Vierenvijftig

437 23 0
                                    

Luke Hemmings
Nog maar 3 dagen. Drie dagen voordat de zonneschijn verdwijnt. Drie dagen tot ik de liefde van mijn leven achter moet laten. Ik huilde mezelf in slaap, iedere nacht.

Ik ging vandaag praten met Kath. "Luke, ze haat zichzelf erom dat je weggaat. Ze gaat je heel erg missen. Rose wilt niet de liefde van haar leven achter laten" zei ze. "Luke, je moet niet stukmaken wat jullie hebben. Het is buitengewoon lief wat jullie hebben". Ik knikte. "Weet ik".

"Als je Rosie breekt, breek ik jou. Als je het uitmaakt voor een ander, breek ik je" zei ze. "Ik wil geen ander. Rosie is mijn meisje en ik heb nog nooit zo'n bijzonder meisje ontmoet. Zij was de eerste van wie ik echt hield. Zij was de eerste keer seks met iemand waarvan ik hield" zei ik. "Hield?" Vroeg ze. "Hou" zei ik.

"Rose is het meest trouwe meisje dat ik ken. Ze zou je nooit bedriegen" zei Kath. "Ik wil haar niet bedriegen" zei ik. "Goedzo. En nu kom hier" zei ik. Ik knuffelde haar even. "Ik ga jou ook missen" zei ze. "Ik jou ook" zei ik. "Let jij op Rose?" Vroeg ik. "Dat ze zich niks aandoet?" Vroeg ze. Ik knikte.

"Geen zorgen" zei ze. Ik voelde de tranen weer branden. "Lukey, niet huilen" zei ze en streek over mijn rug.

Arme Luke...

✔That Boy ~ lrh✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu