"Ce ar fi sa pun o piesa?" intrebasem eu facind semn spre colectia de CD-uri "Pot sa eleg eu?" intreba el indreptinduse spre colectie."Sigur." Il vazusem cercetind colecia de CD-uri pina scoase unul si il pusese in centrul muzical,Camera fu scaldata de piesa Time of Dying de Three Days Grace."I will not die,I waiting for you.I feel alive when you beside me..." incepusem eu sa fredonez.Sebastian continua sa priveasca pozele de pe pod "Erai atit de draguta cind erai mica ca o papusica.Nu te-ai schimbat foarte mult esti la fel de dulce." spuse el acum privinduma pe mine cu ochii sai albastri-cernelii"Vreau o poza cu tine..sa o lipesti acolo sus..sa fac parte si eu din cele mai frumoase amintiri ale tale.." "Nici o problema..acus facem." Am inceput sa caut sub pat cutia in care era fotoaparatul ce developeaza de indata pozele."O iatal l-am gasit." spusem eu stind cu fotoaparatul in mina in timp ce Sebastian ma privea curios"O poza?!"' "Sigur ca da." Facusem o multime de poze pe care apoi le lipisem impreuna pe pod sub piesele grupei Three Days Grace si Bullet for my Valentine.Il vazusem pe Sebastian trecindusi degetele peste desenele mele care sateau pe masa."As vrea sa te desenez...as putea...?"' isi ceru el permisiunea."Mi-ar placea..." recunoscusem eu rosind .El imi facu semn sa ma asez pe pervaz cu fata spre el.Se aseza comod pe pat cu mapa si creionul in mina.II vedeam ochii albastri-cernelii ivinduse printr-o strafulgerare de dupa mapa si cum mina lui alba se inalta virtuos in aer pentru a lua masuri apoi aluneca usor pe hirtie.Era o priveleste minunata care asternea in sufletul meu pace.Aceste zile pe care le petrecusem doar cu el ma facura sa inteleg ca nu mai am nevoe de nimic...imi era deajuns doar camera acea si el.Aveam impresia ca intreaga lume era doar camaera aceaia iar noi singurii oameni pe pamint..era ceva magic.Cu astfel de zile,in care ne bucuram unul de altu,in care tata se obisnuia cu ideea ca am un iubit,in care petreceam timpul impreuna faurind cintece a trecut luna Noembrie.