Louis
-Gyere már Louis!-szólt Zora
-Muszáj ezt?- néztem rá könyörgő tekintettel.
-Ha kell pénz kajára akkor igen. Étel nélkül meghalsz. Azt pedig én nem hagyom!-ragadta meg a kezem és elkezdett a kijárat fele húzni
Miután cipőmet magamon tudhattam gyorsan vetettem még egy pillantást a tükörre. Egy fehér ing fedte mellkasom aminek gallerja alatt egy csokornyakkendő kapott helyet. Feszülő fekete nadrágom kiemelte formás fenekem. Ehhez társult egy egyszerű fekete cipő. Hajamba még egyszer beletúrtam, hogy még borzosabb legyen és elindultam Zora után.
-Figyelj Louis- torpant meg a bejárat előtt barátnőm- ez egy nagyon fontos este. Mindenki itt lesz aki számít. Tudod mi a dolgod. Csak azt csináljuk amit szoktunk. Megkeressük a legpénzesebb palit es vele lelépünk az éjszakára. A megérdemelt pénzzel meg lelépünk. Rendben?
-Persze, csak a szokásos- fordítottam oldalra egy kínos mosollyal a fejem.
-Ha ez bejön, ez az utolsó esténk- eröltetett magára egy biztató mosolyt. Szemében viszont láttam a fáradtágot.
Már mindketten belefáradtunk a munkánkba. Pénz hiányába a testünkből kell élnünk. Az egésznek egy jó oldala van számomra:Zora. Ott találkoztam drágalátos legjobb barátommal. Ő segített át az első munkanapjaimon -vagyis éjszakáimon. Az elején minden alkalom után sírva aludtam el esténként. De a pénz nagy úr. Talán az egyetlen dolog amiért bárki képes bármit megtenni. Mi is így cselekedtünk. Mindent beleadtunk ahogy ma este is megkövetelik a pénzes fószerek.
-Túlleszünk ezen is- húztam magamhoz egy ölelésre Zorát. Pár másodperc múlva kibontakozott az ölelésemből és őszinte mosollyal az arcán megragadta a kezem és miközben húzott befele a tegnap vásárolt cipőiről fecsegett felszabadultan. Amibe az a vicces, hogy az egész vásárlás alatt ott voltam.
Észre se vettem, de már az ajtó túloldalán voltunk. Egy hatalmas épületbe csöppentünk hirtelen be. A falak mellett asztalok, rajtuk sorakoznak a különféle rágcsálni valók és italok. Középen egy táncparkett kapott helyet ami fölött egy hatalmas ezüst köves csillár függeszkedett. Mindenhol értékesebbnél értékesebb tárgyak voltak. Hol egy szobor, hol egy váza kapott helyet. A halk zene elmosta az emberek szavait. Mindenki ízlésesen kiöltözve vett részt az estélyen. Kábulatomból Zora keze szakított ki, ahogy egy kis szobába taszigált be. "Dolgozóknak fenn tartott hely. Idegeneknek belépni tilos!" állt a kistáblán.
Zora eközbe beállt a tükör elé és az ingjét igazgatva próbálta kitenni a melleit.
- Szerinted így kívánatos vagyok?- nézett rám kérdő szemekkel
- Hát ha hetero lennék, biztos rád hajtanék - kacsintottam rá vigyorogva
- Hülye - kezdett el nevetni enyhén piros arccal- Ez most komoly téma. Fontos, hogy jól nézzek ki. Ehhez a munkához alap elvárás.
- Tudom, tudom. De te mindig jól nézel ki- mosolyogtam rá.
- Köszi Lou.
Az est megkezdődött és az eddiginél is több ember özönlött be.
-Eljött a mi időnk. Gyerünk vadászni- nézett rám Zora elszánt arccal, majd magassarkújával végigkopogva a nagy terembe, felkapott egy tálcát és egy kisebb fiúcsapathoz ment oda. Végül én is rászántam magam a munkára és Zorát követve a kezembe vettem egy tálcát amin kisebb ínycsiklandó falatok voltak. Hát akkor kezdődjön az este!
ESTÁS LEYENDO
Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆
FanficLouis Tomlinson egy 20 éves fiatal, aki pénz hiányában a testéből kényszerül élni. Egyik este a nagy Styles által szervezett estélyre volt hivatalos pincérnek. Reménykedve lépett be a nagy terembe, hogy talán kilábalhat kilátástalan helyzetéből. Tu...