Zevenenveertig

512 22 2
                                    

Rosalie Thomas
De volgende ochtend werd ik wakker in Luke's armen. "Goeiemorgen schatje" zei hij. "Hai" zei ik. "Heb je veel pijn?" Vroeg hij. Ik bewoog een beetje. Pijnsteken schoten door mijn lichaam.

Ik wilde niet dat hij spijt kreeg dus schudde ik nee. "Gelukkig" zei hij en gaf me een kusje op mijn hickey. "Ik uuh, wil even gaan douchen. Ik voel me nogal zweterig" zei ik. "Wacht, ik ga mee" zei hij en trok alleen een joggingbroek aan. Geen ondergoed.

Ik pakte zijn GreenDay shirt en trok het aan, samen met zijn boxer. Hij glimlachte en hield me stralend vast. "Hey jullie twee" zei Kath die langsliep.

"Jullie zijn veels te gelukkig. Jullie stralen helemaal" zei ze. Luke sloeg trots een arm om me heen. "We gaan even douchen" zei Luke. Ik liep achter hem aan. Ik hoorde Luke de douche aanzetten en ik liep het hokje in. Hij stond er al onder. Ik trok zijn shirt uit en zijn boxer. Hij opende zijn armen.

"Ik hou van je" zei hij opeens. "Ik hou van jou" zei ik. Hij bleef me vasthouden. We wasten elkaar en droogden elkaar af. "Hou mijn shirt maar" zei hij. Ik glimlachte en kuste hem. "Don't bite your lip" zei hij nadat ik beet op mijn lip.

Ik ben zo gelukkig met hem.

✔That Boy ~ lrh✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu