8

164 6 2
                                    

Ik heb de vloer boven gedweild, omdat al die eier spul dinges... Daarna heb ik gedoucht en morgen moeten Logan en ik verder gaan. Logan haalt de kids op terwijl ik met Lilly speel.

POV Logan

Ik sta op het schoolplein te wachten. Ashley ziet me niet. Joey wel. Ik zwaai maar Ashley ziet het nog steeds niet. Ik pak Joey bij de hand.
'Ashley!' Roep ik over het schoolplein. Ashley komt er aan gerend. Maar dan komt de juf op me af.
'Pardon?! U denk zomaar deze twee kinderen mee te nemen?!'
'Sorry mevrouw. Ik ben hun Manny.'
'Ja ja!'
'Ik zweer het. Ik kan de Nanny bellen, of hun moeder!'
'Doe maar.'
Ik bel mevrouw Thompson.
'Hallo met Christina Thompson. Ik ben er even niet, of ik kan niet opnemen. Bel later maar terug!'
Voicemail. Ik bel Miley.

Net klaar met opruimen boven als ik mijn mobiel hoor gaan. Ik trek een sprintje.
'Hallo met Miley?'
'Uuh Miley met Logan. De juf van Ashley geloofd niet dat ik een Manny ben.'
'En wat moet ik doen?'
'Weet ik veel! Probeer mevrouw Thompson te bellen. Ik krijg haar niet te pakken.'
Ik bel mevrouw Thompson maar krijg de voicemail.
Ik pak onze identiteiten die in het keukenlaadje liggen. In pak Lilly uit de speelkamer. We stappen op de fiets en ik fiets naar de school met Lilly achterop. Het schoolplein is leeg op Joey, Ashley, de juf en Logan na .

'Hai!!' Ik heb Lilly bij de hand en schud met de andere de juf haar hand.
Ik geef de identieteits dingen aan Logan.

Uiteindelijk laat ze ons gaan.
Logan gooit als dank mijn fiets achterin de auto.


'EEN KLEIN KUSJE EN DE TIJD BLEEFT STAAN, TWEE MOOIE OGEN LIETEN MIJ NIET MAAR GAAN!' Blèren we met z'n vieren.
'Kappen nu!' roept Logan. Ik buig me verder naar Logan toe en de kids zelfs Joey blert meer in Logans oren die op het volgende nummer klikt.
'OJALELE! IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OLJAAALEELE! DOE HET NOG EEN KEER ZO OJAALEELEE! ZING MET ONS MEE! O JA! O JEE! OJAALELEE!!'
'Nog erger...' Zucht Logan.
Hij klikt naar het volgende nummer.
'HAND IN HAND! OOG IN OOG! ALLE KLEUREN VAN DE REGENBOOG!'

Logan geeft het op en laat ons het nummer afluisteren.

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu