Zeventien

583 30 0
                                    

Rosalie Thomas
"M-mijn vrienden h-haten me" snikte hij. "Waarom nou?" Vroeg ik en wreef over zijn rug.

"Ik heb Ashton's vakantie verpest door Chagerijnig om Kath te zijn en die van Calum door Kath te zoenen. En die van Michael ook, omdat hij altijd hetzelfde zegt als Ash en Cal". Ik knikte begrijpend.

"En ik heb Kath's vakantie verpest. En het belangrijkste, ik heb die van jou verpest" zei hij en huilde alles eruit.

"Je hebt mijn vakantie niet verpest, gekke schat" zei ik. Hij keek op. "Echt niet?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Echt niet" zei ik en sloeg mijn armen om hem heen.

"Sshht, alles is oke" zei ik en wreef geruststellend over zijn rug. "En Kath en jij?" Vroeg hij. "Ik mis Kath" zei ik en speelde met mijn nagels. "Komt goed, als ik dit voor je regel. Wil je dan een keertje met me uit?" Vroeg hij verlegen.

"Ja natuurlijk" zei ik. Hij straalde helemaal nadat ik 'ja' had gezegd. Hij glimlachte en veegde zijn tranen weg.

We gingen naar de tent waar Kath en ik zouden zitten. "Ik ben zo terug" zei hij en glimlachte. Ik hoorde de jongens schelden op Luke. En toen weer gehuil. "Kom niet meer bij ons. Dag Luke" zeiden ze.

Arme Luke. Ik wist nog niet wat hij van plan was

✔That Boy ~ lrh✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu