Birbirimize bakarken, bildiğim tahminimi doğru çıkararak, ansızın aşağıya doğru eğildi. Halihazırda bekleyen kavisli boynumda duraladı. Nefesi beni titretince, kendimi tuttum. Kıpırdamaksızın, heyecanla beklerken, yumuşak derime değip, alev veren dudaklarının temasını beynimin en işlek yerine kaydettim.
İki keskin ve aralı dudağı boynumda duruyordu, ben bitmesin istiyordum. Yutkunurken, boğazımın titreşmesi onu etkiledi, daha derin öptü. Daha da içten. Gözkapaklarım aheste bir arzuyla perdelenip, yumuldu. Uçurumlardan sualsizce atlıyordum da, uçarken mutlu bir yıldıza dönüşüyordum sanki. Yıldız oluyor ve onun yanında yer ediniyordum. O da bir yıldızdı.
Ve bitirdi...
Konuşsun, ben kelime çıkartacak gücü kendimde bulamıyorsam, o ses versin, beni tutkunluğuma bahşetsin isterken, o verdiği ağırlığı hızla söküp aldı üzerimden. Bu sefer ben de gözlerinde kendi gözlerimi görürken yanıma tekrardan uzandı. Elimin birini kavradı ve kendi göğsüne yatırdı. Orada, belli bir ritimle atışlarını dinlerken, elime bir öpücük kondurdu. Ölüyorum sanıyordum. Böyle mutluluk olur muydu?
Güldüm.
Yalnızca bir an, bir an kirpiklerimi huzurla, sonsuz olacağını sandığım coşkuyla kapatmak isterken, açtığım vakit her şey yok oldu. Onu bulamadım. Ellerime baktım; yere dayalıydı, gözlerim beyaz bir duvarla karşılaştı.
Anında yüzümün duruşu değişti. Vücudumdaki tüm sinirlerim, yoğun acıyla kaskatı kesildi ve kalbime bir dolu iğneler saplanıp durmaya başladı. Hissettiğim soyut sızıyla göğsümü tuttum.
Yine bir istekti bu da... Onu dilememin, içimdeki özlemin artık safhalarında tek bir yerin kalmamasının verdiği düşlerdendi. Ruhumun dileği onunlaydı, onu bulmak istiyordu.
Silik, fakat umut dolu bir rüyaydı yaşadığım...
Acıyla kaşlarım derinleşti. En kötüsü de bu odada, onunla uyandığımı sanırken, aslında onun benimle hiç olmayışının idrakine vardığım o andı.
Bu andı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Sevmeleri
General Fiction"Başlıyorum..." dedim gözlerimi kapatıp açarken. Tekrardan gülümsedi. Bu anıma; bana, ona, geçmişimin uğruna, ikimize yaraşır bir şarkı söylemek, bizi ne derece etkilerdi bilmiyordum ama, şu vakitte, bu şarkıdan öteye gidemezdik. Fısıltıdan farksı...