16

159 5 0
                                    

POV Logan

Ik loop door de gang. Lilly speelt in het speelparadijs en Miley haalt de kinderen van school. Het is zomervakantieeeeee! I Like it.... Maar zomervakantie? Na de zomervakantie is Mevrouw Thompson alweer terug en hebben Miley en ik geen baan! Misschien moet ik Miley zich er maar niet aan herinneren. Ze heeft het zo naar haar zin hier!

Ashley en Joey komen op me afgestormd met tassen vol schriften en schoolwerkjes van het afgelopen schooljaar. Ik neem een paar tassen van ze over en samen lopen we naar huis.

We doen onze onesies aan en gaan weer verder met de draak, het schaap, de aardbei, het konijn en de tropische peenvogel. Ik spring op de peenvogel zijn rug en we worden achtervolgt door een draak die onze kontjes wil verbranden. Een konijn schiet aardbeien naar ons. Zo spelen we even verder.

POV Logan

Miley valt echt als een blok voor mij. We hebben taco's besteld, omdat we zo'n beetje elke dag geen zin hebben om te koken. Ik geef de man zijn geld en neem de doos taco's van hem over. Iedereen komt op me afgestormd. In de keuken leg ik op ieder bord eentje behalve op die van Miley. Speels.
'Pardon?!' Zegt ze boos. Ze is cute. Ik strijk met mijn hand door haar haar. Ze steekt haar tong uit. Ik houd haar taco achter mijn rug.
'Logan! Geef eens hier!' Ze grijpt achter mijn rug.

Wat een kleuter! Ik pak de taco af maar knijp zo hard dat de taco in stukjes op de grond vallen. Bedankt Logan! Proef de sarcasme!

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu