6

189 8 0
                                    

Okay. Vandaag gaan we ook nog naar de Primark en naar het pannenkoekenhuis.
'Logan! Wij gaan naar het station. Ik zie je om half zes met Joey bij het pannenkoekenhuis!'

Ik loop met Ashley en Lilly naar buiten. Ashley fietst zelf en Lilly gaat bij me achterop, waar ik het kinderzitje heb geplaatst.

'5 kleine visjes zwommen naar de zee! Moeder zei:"ik ga niet mee! Ik blijf liever in die goeie oude sloot want in de zee zwemmen haaien en die bijten je
Blub Blub blubedie blub
4 kleine visjes zwommen naar de zee.....' zingen Ashley en Lilly.
.....' 1 klein visje zwom naar de zee. Moeder zei: ik ga niet mee! Ik blijf liever in die goeie oude sloot want in de zee zwemmen haaien en die buiten je HAP!'
Grappig! Ik ken het liedje niet.
We zijn binnen 2 km bij het station. We zetten onze fietsen op slot en ik neem de meisjes bij de hand.
Ik koop de kaartjes en we moeten snel zijn om de trein te halen. Net gehaald. We gaan boven zitten.
POV Logan.

Lekker dan! Zit ik bij mijn stalker. Hij zit op precies dezelfde manier als ik.
'Wil je iets eten?' Vraag ik. Hij schud zijn hoofd.
'Ik ga me aan kleden.' Zegt hij stoer en hij rent naar boven
Ik moet lachen en zet het tv aan op MTV. Niets leuks.... Ik zet het tv weer uit. Joey staat alweer voor me. Hij heeft zijn broekverkeerd om aan, en zijn shirt binnenstebuiten. Hij heeft zijn haar naar achteren gekamt, en in plaats van jel, water gebruikt. Ook heeft hij een winnie the pooh zonnebril op. Ik help hem fatsoenlijk aan te kleden.

Yes! We zijn er. Met z'n drieën stappen we uit. De Primark is een paar stappen lopen, en het is super rustig. We beginnen bij de kinderafdeling. Ashley heeft haar handen vol en Lilly komt niet bij de rekken. Ik help haar en huh? Waar is Ashley? Lilly en ik doorzoeken de hele winkel. Maar we kunnen haar niet vinden.
Ik loop naar de kassa, maar de mevrouw is heel kortaf.
'Hai ik ben Nanny en ben een van de kinderen kwijt.'
'Heb je al gezocht?'
'Ja de hele winkel door!'
'Moet ik haar omroepen?'
'Ja graag.'
'Hoe ziet ze eruit?'
'Kastanjebruine haren, paarse sneakers, paars shirt, roze kort broekje en een roze haar bandje.'
De mevrouw roept haar om, en al gauw komt er iemand aan met Ashley, huilende Ashley in haar handen.
'Dankuwel!' Ik sleur Lilly mee en knuffel met de andere arm Ashley. Samen lopen we weer naar de kinderafdeling waar ons karretje staat. We kijken eerst wat Ashley wil hebben, dan wat Lilly wil hebben, dan zie ik nog wat shirtjes, dan een cool shirt voor Joey, en het zelfde shirt maar dan groter voor Logan en dan naar de onesies.
Ashley wil een aardbei, een Kangeroe en een koe,Lilly wil een eenhoorn en een draak, ik neem een schaap, voor Joey kopen we een Draak, een Beer en een konijn en voor Logan een vogel. We komen langs nog wat spulletjes voor op mijn kamer, kussentjes en speelgoed, en daar nemen we ook wat van mee. Bij de kassa nog wat knuffeltjes en snoepjes. en dan is het al kwart over 5 en gaan we lopend naar het pannenkoeken huis Ashley is al weer opgevrolijkt. Joey en Logan zijn er al. Ik laat de spullen nog niet aan ze zien: verassing!!

We zitten aan een tafel, en omdat Logan mevrouw Thompsons creditcard niet heeft, heeft hij voor ieder een kinderpannenkoek besteld omdat dat het goedkoopst is.

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu