , tomlinson . apoi amandoi radem in hohote.ne oprim , el imi mangaie obrazul meu cu mare grija. ne pierde. unul in ochii celuilalt. apoi ne revenim dupa ce cineva da buzna in camera noastra ..adica a lui lou.

-scuze ! nu am vrut sa intrerup nimic , spune niall.
-hai ma ! spun bofumflata din cauza situatiei.
-ma rog , eu va las . puteti continua , dar fara mostenitori inca !!
-mergi tu si fa-ti mostenitori ! auzi ?
-parca eram cei mai buni prieteni.
-de asta iti dau si sfatul asta , asa ca iesi !
-bine , felina rea .
-mhm.
-lou , scuze. niall e nesiii.
-eh lasa. de abea astept sa faci 18 ani.
-hai ca mai sunt 6 luni .

apoi ne mai sarutam o data si ma ia pe sus.

-lou , lasa-ma jos !
-nee..hai in carca !
-asta imi convine.

ma ia in spate si ma duce peste tot. coboram jos si toata lumea se holba la noi.

-ce e ? le spun eu.
-am..soph ?
-da , harry .
-ai bluza lui lou.
-aaaaa. am . pai mi-a dat-o el.
-sper ca nu...
-hoooo maimutoiule ! nu sari calul. nu am ajuns chiar asa departe.
-ok..tot nu inteleg de ce ai bluza lui lou , dar in fine.
-o am pentru ca am dormit cu el , desteptule , si imi era lene sa merg dupa pijamale.
-cand ai dormit cu el?
-aici e cumva interogatoriu si nu stiu eu ? am dormit odata cu el si nu aveam pijama si mi-a dat-o pe asta. acum am avut nevoie din nou , asa ca , no comment.
-ok. la noapte sa izolati camera cu anti-sunet.
-hai mai taci , mr. Perversitate !
-bine.

apoi am mancat pizza si ne-am culcat toti.

'---------------------
hielaaau , puficornilor ! am , imi cer scuze ca nu am mai postat de mult , dar nu am putut , eram intr-o excursie. nu e reusit deloc capitolul asta , dar urmatorul va fii , adica ma voi stradui ca sa fie super , mega ,extra faain ! ca pupicesc ! :*

Salvata de clopotel // EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum