Intr-o clipa eram deja acasa.Sebastian era deja treaz si extrem de alarmat."Unde ai fost?Ti-am cautat peste tot."zise el apropiinduse de mine.Vazind in ce hal eram se ingrozi si alerga spre mine.Incepu sa ma examineze "Ce s-a intimplat?Ce-i asta?" dadu el de rana de pe git.Eu uitasem de ea..simtiam doar cum singele mi se prelinge pe piele si mirosul metalic si un fel dulciu a singelui meu.Se pare ca nu a fost o idee prea buna sa ma intorc in halul asta acasa."Trebuie sa-ti dezinfectam rana!Odry!Ma auzi?!" zise el punindusi miinele pe gitul meu pentru a opri singerarea.Il auziam dar nu eram in stare sa-i raspund..eram sleita de puteri."Odry..." zise Sebastian dar de data asta cumva pierdut.In urmatoare secunda ma impinse in perete sarind ca o felina inapoi si miriind feroce ca un urs."Fugi!!!" zise el privinduma salbatic si lingindusi degetele pe care era singele meu.Se transforma...dar Cum?Nu putea sa se intimple acum...atunci..transformarea era provocata de ceva..sau cineva.Nu puteam permite asta.Nu era gata sa devina un monstru.Desi riscam sa mor apropiinduma de el trebuia sa o fac.Merita sa incerc sa opresc transformarea.Ma apropiasem incet de el mergind cu grija.Reusisem sa-mi pun miinele pe capul lui si sa preiau din energia cel afecta.Fusesem invaluita de o lumina ciudata si proectia mea se trezi int-o camera semicerculara obscura luminata de zeci de luminari.In mijlocul camerei statea ceva asemanator cu un altar deasupra caruia statea Daniel cu un pahar de singe in mina si cu o carte ciudata in alta.Deci el il vrajise pe Sebastian..Dar cum?Vampirii nu pot avea puteri vrajitoresti.Voi avea destul timp sa aflu asta..acum trebuia sa il opresc.Proectia mea il prinse de mina si paharul ii cazu zdrobinduse cu un sunet clinchenitor.Daniel cazu in genunchi cu un strigat ascutit.Incepu sa tremure si sa miriie de durere.Facusem asa ca prin venele lui cristalizate din nou sa curga singele.Fierbia la propriu asa ca nu mai putea finisa vraja.Fusesem invaluita din nou de lumina acea ciudata si revenisem la mine acasa.Sebastian inca nu-si revenise asa ca ma trase spre el si isi infipse colti abea profilati in mina mea.Lua citeva inghitituri dupa care parca se trezi din transa.Avea un chip chinuit pe care se citea nedumerire si groaza..acum nu aveam incotro trebuia sa-i spun totul...cel putin cea ce stiam..Ochii lui senini acum erau tulburi..si probabil deveni cu un ton mai palid.Intimplarea asta va avea consecinte..de acum transformarea urma sa vina mai rapid...Sebastian era acum slabit si pejumatate inconstient.Ma gindisem ca ar fi bine sa-l duc sus sa se intinda pe pat dar cum?aveam de urcat scarile si El era cam greu pentru mine"...Ahh..pe naiba!Ce sint eu!?...Vrajitoare??...il duc eu cu vri-o vraja..Sa vedem:Levicorpus!" Sebastian acum plutea in aer in pozitie orizontala.Imi era greu sa-l controlez..dar aveam grija sa nu-l palesc cumva de pereti in timp ce urcam scarile.In sfirsit ajunsesem la mine in camera si il asezasem usor pe pat.Ma apropiasem de el sa vad in ce stare e..nu ca eu as fi fost intr-o stare mai buna..in mod normal ar fi trebuit sa fiu deja pe moarte dupa cit singe am pierdut ..dar se pare ca licoarea acea ma tinea inca pe picioare.Sebastian ardea ..probabil o reactie adversa de la vraja lui Daniel..totusi m-am gindit sa nu risc si sa incerc sa-i ameliorez starea."Vitalitas" pronuntasem eu si in palmele mele se formasera un fel de bule asemanator celor de sapun insa mai consistente..urma sa le aplic pe pielea lui Sebastian.Imi dadusem seama ca trebuie sa-l dezbrac....fierbiam cind ii vedeam pieptul putin dezgolit cind purta camasa descheiata pina la al treilea nastur..si acum urma sa-l vad cu pielea goala..probabil o sa lesin...la naiba de hormoni!La ce ma tot gindesc!! Trebuie sa-l lecuiesc cit mai am puteri!
Ma apucasem sa-l dezbrac de puloverul albastru.Degetele mele atingeau din cind in cind pielea lui fina si alba tinjind sa se aseze pe pieptul lui.Ardeam toata...Cine a mai vazut o fata dezbracind un baiat inconstient?Dintr-o parte probabil ar fi aratat ca o tentativa de viol...ah iar ma gindesc la prostii.Urma sa-l dezbrac de pantaloni..uhh...partea cea mai dificila..nu am mai facut asa ceva.Ii descheiam cureaua si ma gindeam ce penibil arat..Terminasem cu pantalonii si urmau chilotii. ..emm...da...nuu..nu am de gind sa fac asta..poate va esi si asa lecuirea.In cele din urma aplicasem peste tot bule din alea .Acestea incepura sa absoarba energia negativa din Sebastian umplinduse cu ceva cerneliu asta insemna ca lucrurile erau ceva mai grave.Daniel a folosit magie neagra straveche si intreruperea unei vraji ca asta il putea transforma pe Sebastian in piatra.Trebuia ceva ma mult decit Vitalitas pentru al salva.