1

458 11 15
                                    

Okay er zou een mevrouw zijn met roze shirt en een bordje met mijn naam. Miley Adams. Niets noppes nada! Ik had er zo veel zin in, maar nu het vliegtuig ook nog een een uur te laat aan kwam geef ik het op. Welke Nanny komt er nou zo laat? Ik loop tientallen rondjes en kom uiteindelijk uit bij een jongen met mijn naam er op. HOLIE CHOCOLADE hij is knap en leuk!

POV Logan.

Waar blijft dat kind? Van al dat wachten gaat mijn haar naar de fietsbellen! Hoeveel mensen heten er Miley Adams?! En waar blijft Alice? Zij hoort dit bordje vast te houden! Ze zou binnen 5 minuten terug zijn met koffie. Ach ja! Vrouwen. En al helemaal Alice. Ze ratelt maar door. Pff... Wat moet die Miley eigenlijk? Waarom moet ze mee?

'Ik dacht dat een vrouw in roze shirt me zou ophalen.' Zeg ik.
'Die is koffie halen. Je hebt het over Alice. De taxichauffeur.' Zegt hij op een du uh toontje. Hij vind zichzelf zeker heel geweldig.
'Daar komt ze aan.' Hij wijst naar een mollige vrouw met een roze shirt. Ze komt op ons af gehobbeld en begint een heel verhaal over hoe druk het was in de koffieshop zonder dat ik me kan voorstellen.

We lopen met z'n drieën naar de taxi. Alice propt mijn koffer erin terwijl ik haastig voorin ga zitten. Waarom is die hotterd eigenlijk mee. Ik kijk via de spiegel naar hem. Maar wanneer hij naar mij kijkt, ontwijk ik zijn blik.
'Ik ben Logan Woods.'
'Ik ben.. Wacht je hebt net heel de tijd een bordje opgehouden.'
'Uh ja!!'
Alice stapt in en ze rijd weg.

We stoppen bij een HOLIE TUINBOON groot huis. Ik stap uit, pak mijn koffer en ren naar de deur om vervolgens aantebellen. Een mevrouw doet open. Dat zal mevrouw Thompson wel zijn. Ik steek mijn hand uit maar die word niet geschut. Logan giechelt achter me. Wat doet hij hier überhaupt nog?

Logan en ik lopen als gansjes achter mevrouw Thompson aan die ons alles in het mega huis met kroonluchter laat zien. Mijn kamer is HOLIE DIAMANT Supercool!

POV Logan

Okay. Wat doet die Miley nog hier? Ze is wel schattig maar we zitten niet op de zelfde lijn. Ik ben super sexy en zij... Mwah... Hoe dan ook. Kamers vallen me tegen. Een beetje saai. Maar nog steeds. Wat moet die Miley? Het is ook zeker de eerste keer dat ze in zo'n huis komt, want ze vind alles maar geweldig. Wanneer krijgen we die kinderen nou te zien?!

Mevrouw Thompson brengt ons naar onze kamer en HOLIE SINAASAPPEL! Wat veel deuren! Helemaal voor mij alleen! Wat geweldig!
'Straks worden jullie omgeroepen om naar de keuken te gaan, en de kinderen te ontmoeten.' had Mevrouw Thompson nog gezegd.

1 deur van een PRIVE BADKAMER! HOLIE KAPSTOK!
1 deur van een inloopkast HOLIE TUINBOON
Maar waar is die andere deur voor?

POV Logan

Okay.. Badkamer, inloopkast en? Ik trek de deur open. Huh? De kamer van Miley?!
'HOLIE TUINKABOUTER! Waar kom jij vandaan?!' Roept ze uit.
'Uit deze deur!' Zeg ik nuchter.
'Waarom is daar überhaupt een deur?' Vraagt ze.
Ik haal mijn schouders op, en loop verder haar kamer in en zak op de poef.
'PARDON?!' Roept ze. 'WIE DENK JE WEL DAT JE BENT?!'
'De manny, wat ben jij? De schoonmaakster?!'
En ze vliegt op me af.
'Logan Woods! Noem je mij een schoonmaakster?!'
'In die kleding wel ja!' Ik bekijk haar van top tot teen. Rode all stars, kort tuinbroeken met gaten en een oud  wijd voetbalshirt.
'En jij dan! Manny!'
Ik pak haar vast en duw haar tegen de muur.
'Ik kan je in een klap laten ontslaan!'
'Nu ben ik bang!' Zegt ze dapper, maar ik weet dat ze het in haar broek doet van angst: want ik ben Logan Woods.

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu