Capitolul 3

73 4 4
                                    

Deschid usa cabanei repede si intru de parca as fugi de cineva.Este asa dragut înăuntru...Cel mai mult mi-a placut patul de la geam,puteai sa vezi ,din pat, aproape toata tabara.

-Patul de la geam e al meu!ii spun lui Bri care intra dupa mine.

Cand ma uit mai bine,observ ca o fata timida îşi despachetează hainele din geamantan.

Imi pun geamantanul pe pat,la fel si Bri,iar apoi mergem la acea fata timida.

-Ceau!Eu sunt Brianna,spune ea incantata, imi poti spune Bri.
-Iar eu sunt Cristina,ii spun asezandu-ma pe patul ei,majoritatea imi spune Criss.
-Eu sunt Andreea.
-Imi pare bine!Vrei sa te ajutam cu ceva?o intreb eu,văzând ca pare nedumerita.
-Nu,ma descurc!
-Bine!Ne despachetam si noi bagajul,apoi mergem sa vedem tabara.Vrei sa vi si tu?
-Da,mi-ar plăcea!spune ea incantata.

Cred ca nu prea a avut prieteni,era asa timidă.

Chiar cand m-am aşezat,usa s-a deschis.Cred ca este Madalina,cel puţin asa imi aduc aminte ca o cheamă.

-Buna!spune ea zâmbind.
-Ceau!spune Bri.

Bri este o fire mai sociabila.Ea se împrieteneşte prima cu o persoana,apoi imi fac si eu curaj sa ma împrietenesc.

-Buna!ii spun si eu.

Insa Andreea nu spune nimic.Fata bruneta se uita cateva minute la ea,apoi îşi pune geamantanul pe patul din dreapta Andreei.

Merge la ea si ii spune:

-Eu sunt Madalina.Pe tine cum te cheama?intreaba ea,incercand sa scoată un cuvant din gura Andreei.
-Andreea.
-Imi pare bine!spune Madalina.

Apoi se intoarce spre noi.

-Pe voi fetelor?apoi ne intreaba si pe noi.
-Pe mine Cristina,ii răspund zâmbind.
-Pe mine Brianna,imi poti spune Bri.
-Aveti ceva planuri pe ziua de astazi?Am auzit ca,deoarece e prima zi,nu avem activităţi pe ziua de astăzi.
-Stiam deja,o informez eu,ne-am gandit sa ne plimbam prin tabara,sa ne obisnuim cu locul.Mi se pare deja interesant acest loc.
-Bine!Deci,pot sa vin si eu?
-Desigur!spune Bri.Vine si Andreea.
-Super!Mergem toate patru!

Ma bucur ca împart camera cu fete de treaba.M-am speriat ca vor fi fete care sa-si bata joc de noi,cam asa ceva.Dar pana acum nu regret ca am venit in tabara.

Toate 4 am despachetat lucrurile,si ne pregătim sa ne plimbam prin tabara.

-Eu sunt gata,voi?intreb eu nerăbdătoare.
-Da,suntem gata!raspund Andreea,Madalina si Bri in cor.
-Atunci,sa mergem.

Madalina deschide usa,iar noi ieşim pe rand din cabana.Multi copii se plimbau prin tabara,deja.Afara era foarte cald,soarele strălucea cu putere. Noroc ca in cabana avem ventilator, altfel ne-am topi mai rau ca ciocolata tinuta la soare.

Ma uit de la stanga la dreapta,la toata tabara.Drept in fata,vedeai lacul. Împrejurul taberei erau doar cabane. In partea dreapta a taberei erau 2 sali,iar in stanga,trei,din care una era cantina.Scria mare ,alb pe roşu "Cantina Taberei de Biologie".In mijlocul taberei, era un loc pregatit pentru focul de tabara.Aerul curat,iarba verde si caldura ma faceau sa ma simt superb.

-O luam pe aici!le arat fetelor cu degetul pe unde sa mergem.

Este o cărare din pietre,foarte draguta. In timp ce ne plimbam,trecem pe langa celelalte cabane maro si micuţe.Cabanele in care stăteau fetele,aveau o pancartă roz,pe care scria numarul cabanei,iar băieţii aveau o pancartă de culoare albastra.

Pana la urma,ajungem la prima sala imensa.

-Sa intram!spune Bri.
-Dar avem voie?intreaba Andreea.
-De ce sa nu avem voie?Adica, chiar acum intra si ies copii din sali,spun eu,toate uitându-se la mine.
-Haide-ti!spune Bri pe un ton serios.

Mergem toate patru catre usa,iar eu observ ce scria pe pancarta.Aceasta sala era un insectariu.Urasc insectele!Tin minte o intamplare hazlie cand eram la bunici,bineinteles ca era si Marko. Mancam strugurii deliciosi ai bunicii mele,iar Marko a gasit o albina moarta.

A luat-o cu penseta,s-a pus in spatele meu si cu mâna dreapta a dus albina in dreptul nasului meu.

M-am speriat atat de tare,ca ma va înţepa acea albina,incat am scapat strugurii pe jos.Marko râdea,apoi mi-am dat seama ca era moarta si ca nu putea sa-mi faca nimic,chiar daca era vie.Doar era prinsa cu penseta si am inceput sa radem amandoi,dar m-am suparat foarte tare pe el.

-La ce te gandesti?întreaba Bri.
-La nimic.
-Sigur vrei sa intri aici?Stiu ca nu-ti plac insectele.
-Da!Vreau sa-mi înving teama de insecte,cu toate ca nu mi-e frica de ele,mai mult mi-e scârbă.

Atunci intram amândouă cu curaj.Erau multe insectarii,puse in cuburi de sticla.Era asa scârbos,cum fiecare insecta era prinsa cu acul.Iti provocau o senzatie ciudata,de parca erau vii,si din moment in moment,vor ieşi de acolo si se vor urca pe tine...scârbos!

Ma uit mai bine prin sala,iar dupa cateva minute ma obişnuiesc cu locul.Madalina si Andreea privesc acele insecta fara probleme.

Dupa un timp ieşim afara.Sala alăturată era un ierbar.Asta nu e scârbos.Imi plac plantele.Chiar daca la insectariu am intrat ultima,la ierbariu intru prima.

"Ador locul asta."imi spun in gand.Ma uit cu atenţie la fiecare planta expusa.

Andreea si Madalina sunt in partea cealaltă a sălii. Am ramas doar eu si Bri. Ma uit in jur,si vad un băiat care se tot uita la Brianna.Vad ca vine spre noi,asa ca ma intorc si o strig pe Bri.

-Bri!Nu te intoarce!Vine un băiat spre noi.
-Bine!Nu ma intorc.

Aud niste pasi in spatele meu,cred ca vine spre noi.

-Scuze!spune baiatul.

Observ ca cineva o bate pe umăr,pe Bri. Cred ca e acel băiat.Oare ce vrea de la Brianna?Cred ca daca erau prieteni, stiam si eu de el.

-Cred ca te cunosc!exclama apoi.

Ne întoarcem amândouă catre el.

---------

In urmatorul capitol apar doua personaje noi.

Astept păreri!

Tija.

Tabara cu peripetiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum