Capitolul 2

85 5 0
                                    

Dupa ce petrecerea s-a terminat,eu si Bri am curăţat prin living.A fost o adevarata nebunie dupa plecarea invitaţilor.

-Am terminat aici,spune Bri obosita,mai avem sa strangem paharele si gata.
-Aia fac eu,tu stai linistita pe canapea.
-Staţi liniştite.Pot sa strag eu paharele,majoritatea lucrurilor le-aţi facut voi,spune Anna.

Parintii mei au trebuit sa plece cu niste afaceri,asa ca am ramas eu si Bri sa facem curăţenia.Am noroc ca Anna s-a oferit sa termine ea.

-Esti sigură?
-Normal!Mergeti sus si culcati-va.Maine trebuie sa plecaţi.
-Ok!Noapte buna!ii spunem amândouă Annei.

Sara dormea de mult,asa ca putea sa termine ea de curăţat.

Simţeam cum ochii mi se închideau fara sa vreau.Nu mai puteam de somn.M-am distrat,a fost super sa-mi petrec ziua de naştere cu prietenii si familia,insa e ora 03:40.

Urc treptele incet,parca plutesc pe un nor pufos.Bri inca avea energie in ea.Putea sa mai mearga la o petrecere, sa danseze,si tot nu putea sa fie obosita.

Cum am ajuns la etaj,m-am dus direct la baie sa ma schimb in pijamale,in timp ce Bri se schimba in camera mea.Am stins lumina din baie si am plecat spre camera.

-Hey,Bri! o strig eu,deoarece erau luminile stinse in camera.Ai adormit?

Nimic.Nu răspunde.Ma aşez pe pat si aprind lampa.Se pare ca a adormit, întinsă pe saltea. Dormea ca un mielusel.Chiar daca nu părea obosita,cred ca era mai franta decat mine.

-Vise placute!ii şoptesc in timp ce ma întind pe pat si ma acopăr cu plapuma.Am stins lumina si m-am culcat.

-Dimineaţă-

-Grabeste-te!Vom întârzia la aeroport!striga Bri,cu mâinile pe sus,plimbandu-se in fata usii de la baie.
-Asteapta doua minute,strig eu din
baie,trebuie sa-mi prind parul.

Sunt entuziasmata,astazi plecam spre tabara.O sa-mi fie dor de Lyla,asta ma întristează...am primit-o de o zi,dar m-am ataşat de ea,deja.

-Mai esti acolo?Ai iesit cumva pe geam?
-Nu!spun eu râzând,in timp ce deschid usa.Sunt gata!
-In sfarsit!

Bri era deja cu bagajul in mana,iar eu m-am dus in camera,l-am luat si am coborât amândouă scările.

Am mangaiat-o pe Lyla,si le-am salutat pe Anna si Sara.

-Ceau,Anna!Ceau,Sara!Le spun la amândouă in timp ce fac cu mana.

-Ţau!spune Sara,facand si ea cu mana.E atat de draguta...Ceau!spune si Anna, distracţie placuta!

Parintii mei ne asteapta in masina,au venit acum cateva ore,iar parintii Briannei,ne asteapta la aeroport.

Am pus bagajele in portbagaj si ne-am urcat in masina.

-Sunteţi pregătite?intreaba mama.
-De ce nu am fi?intreb eu.Normal ca suntem,sau poate nu...ma uit la Bri si începem amândouă sa radem.Suntem pregătite!spunem amândouă hotărâre.
-Atunci,sa pornim!spune tata.

Tata a pornit masina si am plecat.Ma gândesc cum va fi.Sunt nedumerita, adica nu am mai fost niciodată intr-o tabara,atat de mult timp.Sper doar sa nu am probleme si stiu ca nu o sa am,dar mereu exista unul mai diferit decat noi toti...

~La Aeroport~

-Mama!Tata!striga Bri catre parintii ei,când ii vede, si ii îmbrăţişează.

Acestia ii îmbrăţişează pe parintii mei,dar si pe mine.

-Brianna,Cristina,haideti!S-au strâns toti copii care vin cu voi in tabara. Mergeti acolo!spune mama Briannei,arătând cu degetul.

Erau un grup de copii,si o profesoara, care ţinea o hartie in mana. Scria "Tabara de Biologie Bucuresti".

-Buna ziua!spune tata.
-Buna ziua!Spuneti numele fetelor!spune acea profesoara,putin aiurita.
-Constantinescu Brianna si Ghenea Cristina.

După ce tata ne-a spus numele, profesoara ne-a cautat pe lista.

-Da!Le-am gasit!spune ea catre tata,zâmbind.Eu sunt Anca,spune ea uitându-se la mine si la Bri.
-Încântate de cunoştiinta!spune Bri.
-Asta e tot,ati ajuns cu totii,spune dna.Anca.Luati-va la revede de la parinti,ca plecam.
-Pa!spunem eu si Bri,luandu-ne ramas bun.Parintii noştri faceau cu mana.

Am urcat in avion,iar eu si Bri ne-am aşezat pe scaune.Stewardesa ne-a explicat tot ce avea de explicat si am decolat.Era o privelişte superba.

~Bucuresti~

Am coborât din avion,si am urcat intr-un autocar.Am mers ceva timp,pana am ajuns intr-o padure.

Noi eram primii care am ajuns.Erau niste cabane dragute,si multe sali mai mari.Habar nu am de ce erau atat de multe,dar bănuiesc ca una din ele e cantina.

Incet,incet,au sosit mai multe autocare,din diferite orase.Pana la urma au sosit toate,iar dna.Anca,impreuna cu inca 3 profesori si o profesoara,au inceput sa ne spună cu cine vom sta in camera.Bineînţeles,ca ne vor pune cu copii din alte orase,ca sa ne imprietenim, dar nu vreau sa stau fara Bri.

Eu si Bri am stat in fata,aproape de dna.Anca.Un profesor a inceput sa spună,la microfon, numele copiilor,cu cine vor sta si unde.

In cele din urma a ajuns si la noi.

-Constantinescu Brianna,Ghenea Cristina,Gîtin Madalina si Pop Andreea.Voi patru veţi sta in cabana numarul 13.
-Stam impreuna!Da,da,da!spun eu in timp ce o imbratisez pe Bri.
-Nu ma asteptam!Si eu ma bucur!spune Bri incantata.

Ne-am luat bagajele,si am pornit spre cabana noastra.Cand deodată,aud:

-Dehelean Marko si...
-Ai auzit?o intreb eu pe Bri,in timp ce imi scap bagajul.
-Ce sa aud?intreaba Bri nedumerita.
-A spus...Dehelean Marko.
-Am auzit si eu ceva...cu Marko,la sfarsit.
-Crezi ca...o intreb eu pe Bri in timp ce fac o fata speriata.
-Nu are cum sa fie aici,spune Bri in timp ce chicoteste,doar s-a mutat in Londra cu parintii.
-Ai dreptate!spun eu sufland uşurată.

Imi ridic bagajul,si mergem in continuare spre cabana.

-Hai,mai repede!Vreau sa prind un pat bun!ii spun eu lui Bri.
-Daca nu te speriai,din nimic,poate ajungeam acum cinci minute!striga Bri,in timp ce am lăsat-o in spate.

Pana acum a fost bine,sper doar sa nu ma intalnesc cu cine nu vreau.

------

Ce credeti despre acest capitol?

Astept păreri si comentarii!

Tija.

Tabara cu peripetiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum