Trebuia sa gasesc urgent o cale de a ajunge la tatal meu.Incepusem sa ma infierbint si sa-mi pierd cumpatul deveneam agitata-intream in panica,insa era necesar sa ma calmez nu puteam face nimic in starea asta.Continuam sa rasfoiesc cu disperare si in cele din urma gasisem o vraja de cautare,dar nu stiam daca v-a functiona era deobicei folosita pentru a gasi lucruri nu oameni dar totusi m-am gindit ca face sa incerc"Audite obsecro universi glorificavit humilis servus vester et adiuva me, inveniet patrem meum (Preamarite univers te rog sa asculti ruga umilei tale slugi si sa ma ajuti sa-mi gasesc tatal) " pronuntasem eu dar in zadar nu se intimpla nimic.Oare urma ca tatal meu sa moara?Chiar eram atit de neputincioasa ca nu puteam face nimic?Cu ce meritasem toate astea?Gindurile acestea au inceput sa-mi biciuiasca sufletul si ma doborisera si ma cufindasem in agonie.Zaceam la pamint simtind cum el ma inghite...eram pamint.Nu mai puteam face nimic zaceam si nu aveam nici o dorinta sa ma ridic,doream sa inchid ochii si sa ma scufund in dulcea inconstienta pe vecie.La ce bun sa traesc?Acum nimic nu mai are valoare si eu eram un nimic si nici puterile mele nu ma puteau face sa fiu ceva mai mult.Lacrimile incepusera sa-mi curga suvoaie,le simteam arzindumi obrajii si le uram fiidca erau dovada neputintei mele.Inchisem ochii cu speranta ca totul se va sfisi.Ceva incepu sa straluceasca si ma invalui o caldura placuta Oare asa arata sfirsitul?Speram ca da insa sperantele mele fusesera spulberate de sunetul unui galop de cal.Deschisem ochii si vazusem deasupra meau botul unui cal orbitor de alb care rasufla deasupra mea.Ma ridicasem atent in picioare si remarcasem ca cea ce eu crezusem ca era cal de fapt era un unicorn.Wou un uncorn,pe bune?!!!!!!! M a apropiasem de el si am inceput sa-l mingii.Simteam cum radiaza caldura si pace.Avea ochii de o nuanta purpurie ce te fermecau.Privindul in ochi am citit in ei gindurile lui care ma indemnasera sa ma urc calare.Ma urcasem atent si imi incolacisem miinele in jurul gitului sau.Unicornul icepu sa galopeze rapid,traversind padurea in citeva clipe.Ajungind pe marginea abrupta de mal care dadea spre ocean,unicornul se opri.Stind acolo pe margine el nicheza puternic dupa care imprastie o lumina puternica care ma orbi.Cind imi reveni capacitatea de a vedea remarcasem ca eram deja in alt loc undeva intr-o padure umida si deasa.Intelesesem ca aici trebuia sa ajung si coborisem de pe unicorn mingiindul.Il privisem din nou in ochi pentru ai reda recunostinta pe care o simteam"Multumesc" ii soptisem eu lacrimile curzindumi suvoaie.Unicornul se apropie si isi puse capul pe umarul meu,ma imbratisa dupa care disparu prin aceeasi explozie de lumina.Ei bine acum lucrurile nu mai pareau atit de pierdute insa gindul ca tatal meu e in pericol nu ma parasea si ma rugam sa ajung la timp pentru al salva.Incepusem sa inaintez prin padure ceea ce era extrem de dificil din cauza lianelor care se intindea peste tot formind capcane pentru cei impiedicati ca mine,iar intunericul din padure complica considerabil lucrurile.Incepusem sa aud niste strigate in departare si ma indreptasem spre ele.M a gindisem ca in timp ce merg ar fi bine sa pun niste vraji de aparare care ar impiedica vircolacul sa ma urmeze"Impedimentra" "Imperius Totalus" ziceam eu la fiecare al doilea pas formind scuturi de aparare.Vocile incepusera sa se amplifice,ma apropiam si in cele din urma dadusem de tata si grupul de ofiteri si ce fericire erau bine inca.Stateam totusi la distanta nu putem risca prin a fi remarcata cum iasi fi explicat tatei ca sunt aici? Undeva in apropiere se auzi un miriit...vircolacul era undeva pe aproape.Trebuia sa ma grabesc si sa le ofer ofiterilor si tatei siguranta."Formandum scutum defensabile" zisem eu si asupra lor se asternu un scut puternic de aparare care ii ferea de creaturi supranaturale.Vircolacul pierzindule urma ma mirosise pe mine si venea amenintator spre mine,il auzeam.In cele din urma fiara se ivise de dupa copaci si dodata dadu navala asupra mea.Se dovedi mai rapid decit ma asteptasem si deacea ma decora cu o muscatura pe git.Incepusem sa singerez puternic dar nu simteam nimic eram invaluita in ura si tot ce voiam era sa nimicesc bestia asta.Simteam cum ceva fierbe in mine deveneam salbatica.Vircolacul ma privi in ochi dorind sa ma sfisie vazindumi privirea salbatica se dadu inapoi dar tot dorea sa se infrupte din mine.Se produse o explozie inauntru meu si o forta inexplicabila se emana din directia mea .Vircolacul fusese azvirlit in aer si cazu cu buhnitura puternica undeva la zece metri.Stiam ca unica cale de a omori un vircolac era sa-i scoti inima din piept si asta aveam degind sa fac. Il ridicasem din nou in aer si il spunzurasem de niste liane.Vircolacul incepu sa se impotriveasca si sa urle in speranta de a scapa,dar in zadaar il strinsesem mult prea strins.Ma apropiam de el privindul in occhi.Acum in privirea sa se citea gruoaza dar nu aveam mila stiam ca lui nu iar fi fost mila sa-mi ia viata.Cu inima rece imi infipsem unghiile in pieptul lui spintecindul.Incepu sa singereze dar inima lui inca se zbatea ,aceste erau ultimile clipe a existentei sale jalnice.II isfacasem inima si o scosesem din pieptul sau.Chiar si in mina mea ea continua sa se zbata deacea o zdrobisem storcind din ea si ultimile picaturi de viata a acelui vircolac "Incedio" zisesem eu si cea ce mai ramase din vircolac lua foc.Facusem tot ce era necesar si acum puteam sa ma intorc impacata acasa."Ianuae Magicae" zisem eu si ma teleportasem acasa. Va urma.....