Capitolul 15

7 0 0
                                    

- Tu ești cea care m-a șantajat in legatura cu numele meu adevărat!Ăsta mi-a șoptit!imi raspunde nervos.
- Ce naiv esti! Mă crezi pe mine in stare sa fac așa  ceva?
- Da!Noroc ca Marius mi-a deschis ochii. Acum stiu ca din aceasta cauză , tu si gașca ta v-ați apropiat de mine pretinzând că-mi sunteți prieteni!
- Sti? Nu te-am suportat niciodata , dar am trecut cu vederea peste acest lucru.Insa acum m-ai rănit si pentru asta te voi urî in continuare!i-am raspuns privindu-l cu ură.
-Desigur!Acum du-te si ciripeste totul prietenilor tăi!imi spune acesta gesticuland din mâini,apoi oprindu-se si uitandu-se confuz.

Am strâns crengile in mână, furioasă, îndreptându-ma către masa unde lucrau colegii mei de echipă. Aceștia au observat ca eram nervoasă, așa că se uitau la mine aruncandu-și priviri unul celuilalt.

- Nu va uitați așa la mine!Daniel e de vina!le-am spus punând crengile pe masă.

-A spus ceva?întreabă Brianna.

-Oh!Și cate a mai spus.Cică noi ne-am apropiat de el pentru a-i afla secretele, apoi sa-l șantajăm. Asta i-a spus Marius.

-Ce nerecunoscator! Noi chiar l-am înțeles,însă el așa ne răsplătește?Gemeni afurisiți!

-Alex...Mai ști cand ne-ai povestit ca ai auzit cum Daniel a fost șantajat la telefon?il intreb zâmbind.

- Da, de ce?întrebă acesta.

- Noi nu avem acces la telefoane!îi răspund.

-Iar eu bănuiesc deja pe cineva,spune Brianna.

- Am o idee!Gemenii sunt in preajma lui Daniel mai tot timpul. Imediat ce ajungem la cabană, intrăm în cabana lor si cautam telefoanele. Nu pot avea telefoanele la ei,noi fiind controlați mai tot timpul cand intram in cantină, spune Alex. Trebuie să fie în cabană .

- Voi puteti face treaba asta,iar eu caut telefonul lui Alex. Doar sa-mi spui ziua si ora la care a fost făcut apelul , si ii putem demonstra că nu noi l-am șantajat.

- Ce prietena deșteaptă am!imi spune Brianna imbratisandu-mă. Acum sa terminam căsuțele, ceilalți sunt cu un pas înaintea noastră.

***

Mai fusesem la ateliere de lucru manual , așa că mă pricepeam la câte ceva. Fiecare dintre noi a contribuit la căsuță si acoperiș. Am pus crenguțe, pe care le-am tăiat la același nivel , una lângă alta , iar Alex le-a legat cu sfoară. Așa am procedat la 3 dintre zidurile ce alcatuiau casa si la cele două bucăți din acoperiș, iar la o bucată, am tăiat astfel încât la mijloc sa formeze un cerc pe unde sa intre păsărelele. Peste acoperiș, Brianna a mai pus un strat de frunze.

Căsuța fiind gata,am impodobit-o cu flori găsite lângă masa. Profesorii ne-au anunțat că timpul expirase, iar noi sa pregătim căsuțele pentru jurizare.

Înainte de noi, mai erau 6 echipe. Ardeam de nerăbdare. Voiam sa plec cat mai repede de acolo si să gasesc dovada ca nu noi l-am trădat, ci de vina este naivitatea lui , din cauza căreia suntem in aceasta situație.

Pana la urma juriul ajunge si la noi. Aceștia se uitau la căsuță, aruncându-și priviri unul celuilalt și notând ceva in carențele. Apoi trec mai departe fără să spună un cuvânt.

***

Premiile se vor comunica dupa cateva ore,dupa spusele juriului. Așa că, în timp ce eu si Brianna ne îndreptăm spre cabana gemenilor, Alex se îndreapta spre cabana sa. A fost o schimbare de plan,deoarece Alex știe unde își ține Daniel telefoanele și ,ce este mai important, cum arata telefonul de pe care a vorbit Daniel în momentul respectiv.

Intrând în cabana gemenilor , începem să căutăm peste tot,sperând să găsim un telefon. Cred ca nu mai vazusem in viața mea o camera mai dezordonată, lucrurile fiind împrăștiate peste tot.Credeam ca va fi greu sa gasim telefoanele pentru ca le-au ascuns bine,dar nu a fost întocmai așa.Brianna căută sub perne si saltele,eu in dulapuri.

- Am gasit!striga  Brianna.
-Ai gasit telefonul?am întrebat cu un zâmbet pe față. Se pare ca gemenii nu sunt atât de deștepți.
- Nu doar unul, ci două. Le iau pe amândouă?
-Desigur!

Am șters-o din loc , asteptandu-l pe Alex in fața lacului, unde am stabilit sa ne întâlnim. După 10 minute a apărut și el cu un telefon in mana.

-În sfârșit!a spus Brianna.

Ne-am așezat pe șezlonguri , iar Alex a căutat în agenda telefonului un număr cu data si ora la care Daniel a fost șantajat. După câteva minute de căutări, Alex spune " Acesta e numărul!".

Eu si Brianna ne-am apropiat de el,uitandu-ne la număr. Apoi eu si Brianna ne-am uitat pe telefon pentru a ne da seama cărui telefon aparține numărul.

- De pe acest telefon au sunat!am spus intr-un final.Era telefonul Mariei. Nici macar nu s-au gândit să arunce cartela. Și mai vor sa șantajeze, spun zâmbind.

- Pe cine să șantajăm?întreabă gemenii , fiind lângă Daniel.

Cei trei si-au facut apariția de după ponton.

- Ce vă face sa credeți că vorbim despre voi?întreabă Brianna.Va simțiți vinovați?

La auzul intrebarilor , gemenii s-au înroșit , semn că deveniseră nervoși.

- De unde aveți aceste telefoane?Știți că nu aveți voie cu ele,nu?întreabă Marius, schimbând subiectul.
- Mai scutește-ne!spune Alex, fiind deja plictisit de intrebarile acestora.

In tot acest timp Daniel nu a scos un cuvânt. Era atât de indiferent, de parcă nu ne cunoștea. Devenise din nou vedeta încrezută pe care o uram.

Maria se repezește către mine si imi smulge telefonul din mână, împingandu-ma in apă. Atunci l-am auzit pe Daniel spunând " Ce crezi că faci?", răstindu-se la Maria.

Daniel a venit si mi-a întins mâna, însă eu i-am refuzat ajutorul ducandu-ma către scări.Brianna era gata sa o împingă si ea pe Maria in apă, dar o oprește Alex la timp.

Gemenii trecuseră orice măsură, iar noi nu mai puteam suporta acest lucru. Iar Daniel era atât de "orb", însă faptul că mi-a întins mâna m-a facut sa cred că poate...poate încă nu a uitat de noi, "prietenii" de o vara.

Tabara cu peripetiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum