"Trezirea!In 15 minute vreau sa fiti aliniati in fata cantinei!"se aude deodată o voce de bărbat.Cred ca e un profesor,care a vorbit prin portavoce.
Prima seara,in care am dormit in acest pat.Ma trezesc greu, pentru ca am schimbat patul,ma acomodez greu intr-un pat nou si am stat pana tarziu la focul de tabara. Nu stiu cat era ceasul deoarece nu aveam telefonul la mine,stiu doar ca era aproape ora 3,dupa cum a spus profesoara Anca.
-Buna dimineata!le spun eu fetelor.
-Buna dimineata si tie!spune Madalina si Andreea.Imi dau la o parte plapuma de pe mine, apoi ma aşez la marginea patului.Casc pentru cateva secunde,apoi o trezesc pe Bri.Ea a adormit la loc.
-Bri!Trezeste-te!spun eu somnoroasa,in timp ce-i arunc o pernă direct in fata.
-Ha!Mai lasă-mă sa dorm!E 6 dimineata!Ai înnebunit?intreaba Bri cascand.
-Trebuie sa ne pregătim in 15 minute si...de unde sti cat e ceasul?intreb eu curioasa.Nu am observat niciun ceas pe aici.Bri se ridica din pat si îşi pune mana stânga pe umarul meu drept.
-E chiar pe măsuţa de langa baie,spune ea râzând.
Ma uit pe măsuţă,este chiar acolo. Bufnesc si eu in ras cand imi dau seama ca nu am observat ceasul.
Mergem toate patru la baie.In baie sunt doua duşuri,patru toalete si patru ghiuvete cu oglinzi.
Ne pregătim,apoi ne îmbrăcăm lejer. Astazi ne vom catara in copaci,asa ca ne luam pantaloni trei sfert si tricouri cu imprimeu.Eu imi iau o pereche de adidasi ,la fel si Andreea,dar Brianna si Madalina îşi iau tenisi.
-Imi faci un coc,dragut,asa cum sti tu? Ma intreaba Brianna cu ochi de catelus.
-Desigur!Si nu mai face fata aia!spun eu zâmbind.Imi prind parul in coada,apoi ii fac un coc Briannei.Ma uit la ceas si vad ca au trecut 16 minute.
-Sa mergem!Trebuia sa fim acum 15 minute la cantina,spun eu agitata.
-Eu am plecat deja!spune Andreea in timp ce rade.
-Asteapta-ne!striga Madalina râzând,apoi se impiedica de o perie de par.Noroc ca usa era inchisa altfel era pe jos de mult.Apoi deschide usa si alergam repede spre cantina.-Ciudat!Suntem doar 20 de persoane aici,unde sunt restul?intreb eu.
Profesoara Anca vine langa noi.
-Stiu ca colegul meu a spus sa fiti gata in 15 minute.Cu totii am stiut ca veţi întârzia.De aceea v-am dat un termen mai scurt de timp,ca sa fiti gata in 20 de minute.
-Pe bune?intreaba Brianna.Daca stiam mai puteam sa dorm cateva minute.Dupa 3 minute,toti ne strangem in fata cantinei.Dintr-o data aud niste fete susotind.
-Imi dai un autograf?Te rog!
Se pare ca cateva fete il roagă pe Daniel sa le dea un autograf.
Imi intorc capul catre profesori si incerc sa nu le aud pe acele fete.
-Vad ca toti sunteti îmbrăcaţi corespunzător acestei activităţi,spune un profesor.
-Sa mergem catre padure!spune alt profesor.
-Domn profesor,unde vom mânca?intreaba un băiat grăsuţ.
-Am uitat sa va spun,veţi primi o gustare gand ajungem in padure.
-Am înţeles!Profesorii merg in fata,iar noi ii urmam.
Copiii încep sa devina agitati,asa ca profesoara Anca le spune sa tacă.Dupa cateva minute de mers ajungem intr-un loc minunat.Este echipament de catarat,sunt trei tiroliane si o masa lunga cu mancare.
Primul lucru le care il facem,este sa ne aşezăm pe bănci.Brianna sta in stanga mea,Andreea sta in dreapta mea,iar Madalina sta langa Andreea.Pana aici totul e bine,dar cand vad cine se aşează in fata mea,nici pofta de mâncare nu mai am.E chiar Daniel.In stanga lui stau trei fete,iar in dreapta sta Alex.
-Hey!ii spune Brianna lui Alex.
-Hey!Cum ai dormit?o intreaba el.
-Destul de bine,spune ea,daca as mai fi dormit cateva secunde si nu m-ar fi trezit Criss,cu noaptea-n cap,puteam sa spun ca am dormit super.
-Hey!Te-am trezit cand ne-am trezit toate,asa ca nu da vina pe mine!spun eu zâmbind.Zambeste si ea inapoi,apoi il intreaba pe Alex:
-Tu,cum ai dormit?
-Sunt in camera cu el,spune Alex facand semn cu degetul catre Daniel,cum crezi ca am dormit?Din minut in minut băteau fetele la geam.
-Săracul de tine!Imi imaginez!spune ea râzând in timp ce-si ia o felie de paine.Eu vreau sa mananc ceva uşor,asa ca imi iau o felie de paine cu gem de caise.Dintr-o data aud ca cineva tipa.
-Gandaci!Gandaci!Gandaci in mâncare!tipa o fata sărind si arătând cu degetul catre bolul cu gem.
Ma uit si eu la gem si observ niste viermi care se misca.Incep sa tipe mai multe fete cand observa ca mananca gandaci vii.
Un băiat prinde cu degetele un greier mort ce plutea in salata.De-a dreptul scârbos!
Profesorii si bucătăreasa incep sa se panicheze văzând ca elevii aleargă in toate partile.
-Calmati-va!Va rugam!Striga o profesoara si bucătăreasa.
Pana la urma,de la atat alergat,au obosit si s-au trântit pe iarba.
Bucătăreasa vorbeste cu profesorii.Vad ca toti sunt supăraţi.Nu cred ca e vina bucataresei pentru acest incident.
Nu stiu cum,dar am ramas calma.Nu ma asteptam la asa ceva,stiind cat de scârbă imi este de insecte si de gandaci.
Alex stă cu Brianna,asa ca m-am aşezat si eu langa ei.Apoi a venit Madalina si Andreea.
-Cine credeti ca a facut asta?intreaba Andreea.
-Nu stiu,nu cunosc pe nimeni îndeajuns, ca sa spun ca poate face asa ceva,spune Brianna.
-Cred ca stiu eu cine a facut aceasta farsa deloc placuta,spune Alex uitându-se catre un băiat.Ziua asta este ciudată,sper doar ca se va termina cu bine.Adica,ce se mai poate intampla?Ma uit ciudat catre acel băiat,chiar el sa faca asta?Nu-i de ajuns ca e vedeta?Daca nu era,ma asteptam sa faca ceva prin care sa fie remarcat.E vorba despre Daniel.El a facut acea farsa deloc placuta.
---------
Nu-mi vine sa cred.Am terminat acest capitol in cateva ore.
Astept păreri si multe sfaturi!
CITEȘTI
Tabara cu peripetii
AventuraCristina,mai bine zis Criss, si Brianna sunt cele mai bune prietene,dar si olimpice la biologie. Toti copii din clasele VIII-XII,care au mers la olimpiadele de biologie din Romania,trebuie sa mearga la Bucureşti,intr-o tabara,drept răsplata pentru m...