"Ce ar fi sa tragi un pui de somn te-amm cam obosit,pari extenuat."ii propusem eu."Nu te pot lasa fara observatie...daca se intimpla ceva?"protesta el."Nu se va intimpla nimic sunt bine deja.Odihnestete...iar eu am sa gatesc ceva intretimp." "Bine,bine..dar in caz de ceva ma trezesti de indata,ok?"zise el intinzinduse pe canapea"Ok...fii pe pace totul e bine." zisem eu tragind o patura deasupra lui si sarutindul pe frunte.El imi zimbi si pleoapele lui obosite se lipisera cufindindul intr-un somn adinc.Mersesem la bucatarie sa gatesc ceva rapid.Facusem o tocanita care nu-mi luase prea mult timp la gatit.Sebastian inca dormea asa ca decisem sa trag o privire in cartea pe care o luasem din cabinetul lui Edmund Silver...daca era a lui....ceva imi spunea ca nu era asa.Cartea rufoasa invelita in piele se deschise singura undeva pe la mijloc .Pe una din pagini era scris in latina "Lupus partitio (Clasificarea lupilor)" iar apoi descrierea fiecarui tip printre care vircolacul,omul-lup si animagul lup fiecare asociate unei imagini.Pe pagina urmatoare pareau a fi scrise incantatii de izgonire,supunere si ucidere a tuturor tipurilor de lupi,precum si niste remedii necesare in caz de contactare cu aceste creaturi.Pe cea de a doua pagina pe margine linga una din incantatii se arata un simbol ciudat :Un cerc in interiorul caruia se afla un dragon reprezentat simbolic.Imi trecusem degetele deasupra lui si in fata ochilor incepura sa se iveasca diverse imagini,iar in minuta urmatoare ma aflam pe o cimpie aflata in culmea unui deal iar in indepartare se vedeau niste lumini..ce pareau a fi orasul nostru pe la inceputul formarii acestuia.Pe cimpie linga mine aparu o femeie de vri-o treizeci de ani cu caractere asemanatoare cu ale mele,vri-o strabunica de a mea presupun,care spuse incantatia "Summum imperium mundi imperium terris pallere lupis ab eis repaces(Prin puterea suprema a universului poruncesc acestor paminturi sa izgoneasca lupii si sa ne apere de ei.)" si in minuta urmatoare pe acel teritoriu aparu acelasi simbol ca si in carte care disparu dupa un timp cufindinduse in pamint.Dupa finisarea incantatiei linga pontentiala mea strabunica veni Edmund Silver care i se adresa."Asa ,acum ei(lupii)nu vor mai putea calca pe paminturile noastre..desi mereu vor fi cei ce ne vor urmari din apropiere..mereu vor fi undeva acolo." "Oamenii si bautorii de singe vor fi in siguranta atit cit nu vor trece limita orasului nostru."raspunse strabunica mea."Au creat prea multe probleme....au infectat oamenii si au omorit citiva dintre noi...au icalcat pactul de pace si deacea i-am izgonit."