20

152 4 0
                                    

(Paar /4 dagen later)

Ik krijg een mail van mevrouw Thompson.

Hallo Miley Adams!
Ik heb het gehoord van Logan en ik kom snel terug. Omdat jij dan in alle rust voor hem kan zorgen neem ik de kinderen mee naar Turkije. Zo kunnen jullie 2 weken zonder de kinderen het huis gebruiken.
Veel liefs

Mevr. Thompson

Nou lekker dan! Mag ik voor Logan zorgen! Ze hebben vandaag Logan gebracht met de ambulance omdat hij niet bij me achterop mocht.

Wanneer ik binnen kom heeft mevrouw Thompson Logan ontvangen. Ik zet de boodschappentassen in de keuken neer. De kinderen zijn klaar om weg te gaan. Ik geef ze alle drie een knuffel en hun koffer en mevrouw Thompson een hand.

Ik zwaai ze uit terwijl een taxi ze naar het vliegveld brengt.
Logan kreunt op de bank terwijl ik een appje krijg van mijn vriendin Monica.

Surprise! Ben nu in de stad van het huis waar je bent! Kom gezellig logeren! Is wel goed toch?

Ja natuurlijk!
Gezellig! En ik geef haar het adres. Dan kan Logan mooi in Joey's bed slapen, zodat hij geen last van ons meiden gegiebel.

Binnen enkele minuten gaat de deur bel. Ik hoor Logan zachtjes kreunen. Ik doe open en daar staat Monica met een hele boel tassen. Ik help haar met naar boven brengen en daarna lopen we naar de keuken.
Als we in de gang staan staat ze stil.
'Jij had toch een hunk als Manny?'
'Uh...'
Monica maakt een extra knoopje open bij haar bloes. Ze loopt heupwiegend de kamer in en zwijmelt weg bij Logan. Ik sleur haar mee naar de keuken. We gaan samen aan de tafel zitten. Ik vertel dat Logan een gat in zijn hoofd heeft. Het is toch niet mijn schuld?!

'Doen durf of de waarheid aan Monica!' Roep ik.
'Doen!' Zegt ze. Ik klik op doen via de app op mijn mobiel.
Geef een stripshow aan het eerste andere geslacht waar je aan denkt.

Staat er. Ik weet dat ze aan Logan denkt. Ze loop maar de huiskamer en ik gluur. Ze fluistert wat in zijn oor en trekt dan sexy haar shirt uit. Maar Logan is blijkbaar echt dood want bij Monica het sexyste meisje dat er bestaat, draait hij zijn rug naar haar toe. Boos loopt ze naar mij en sluit de deur weer. Ik giechel terwijl ze haar blouse weer aantrekt.
'Wat een sukkel!' Mompelt ze.
'Doen durf of de waarheid aan Miley!'
'Waarheid.'
Monica klikt op het waarheid knopje.

The Nanny And The Manny #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu