Vijfentwintig

535 26 12
                                    

Rosalie Thomas
Vandaag was het feestje. Luke had een lange badjas aan toen hij uit de tent kwam. Ik wil zo graag weten wat hij draagt. Ik had een kort jurkje gekocht. Het was donkerblauw wit gestreept met een strikje.

"Laten we gaan" zei Kath. Ik knikte en liep de tent uit. Het feestje was al in volle gang. "ROSIE!" Riep Ashton. "Hey Ashie" zei ik en gaf een knuffel. Hij knuffelde terug. Kath was al verdwenen. "ROSE!" Riep ze. "Heb je Luke al gezien?" Vroeg ze aan me. Ik schudde nee. Ze wees in de verte.

O my god, hij draagt helemaal niks. Alleen een groen blad voor zijn geval. Ik liep naar hem toe. "Ben een griekse god" zei hij stoer. Ik was een beetje afgeleid door de donshaartjes op zijn onderbuik.

Ik wist dat er niks onder zat, en dat leidde enorm af. "Wil je wat drinken?" Vroeg hij zacht in mijn oor. Ik knikte. Hij pakte mijn hand en trok me mee. Is dit dit hand waarmee hij het blaadje omdeed?

Hij duwde me een bacardi Cola in mijn handen. "Lekker zoet" lachte hij. Hij staat in zijn blote kont. Luke trok me naast zich op het bankje. Waarom zitten jongens altijd met hun benen wijd op een bank of stoel?

Help me!

A/N
Dat vraag ik me al jaren af. Waarom zitten ze met hun benen wijd op een bank of stoel?

✔That Boy ~ lrh✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu