Capitolul 4

58 5 0
                                    

*Brianna*

Ma intorc putin speriata catre acel băiat care m-a bătut pe umăr.Si eu cred ca il cunosc,dar nu stiu de unde.

-Te cheamă Brianna,nu-i asa?
-Da!Si pe tine te cheamă...?întreabă Brianna nedumerita.
-Nu-ti amintesti cine sunt?intreaba baiatul cu un pic de speranta.
-Imi pare rau,dar nu te cunosc...
-Sunt noul tau vecin...m-am mutat rencent langa casa ta.
-Alex?Asa te cheamă,nu?
-Ti-ai amintit!spune el râzând.
-Alex!Ea e Cristina.
-Buna!Imi poti spune Criss.
-Imi pare bine de cunoştinţă!

Ce mica e lumea,cum tocmai vecinul meu e in tabara cu mine?E ciudat!

*Criss*

Asta a fost ciudat!Nu ma asteptam ca Brianna sa nu-l recunoască.Are o memorie foarte buna!

Chiar atunci vin Andreea si Madalina.Bri le face cunoştinţă cu Alex,apoi el pleaca la prietenii lui.

-Mergem la cantina?intreb eu,apoi ma uit la ceas.E ora 16:57.Putem merge sa mancam.
-Da!Si mie mi-e foame...Sa mergem!spune Andreea.

Ieşim din ierbariu si ne îndreptăm spre cantina.In drum spre cantină observ ca o sala este laborator de biologie,iar cealaltă este o expozitie ce se numeste "Corpul Uman".

Intram in cantina,luam meniul zilei si ne aşezăm la o masa cu patru scaune. Mancarea a fost chiar buna.Am vazut multe filme si am citit multe cărţi despre tabere,si in toate se povesteste ca mâncarea este dezastruasa.Ma bucur ca aici mancarea e extraordinară.

Dintr-o data se aude o voce venind dinspre tavan.Cand ma uit mai bine sunt niste boxe.Cred ca ne vor anunţa ce fel de activităţi vom avea maine.

"Dragi elevi,va anunţăm ca activităţile de maine se vor desfasura in padure,mai ales caţararea in copaci. Asa ca,va rugam sa va echipaţi corespunzator!

-Va fi interesant.Nu m-am caţărat niciodată in copaci,spun eu in timp ce mananc cu pofta.
-Nici eu!Nu cred ca ma voi catara maine,spune Andreea in timp ce i se vede frica pe fata.
-Si mie mi-e frica,dar sper ca voi reusi sa ma caţar,ii spun eu Andreei.

Dupa ce am terminat de mâncat,ne-am ridicat de la masa si am plecat spre lac. Fara sa ne dam seama am stat o ora la cantina.

Am ajuns pe ponton si ne-am aşezat la marginea pontonului fara a ajunge cu picioarele in apa.

Doar ce ne-am aşezat ca o doamna mai in varsta ne-a cerut telefoanele.

-Copii,va rog sa-mi dati telefoanele si orice alt dispozitiv.
-Pot măcar sa-mi sun parintii,acum,si apoi sa va dau telefonul?intreb eu cu o fata de catelus.
-Imi pare rau,dar aici nu exista semnal.

Trista,imi scot telefonul din buzunar si il pun in cutia de plastic.La fel de triste erau si Brianna,Madalina si Andreea.

-Acum cum voi vorbi cu prietenii mei?intreaba Madalina trantindu-se inapoi pe ponton,dupa ce femeia pleaca.
-Si eu cum voi posta pe blog?Fara sa postez trei luni,voi pierde persoanele care ma urmaresc,spune Andreea dezamăgită.
-Va inteleg!Si eu sunt trista,la fel si Criss,dar putem trai fara telefon!Sa le arătăm tuturor ca asta nu ne afecteaza!spune Bri in timp ce se uita la o fata care plange si la o fata care se cearta cu femeia aceea.
-Ai dreptate!ii spun eu.

Stam si povestim lucruri amuzante din vieţile noastre de zi cu zi.Fara sa ne dam seama,focul de tabara a fost aprins.

-Hey!Noi stam aici si radem,dar nu ne dam seama ca focul de tabara a fost aprins.Sa mergem acolo!S-au adunat multi copii deja,spune Madalina,dupa ce si-a dat seama de foc.
-Sa mergem! Spun eu in timp ce ma ridic.

Se ridica si Andreea,si Brianna.Urcam cateva trepte spre locul unde s-au adunat copii,iar apoi,Brianna cauta un loc pentru noi patru.Pana la urma a gasit si ne aşezăm pe butuci si asteptam sa se intample ceva.Dintr-o data vin profesorii.

-Dragi copii!Vrem sa va anunţăm ca cineva special a venit in tabara. Majoritatea dintre voi il cunoaşteţi. Daniel,te rog sa vi,spune un profesor cu ochelari.

Atunci îşi face aparitia un băiat inalt cu gluga pe cap.Vine in fata focului de tabara si îşi da jos gluga de pe cap.Toate fetele incep sa tipe de bucurie,si cativa baieti.

-Nu se poate!Daniel Deh e aici!striga Madalina încantata.

Daniel Deh e un cântăreţ cunoscut in Anglia si in cateva tari din Europa.Am ascultat cateva cantece de-ale lui. Sincer,nu m-a impresionat.Nu stiu de ce sunt asa incantate fetele astea.

Brianna ştie o melodie de-a lui, pe care o urasc.Chiar de ziua mea a pus-o ca sa ma enerveze.

"In my dreams you're with me

We'll be everything I want us to be

And from there, who knows?

Maybe this will be the night that we kiss for the first time

Or is that just me in my imagination?"

Incepe Brianna sa cânte.O calc pe picior si o ameninţ.

-Mai o data sa o canti si vei ateriza in acel foc.
-Bine!Bine!
-Sti ca nu-mi place caracterul lui!Acum va trebui sa împart aceasta tabara cu el,spun eu nervoasa.Parca vad,maine,cum toate fetele vor sta in jurul lui.
-Ah!Pe bune,spune Brianna,nu inteleg de ce ti-ai facut aceasta parere despre el. Ii place doar sa se afirme.
-Exact!Nu suport oamenii care se afirma.

Versurile cântecului sunt uimitoare,dar ritmul nu imi place.Si...cred eu,daca nu-ti place de cel care canta,nu-ti place nici cântecul.

Sincer,din acest moment,totul va fi o provocare.

---------

Alex si Daniel sunt cele doua personaje noi.Ce parere aveti despre acest capitol?

Astept păreri si sfaturi.

Tabara cu peripetiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum