Wstęp

473 26 9
                                    

Znacie to uczucie, gdy będąc najmłodszym dzieckiem swoich rodziców, jesteście rozpieszczani i w pewnej chwili najważniejsi dla nich? Cóż, ja tego uczucia nie znam, chociaż jestem najmłodszym dzieckiem z rodziny Lucker. "Kochani" (oczywiście w podkreśleniu) rodzice zawsze będą wielbić swojego ukochanego 26-letniego synka, który zaczyna wchodzić w świat prawa, obrony ludzi i sprawiedliwości. Tak. Tyler Robert Lucker chce zostać w niedalekiej przyszłości prawnikiem. Drugim dzieckiem Josepha i Elizabeth jest 19-letnia Megan aka "Misia Strojnisia". Przepraszam. Nie mogłam jej tego przezwiska darować. Moja siostra to początkująca modelka, absolwentka Melbourne High School i oczko w głowie rodziców. Inaczej: wszystko co chce-dostaje. Taki jej urok. Wszystko co ją obrzydza i denerwuje - przechodzi na mnie.
A rodzice, cóż nie widzą w tym nic złego, bo czemu nie? Zabrzmię jak typowa egoistka, ale dość gadania o mojej 'cudownej' siostrze. Nazywam się Aurellie Lucker i nie czuję się dobrze jako najmłodsza z rodzeństwa. Nie jestem typowym humanistą, nie uczę się wybitnie i nie znam wszystkich praw człowieka. Nie należę do osób obdarzonych urodą przez matkę naturę. Nie posiadam pięknych krągłości za którymi oglądaliby się mężczyźni ani pięknej figury tak zwanej 'klepsydry' albo 'gruszki'. Nie posiadam Bóg wie iluset znajomych i nie wychodzę co weekend do klubów.

Podsumowując: jestem PRZECIĘTNĄ nastolatką oraz dzieckiem.

Myślałam, że te wakacje będą się zaliczać do tych nudnych i skromnych-typowych i normalnych w moim życiu.

Jednak jeden incydent zmienił moje życie o sto osiemdziesiąt stopni.

~~~~~~

Witam w nowym opowiadaniu 'The Lovers'!

Tytuł opowiadania pochodzi z piosenki Arctic Monkeys - The Lovers. Opowiadanie będzie zawierać wulgaryzmy, treści seksualne i wyzwiska. Tak ostrzegam na wstępie. W mediach główna bohaterka opowiadania:)) Mam nadzieję, że spodobał się komuś ten jakże długi wstęp do tego wszystkiego, eh. Za błędy interpunkcyjne i językowe przepraszam!!

No to ten.

Czyli do następnego!!!

xoxo kosiarka

Edit by: Klusiax

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Edit by: Klusiax


The Lovers L.H fanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz