Sziasztok! 😊
Ezt a díjat kicsit régebben kaptam, de csak most vettem észre 😅 Szeretném megköszönni PetraTommo -nak a díjat. Nagyon hálás vagyok neked és aranyos vagy, hogy rám is gondoltál! 😊😊
Nos a díj szabályai:
1.Olvasd el annak a könyvét akitől kaptad! (kész, és gratu a történethez😊)
2.Tedd ki a szabályzatot!
3.Írj 10 tényt magadról!
4.Jelölj meg maximum 10 embert a díjra!
5.Válaszolj 10 kérdésre!
6. Írj 10 kérdést!10 tény:
1. Imádok olvasni
2. Vezetek egy bakancslistát 😄
3. Szeretek fotózni :3
4. Angolt és németet tanulok
5. Két nővérem van, akik ikrek👭
6. Néha elgondolkozok azon, hogy legyen e egy egész kicsi fültágítom, de tudom, hogy később úgyis megbánnám
7. Már alig várom, hogy legyen jogsim 🚗
8. A későbbiekben szeretnék motorozni is 😻
9. Utálom, ha olyannal beszélgetek, aki nem használ emojikat. Olyan érzésem lesz tőle, hogy untatom és nem szívesen beszél velem. Bár lehet, hogy igaz is 😂
10. Már régóta szeretnék egy bordó (vagy bodó-fekete) Vans cipőt. Nem a márka miatt, hanem, mert olyan jó a varrása 😻Válaszaim a 10 kérdésre:
1. Ki a kedvenc íród?
-Hát... Ez jó kérdés. Nincs kedvencem. Egyszerűen nem tudok dönteni, mert olyan sok jó van 😄 (pl: AnitaBenyk, Hipihe, Szanau )2. Miért kezdtél el írni?
-Hát igazából már régebben is próbálkoztam az írással, csak, hogy kipróbáljam magam. Régebben arról álmodoztam,hogy egyszer kiadatom egy könyvemet és majd az én irományomat is annyira fogják szeretni, mint Leiner Lauráét. Az akkori elképzeléseim szerint nem adtam volna hozzá a saját nevem, hogy az ismerőseim ne tudják, hogy én írtam. Csak a legfontosabbaknak akartam volna elmondani. Persze ez csak egy kiskori hülyeség. Igen, még én is kinevetem magam az akkori naivságomon 😂 Ezt a történetet még nyáron kezdtel el írni hirtelen felindulásból. Először olvashatatlannak tartottam, de miután barátnőm elolvasta és bátorírott, elég erőt gyűjtöttem ahhoz, hogy a közönség kritikáját fogadjam. Ami végső soron rávett az írásra az az, hogy rájöttem, semmi se fog az ölembe pottyanni. Akármilyen nagy hülyeség az álmod, mindig lehetőséget kell adnod magadnak a boldog élethez. Mert csak akkor lehetsz boldog, ha teszel az álmaidért!3. Van valami kabala tárgyad?
- Mindig rajtam van egy barna karpánt. Tudjátok, van az a fekete karpánt, ami olyan vékony szálakból tevődik össze. Ami most nagyon menő xD (vagy csak volt). Na és egy olyan barna karkötő változatban. Nem tudom miért, de a szívemhez nőtt. 😄4. Mi a kedvenc zenéd?
-Huhh nekem nem érdemes ilyet feltenni 😅 Egyszerűen nem tudok választani. Az egyik az, hogy rengeteg kedvencem van. A másik meg, hogy mindig változik. Na meg a baj az is, hogy csak kevés zenének tudom a címét/ előadóját. Talán a mostani kedvenceim a: Lukas Graham-tólMama said és a 7 years old, Lika that Jack and Jack (feat. Skate), Trap Nation- Eiffel 65 Bule. De igazából ha még gondolkoznék rajta kb úgy 1 óráig írnám a listát 😅5. Lassabb, vagy pőrgősebb zenék?
-Teljes mértékbe a hangulatom határozza meg.6. Milyen színű a szemed?
-Zöld. De amikor Bubu-ba megyek a barátaimmal, mindig azt mondják, hogy kék lesz. Én még nem láttam, mert nem hordok magamnál tükröt, telonak a kamerájába meg nem nagyon látszik.😶7. Milyen a fiú ideágod?
-Nincs olyanom 😅 Igazából ami a legfontosabb nekem, hogy magasabb legyen nálam, erős legyen és... ennyj xd Én szeretem a barna, szőke, fekete és színes hajat is(persze csak olyat ami ízléses és nem rózsaszín). Illetve a barna, kék, zöld és szürke szem is bejön nekem. Ja és ami még fontos: ne tegyen semmi szart se a hajára a srác, mert hajfétisem van és utálom, ha nem tudok rendesen beletúrni.8. Ha jársz suliba, mi a kedvenc tantárgyad?
-Hmm.. Talán az irodalom, rajz (bár ez a rajztanártól is függ, akit még nem ismerem, ahogy a tanítását se), info és talán a tesi.😊9. Mikor szoktál írni, reggel, este vagy délután?
-Amikor elkezdtem írni, akkor a legtöbbet este írtam. Ma meg már amikor van időm, kedvem és amikor ötletem lesz. 😏10. Gépen vagy telefonon írsz leginkább?
-A gépem csiga, szóval csak telefonon. Meg igazából a gépem már régi, szóval leginkább attól félek, hogy elveszne, amit addig írtam 😅 De ha lesz laptopom, nem kizárt, hogy ott is fogok gépelni.10 kérdésem a díjjazottjaimnak:
1. Mi az amit az életedbe mindenképp el akarsz érni?
2. Mit gondolsz a mai párkapcsokatokról?
3. Mit szeretsz csinálni a barátaiddal?
4. Ittál már Bubu teát?
5. Mi motivál az írásban?
6. Családtagjaid, barátaid tudják, hogy írsz? Olvasták már a történeted? Ha igen, akkor mit reagáltak?
7. Szeretnél egy kiscicát? Adok négyet! 😄
8. Mi alapján veszel könyvet egy könyvesboltban?
9. Vezetsz bakancslistát? Ha igen, mik vannak rajta?
10. Van valamilyen fétised?Jelöltjeim a díjra:
AnitaBenyk -My Little Princess, Harry Styles
n_csenge -Munkatársak (tudom,hogy nem folytatja a történetet, de remélem, hogy egy kis löketet ad a díj - bár szerintem nem csak én küdtem neki egyedül- és mégis folytatja, mert szerintem ő is csodálatosan ír, ahogy a története is kimagasló, épp úgy, mint a másik két dijjazottamnak is)
linarryxoxo -DefendMa még jelentkezek egy résszel. Köszönöm annak, aki ezt végig olvasta és külön gratuláció a jelöltjeimnek- mert nem véletlen épp őket jelöltem 😄- és a díjazómnak is az eddigi munkájukért! 💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson egy 20 éves fiatal, aki pénz hiányában a testéből kényszerül élni. Egyik este a nagy Styles által szervezett estélyre volt hivatalos pincérnek. Reménykedve lépett be a nagy terembe, hogy talán kilábalhat kilátástalan helyzetéből. Tu...