Drieënvijftig

449 24 2
                                    

Rosalie Thomas
Luke en ik zaten met onze voeten in het bijna lege zwembad. Alle badgasten lagen te slapen. Ik besloot hem een handje te helpen. Ik legde mijn hand op zijn been en streelde eroverheen.

Hij glimlachte zwakjes en keek naar mijn hand. "Gaat alles wel goed met je?" Vroeg ik en streelde steeds net wat hoger. "Ik ga me zo eenzaam voelen. Ik sluit me op in mijn kamer totdat ik jou weer zal zien" zei hij. Ik streelde nu bijna zijn kruis.

Na een tijdje begon het te lukken. Hij beet op zijn lip en zijn zwembroek zat een beetje strak. "En is het gelukt?" Vroeg ik. Hij knikte trots en wilde opstaan. "Waar ga je heen?" Vroeg ik. "N-naar de tent" zei hij. "Geen tijd" zei ik en trok hem terug. "Maar..." Begon hij. "Iedereen slaapt" zei ik en trok de knoopjes van zijn zwembroek los.

Zijn vriend schoot de lucht in. "Wauw" zei ik en keek even naar hem. Hij beet op zijn lip. Ik duwde zijn benen uit elkaar. Ik begon met het kussen van zijn top en zag dat hij daar zwakte voor had. Langzaam nam ik hem in mijn mond en begon mijn hoofd te bewegen. Luke beet hard op zijn lip. Ik begon hem wat dieper te nemen en kokhalsde, deze keer om hem genot te bezorgen.

"Holy shit" zei hij en begon zachtjes te kreunen. "Oh schatje, dit voelt zo lekker" zei hij kreunend. Ik glimlachte en voelde zijn lange lul in mijn mond verdwijnen. Ik kokhalsde nog eens. "Close" zei hij. Hij zette zich schrap. Zijn kreunen werden zachter. En opeens voelde ik 3 stralen spuiten in mijn mond. Ik begon met slikken. "Jezus, je smaakt geweldig" zei ik en veegde mijn mond af.

"Jij pijpt geweldig" zei hij. "Ga je dat ook missen?" Vroeg ik. "Oh echt wel. Mijn hand is soms echt kut" zei hij. "Gewoon mij skypen, dan kan ik je helpen" zei ik.

Ik hou van hem, zoooo veel...

✔That Boy ~ lrh✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu