4

198 8 2
                                    

POV Logan.

Lilly steelt heel de tijd frietjes van mijn bord! De duivel! Joey slaapt nog, en Ashley eet alleen de frietsaus in plaats van haar kipnuggets en patat. Ik zucht. Was ik nou maar gewoon thuis gebleven! Dan was het niet zo saai! Maat Miley is makkelijk om mijn vinger te draaien dus schoonmaken kan zij wel doen. Assepoester!



Lilly slaapt. Eindelijk heb ik tijd voor Ashley die het minste aandacht krijgt. Ik til haar op en breng haar naar boven. Woooow haar kamer is nog vetter dan ik dacht in het donker!
Ashley trekt haar pyjama aan. En ik poets haar tanden.
Ze ploft neer op haar bed, en ik ga naast haar liggen.
'Ik wil dat jij mijn grote zus bent! Ik vind je lief!'
'Ik vind jou ook lief!' zeg ik.
Opeens begint Ashley te huilen.
'Mama is er nooit! Ik mis haar!' Zegt ze zacht. Ik geef haar een knuffel.
'Wil je vannacht bij mij slapen?' Vraagt ze sip. Ik knik. Ik durf niet bij haar wegtegaan. Nou ja. Dan maar slapen in kleding.

POV Logan.
Waar blijft die muts? Is ze nu al aan het slapen of is ze weggedoezeld bij Ashley? Het is nu al half 2 en 3,5 uur geleden legde ze haar op bed. Misschien maar gaan kijken. Ik sluip naar boven en loop Ashleys kamer in. Inderdaad daar ligt Miley.
'Miley!' Fluister ik in haar oor. Ze reageert niet. Ik geef haar wat duwtjes maar ze slaapt gewoon verder. Ik til haar op, en breng haar naar haar kamer. Zo kan ik zelf ook slapen.

Wat doe ik hier nou weer? Ik lag toch bij Ashley? Ik ren naar Ashleys kamer die beteuterd uit het raam staat te kijken.
'Sorry schat! Ik denk dat ik heb geslaapwandeld!'
Ik geef haar een knuffel en til haar op naar beneden. Bij de 2de traptree,
'Stop! Miley! Mag ik je kamer zien?' Ik knik en loop een paar stappen achteruit naar boven. Dan loop ik tillend naar mijn kamer en leg haar op mijn bed.
'Waarvoor is die deur?'
'De bad kamer.'
Trippelend loopt Ashley er heen.
'En die deur?'
'Mijn kleding kast.' Ze trippelt er ook heen.
'En die deur?'
Ik grinnik.
'Ga maar kijken.' Slapende Logan. Zou die kwijlen? Op mijn tenen loop ik achter Ashley aan die de deur hard open trekt. Er is niemand. Ashley springt op zijn bed, en kijkt in zijn kast. De badkamer? Of is hij al beneden?
Ze trekt de deur open. Daar zitten Logan (shirtless) en een meisje met alleen bh, elkaar lekker te zoenen,   Ashley Staart met open mond maar ik schiet in de lach.
Het meisje schrikt, pakt haar shirt en rent naar beneden.
'Miley!!' Roept Logan uit. Ik moet nog harder lachen en lanceer mezelf op zijn bed.

POV Logan

Zit ik daar dus lekker te zoenen met Si So Sanne, en komen die twee binnen lopen als of we verstoppertje spelen. Ashley staart me aan met open mond en Miley buldert van het lachen en ploft op mijn bed.

'Wie is dat?' vraagt Ashley.
'Ik ken haar niet!'
'Ga je zoenen met wie je niet kent?'
'Nee het is een vriendin.'
'Kun je zoenen met vriendjes en vriendinnetjes?'
Oh god! Hoe leg ik dit een kleuter uit!
'Nee ik vond het een lief meisje.'
'Maar ik vind jou een lieve jongen en Miley en lief meisje!'
Miley vergaat van het lachen. Ik til Ashley op.
'Het is ingewikkeld.'
'Nee hoor! Gewoon zoenen met vrienden en vriendinnen!'
OMG!

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu