8. rész

8.1K 377 13
                                    

Louis

  -Sziasztok! És akkor holnap indulunk- mosolygott ránk Amanda- Ja és Louis! Öröm volt találkozni veled- mondta.

  -Részemről az öröm- somolyogtam rá. Az este alatt nagyon megkedveltem ezt a kis aranyos teremtést. Mindig mosolygott és egy rossz szava se volt, még a fia szeleburdiságaira se. Nem is értem, hogy lehet egy ilyen kedves nőnek ilyen mogorva férje...

  -Louis- lépett elém Alfréd jobbját nyújtva.

  -Mr. Styles- biccentettem felé egy kézrázás kíséretébe. Vele nem sikerült összetegeződnőm. De végülis mindegy. Úgyse leszek igazából soha a család tagja.

  Miután becsukódott mögöttük az ajtó, várakozásteljesen fordultam Harry felé.

  -Mi van? Talán a folytatást akarod? Mert abba benne vagyok- kacsintott rám megvillantva gödröcskéit.

  -Ez most komoly? Megbaszol, beadod a szüleidnek, hogy a pasid vagyok, aztán még te kérdezed, hogy mi van?- nézek rá döbbenten.

  -Miért most mit vársz?- tárta szét a karjait.

  -Magyarázatot!- vágtam rá, mire egy nagyott sóhajtott. Lehuppant a nappali kanapéjára, majd könyökeit megtámasztva dőlt előre és kezdett el beszélni.

  -Hát mint tudvalevő eléggé kicsapongó életet élek. Össze vissza kúrok mindenkit, amit persze a sajtó szívesen híresztel. Szüleim, főleg apa, már teljesen kivan tőlem. Múltkor rám nyitott ahogy egy faszival vagyok. Irtó nagy patáliát csapott le. Azt mondta, hogy ha még egyszer rajtakap, hogy egy prostival töltöm az időm, az engem megillető pénzt átiratja a köcsög bátyámra- morrant fel. -Persze azt meg nem hagyhatom! Pénz nélkül már nem tudnék élni. Olyan, mint a drog. Érted?- fordult felém. Én lehorgasztott fejjel ültem. Egy selyemfiú rimánkodását kell hallgatnom, hogy milyen nehéz neki és egy rakat pénzt veszíthet el a sok faszsága miatt. Én meg már két éve csinálom ezt a szaros melót és egyszerűen nem tudok egyről a kettőre jutni. Néha úgy érzem egész életemben ezt kell csinálnom.

  -Értem- suttogtam.

  -Szóval akkor megcsináljuk?- mondta vidámabb hangnemben. Szemem sarkából láttam, ahogy felegyenesedik.

  -Mit?

  -Hát a kapcsolatunkat. Csak így tarthatom meg a vagyonomat.

  -És nekem ez miért jó?- vontam fel a szemöldököm.

  -Kapsz érte jó pár köteg pénzt, eljöhetsz külföldre nyaralni, le lesz a gondod erre az időre a kajáról és minden egyébről. Na és persze arra az időre ennek az eszméletlen pasinak élvezheted a társaságát- mutatott magára vigyorogva.

  -Ahogy látom az önbizalmad a helyén van- forgattam meg a szememet.

  -Ugyan, csak tisztán látom magam- legyintett játékosan, fogait megvillantva.

  -Na akkor hagylak saját magad csodálni. Én léptem- intettem egyet és a kijárat fele indultam.

  -Hé- szólalt fel Harry, mire rá vezettem tekintetem.- Hova mész?

  -Haza?- tettem fel költöi kérdésem és vontam fel az egyik szemöldököm.

  -Persze -horkantott fel szórakozottan- Itt maradsz!

Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora