APOV Logan
Wat kan Ashley me nou schelen! Miley ik wil door! Zoenen! Het voelt goed! Miley loopt naar Ashley toe.
'Niets lieverd.' Ze tilt haar op. Ik zucht en hoor een luid gekrijs boven. Miley schrikt en wijst met haar ogen dat ik naar boven moet gaan. Sjokkend loop ik naar Joey's kamer. Lilly huilt en Joey zit naast een kapotte auto.
Ik til Lilly op en troost haar. Joey verteld wat er gebeurde:"
Ik ging naar de wc, en toen ik terug kwam, stond Lilly op mijn auto, en hij brak en toe trok ik aan haar haren..."
Gekkies!
'Lilly zeg sorry tegen Joey.'
'Sowie!'
'Joey zeg sorry tegen Lilly.'
'Sorry.'
'Komen jullie nu beneden eten?'
'Ja!' Roepen ze alle twee tegelijk. Door Joey gevolgd en Lilly in mijn armen lopen we naar beneden.Ashley zit al aan tafel terwijl Miley eitjes kookt. Ik ga op het keukeneiland zitten en zet Lilly naast me neer. Met mijn hand ga ik over haar haartjes. Miley legt op ieder bord een ei. Ik spring van het keukeneiland af, en til Lilly er oom van af. We gaan aan tafel zitten om te eten.
Ik brand mijn vingers bijna aan de eieren. Schattig springt Logan van het keukeneiland en neemt Lilly mee. Ze is schattig. Hij is schattig. WAT?! VIND IK LOGAN SCHATTIG?! Ben ik soms VERLIEFD?!
Alsof Logan mijn gedachte kan lezen staart hij me met open mond aan. Ja dit pyjamashirt heeft inkijk. Lachend neem ik een hap van mijn broodje ei. Logan doet het zelfde. Lilly stoot hem aan en zijn brood valt op zijn bord. Ik lach en help Ashley met haar brood smeren.'Love me Like you do! Lalalove me Like you do!' Zing ik.
Aan de andere kant van het deurgat hoor ik Logan zingen.
'Ja ik heb drank en drugs. Ik heb drank en drugs!' Heel iets anders dan mij.
Joey speelt in het speelparadijs, Ashley is bij een vriendinnetje en Lilly bij het buurmeisje.
'Logan! Je verpest m'n nummer!' Roep ik door de open deuropening zonder deur.
'Je mag wel een solootje in mijn nummer!'
'Nee bedankt!'
'Ah toe!'
Ik hoor dat Logan naar me toe komt.
'Logan straks gebeurt het zelfde als met Ashley! Straks staat Joey daar!'
'Ach joh! Wat dan nog! Alles blijft aan!'
'Doe normaal!'
JE LEEST
The Nanny And The Manny #Netties2017
Teen Fiction||VOLTOOID|| •Miley en Logan. Totaal verschillend. Nanny & Manny. Zelfde klus.• Alleen maar ruzies, en meningsverschillen. Nooit zullen die twee bij elkaar komen. Nooit? Zeg nooit nooit! Ondanks Liefdes zijn de gezellige Lilly, lieve Ashley en coole...