2

258 10 5
                                    

Wat denkt die Logan wel?! Ik ruk me los, duw hem naar zijn eigen kamer en gooi de deur met een klap dicht. er klinkt een luide toon. Zou dat een straf ding zijn? Ik zie een klein boxje in de hoek van mijn kamer hangen.
'Willen Miley Adams en Logan Woods zich melden in de keuken?' Klinkt het door de speaker. Ik storm naar buiten en glij via de trapleuning naar beneden. Logan zit me op de hielen. Waar is de keuken?! Ik ren wat kamers binnen en kom uit eindelijk bij mevrouw Woods en drie schattige kinderen. Drie kindjes. Dat kan een Nanny alleen toch wel aan? Niet dat Logan van plan is veel te doen.

Mevrouw Thompson stelt haar kinderen voor:
"Lilly van 3, Ashley van 5 en Joey van 7."
Wat een schatjes!!!
Lilly is een klein meisje met twee zeer blonde staartjes en twinkelende blauwe ogen. Ashley is wat groter, heeft haar haren kastanje bruin en tot haar schouderbladen en heeft groene schattige ogen. Dan heb je nog Joey. Heeft kastanje bruine haren net als zijn zusje, en sproetjes en blauwe/groene ogen. Zo schattig.

Ik voel iets aan mijn been bungelen. Ik kijk naar beneden en AAHW! Lilly is zo nog schattiger! Ik til haar op.

POV Logan.

Pff. Wat een kleine snotapen! Moet je zeker hun billen afvegen ook! Nou dat mag Miley wel doen, die al helemaal verliefd op ze is. Waarom niet wat oudere kinderen. Das veel chiller! Tja...
'Zo ik ga weer!' Mevrouw Thompson loopt naar de deur en Miley zet Lilly neer en waggelt achter haar aan omdat ze heel veel vragen heeft. Hoe moeilijk kan het zijn? Joey komt naar me toe en vraagt "Ben jij mijn vriendje?" Oh god! Wat moet je daar op antwoorden?!
'Uh ja... Nee... Ik ben je Manny!' Zeg ik stoer.
'Is dat het zelfde als Superman?'
'Uh bijna....'
Ik voel iets aan mijn benen hangen. Ashley en Lilly. Ik loop met de twee naar de bank en plof er in. Das chill! Ik zet het tv aan en Joey komt op de zelfde manier aanlopen als ik en plof ook op de bank.
Ashley en Lilly zien dat ik niet met ze wil spelen. Ashley huppelt naar Miley en haar moeder in de gang en Lilly barst in huilen uit. Ook dat nog! Ik til haar op, en Joey doet het zelfde maar dan met een teddy beer.
'Niet huilen Lilly. Wat wil je spelen?' Vraag ik op mijn liefst om haar niet af te schrikken.
'Paardje!'
Zucht!
Ik neem haar op mijn schouders en Joey doet al weer het zelfde. Ik hoor de deur dicht gaan en loop met stalker Joey en Lilly op mijn schouders naar Miley.

Pff! Ik lach me dood! Wat heeft Logan gezegd dat Joey hem opeen na doet?!
Ik loop naar de keuken met Ashley en Lilly op mijn hielen. Er is niets voor het middag eten op waar droge crackers na.
'Ik ga  naar de supermarkt. Logan jij blijft hier met de kids.' Stel ik vast. Ik pak mijn jas en trek 'm aan.
'Zal wel!' Logan haalt zijn schouders op en Joey doet het zelfde.
'Ik wil mee!!' Krijst Lilly.
'Sorry Lil. Rond deze tijd zijn supermarkten best druk. En ik ga op de fiets dus jij blijft gezellig bij Logan.' Ik druk een kusje op haar voorhoofd en ga naar buiten. Ook geef ik een strenge blik naar Logan en dan stap ik op de fiets.

POV Logan.

'Ga je mee met de popjes spelen?' Vraagt Ashley. Uhh nee!
'Nee!'
'Alsjeblieft!'
Even twijfel ik.
'Nee!'
Ik hoor een luid gekreun. Het komt van de wc. Ik loop er heen. Wat ik al vreesde. Lilly doet haar behoefte.
'Poep wil niet!' Haar gezicht is helemaal rood. Wat nu? Laxeermiddel? Mam zij ooit dat je een vet zalfje moet smeren. Ieuw!!!
Ik sprint naar de keuken en zie een zalfje. Ik pak het en OMG moet ik echt met mijn vinger in haar.... Ieuww!!!!

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu