30

148 3 0
                                    

Stuiterend staan Ashley, Joey en Lilly ons op te wachten. Ik ren naar ze toe. We hebben onze koffers al en kunnen meteen weg. Ik geef ze knuffels en wil Christina een hand geven, maar zelfs zij geeft me een knuffel. Logan en ik lopen als verliefd stelletje verder.

Een taxi heeft ons, Christina en de kinderen naar het huisje gebracht waar het al een zooi is. Logan en ik delen een tweepersoons bed omdat er te weinig kamers zijn. Niet heel heftig.
'Willen jij en Lilly samen boodschappen gaan doen?' Vraagt Christina aan mij. Ik knik en neem Lilly mee naar het kleine supermarktje van het vakantiepark.

Als we alles in het karretje volgeladen hebben gaan we betalen.
'WE GAAN BIJ DIE MEVROUW AFREKENEN WANT ZIJ HEEFT PAARS HAAR EN PAARS IS MIJN LIEVELINGSKLEUR!' Gilt Lilly. Het haar is echt van dat lelijke paarse verkleurde haar. Ik kan er wel om lachen. Vooral omdat de Turken ons niet verstaan. Toch ga ik in die rij staan en lachend a ik naar huis en vertel Logan en Christina wat er is gebeurd.
Ze lachen allebei zich dood.

Zwemmen: 

Er is een buitenzwembad dus gewoon bommetje en niet betalen, want dat hoeft niet :) Christina heeft denk ik een afspraak gehad bij een plastisch chirurg, want 39 zijn en drie kinderen hebben, dan zie je er niet zo uit in bikini.
Ik spring op Logans rug, en Joey springt op mijn rug, en Ashley op Joey's rug en Lilly knijpt in onze billen, eerst een draak en nu een krokodil. Een bijna echte want ze zit op een opblaaskrokodil. *lachlach*

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu