Zesenveertig

606 24 1
                                    

Rosalie Thomas
"Heel zeker?" Vroeg hij en kneep zacht in mijn hand. Ik knikte. Hij duwde zich een heel klein stukje naar binnen. Dit was nog te doen. "Kan ik?" Vroeg hij. Hij hield mijn hand tegen zijn borst. "Je kan, Luke" zei ik. Hij duwde zijn hele lid in me. "24 centimeter, all in baby" zei hij zacht en hield mijn hand vast. Ik beet op mijn lip. Het deed pijn, echt pijn.

"Gaat het?" Vroeg hij. Ik knikte en sloot mijn benen om zijn middel. Hij legde mijn linkerbeen over zijn schouder. "Kan ik?" Vroeg hij. Hij moest moeite doen om niet te kreunen. De pijn werd alsmaar erger. "O schatje, moet ik stoppen?" Vroeg hij. Ik schudde nee. Ik bewoog een beetje onder hem. "Doe maar" zei ik en hij begon zacht te bewegen. Hij hield mijn hand dichtbij zijn borst.

Ik kneep in zijn hand. Hij stopte weer. "Dit kan niet. Ik doe je pijn" zei hij. "N-nee, het wordt wel minder" zei ik. Hij ging weer bewegen. Het voelde al anders aan. Beter, veel beter. Ik vlocht mijn hand in zijn haar en hield zijn hand stevig vast. "Dit is lekker" kreunde ik. "Mmm, fuck. I know" zei hij.

"O schatje, je bent zo strak. Het voelt zo goed" kreunde hij. Ik voelde hem kloppen in mij en het voelde geweldig. "Oh Luke" kreunde ik. Hij sloot zijn ogen en beet op zijn lip. Een sliert van harde kreunen verliet zijn mond. Vind hij het wel fijn? Ben ik niet te onervaren? Wilt hij me wel?

Ik voelde zijn kloppende lid harder en dieper in me stoten. Het werd onregelmatiger en slordiger. "Fuck, ik ga-" kreunde hij. Ik voelde hem het condoom vullen. "Komen". Hij ging nog even door. "Luke, mmm, aahhh" kreunde ik. Ik voelde het onderbuik gevoel sterker worden. "Schatje, kom voor me. Kom hard voor me" kreunde hij. Ik voelde mijn spieren aanspannen. En toen allemaal ontspannen. "Ah Luke" schreeuwde ik uit.

Luke trok zich terug uit me. Hij rolde het overvolle condoom af en gooide het weg. "Baby?" Vroeg hij. "Hmm" zei ik slaperig. "Dat was geweldig" zei hij. "Hmm ja, dat was het" zei ik en voelde mijn oogleden zwaar worden. "Schatje, ben je moe?" Vroeg hij. Ik knikte zwakjes. "Kom" zei hij. Ik ging in zijn armen liggen. "Luke?" Vroeg ik. "Hmm". "Vond jij het wel fijn?" Vroeg ik. "Heel erg fijn. Beste orgasme ooit" zei hij zuchtend. "Vind je me niet te onervaren?" Vroeg ik. "Nee, joh" zei hij lief en drukte me dichter tegen zich aan.

"M-maar die mislukte blowjob" zei ik schuldig. "Ik zal je leren blowjobs geven" zei hij zacht en blies in mijn oor. "Wil je me wel nog een keer?" Vroeg ik. "Ik wil je voor altijd" zei hij. "Ik hou van je" zei ik en draaide mijn gezicht naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen.

"Ik hou meer van jou" zei hij en we vielen knuffelend in slaap.

Dit was fantastisch...

✔That Boy ~ lrh✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu