25

146 3 0
                                    

Pov Logan

Ik krijg een FaceTime verzoek van de tablet van de kinderen. Eigenlijk heb ik hoofdpijn van het gestuiter van Monica en Miley. Toch accepteer ik.
Het is Ashley.
'Hoiii Logan!!' Ze zwaait.
'Hey.' Zeg ik zacht. Er gaan knallen door mijn hoofd.
'Ik heb een vraagje.'
'Vraag maar.'
'Het gaat over de zoen aan jou en Miley.'
'Oh eh.... Ben je alleen?'
'Nu wel!' Ik hoor dat Ashley een deur dicht doet.
'Okay.....'
'Jij zoende met dat meisje dat je niet kende en dat dat een vriendin was en dat was geen gewoon vriendinnetje, maar je zoende ook met Miley. Wat betekende dat dan?'
'Ik uhm.'
'Nou?'
'Miley is lief. Het ging gewoon van zelf. Dat snap jij later ook.'
'Maar ik wil het nu snappen.'
'Als je van elkaar houd dan geef je elkaar kusjes.' Wat zeg ik nou weer!!
'Dus jij en Miley houden van elkaar.'
'Uhh.... Als vrienden nee als collega's. Misschien meer.'
'Ik snap het niet. Was het een zelfde kusje als bij die andere vriendin die niet je vriendinnetje was?'
'Nee Miley is anders, Miley is lief aardig spontaan, Miley is geweldig! Miley is Miley!'
'Oh.'

'Nee Miley is anders, Miley is lief aardig spontaan, Miley is geweldig! Miley is Miley.' Hoor ik Logan zeggen wanneer ik zijn kamer binnen loop. Mo is bij Sixpacboy.
Ik doe net als of ik het niet hoor.
'Met wie praat je?'
'Ashley.' Zegt de mobiel. Ik zie inderdaad Ashley. Ik ga naast Logan liggen.
'Sorry Ash! Hier hebben we het een andere keer over.' Logan drukt Ashley weg.
'Sorry ik uhm.....' Stamelt hij.
'Ben jij verliefd op mij?' Floept er uit mijn mond. Ik sla mijn handen voor mijn mond. Ik zie dat Logan rood word.
'Ja.....' Fluistert hij.
Ik sluit mijn ogen

HOLIE PALMBOOM!! Ik ben ook op hem.
'Ik ben ook op ja.' Giechel ik zacht. Hij kust me maar stopt meteen. Ik zie dat hij pijn heeft aan zijn hoofd.

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu