12. rész

6.7K 329 21
                                    

Louis


  Az út csekény hátralévő részében az ablakon bámultam ki. Gyönyörű a kilátás, még így is, hogy már nem a legmagasabb ponton vagyunk. Viszont a látványt nem élvezhettem sokáig, mert megkezdődött a leszállás.

  Földet érve Harry dacosan tartva a megsértődött szerepét, állt fel és indult a repülő lépcsője fele. Én csak mögötte kullogtam némán, a gondolataimba mélyedve.

  Egy idegen városban, egy idegen családdal. Szép kilátások...

  Ahogy a csarnokba léptünk szembetaláltam magam egy szöveggel: "Üdvözöljük Floridában"

  -Na gyerekek, a terv a következő- szólalt fel Alfréd. -A taxi hamarosan megérkezik, ami elvisz egészen a szállásunkig. Ha megérkeztünk kipakolunk és a nap hátra lévő része szabad.

  -Holnap pedig kezdődnek a programok! -csapta össze izgatottan a tenyerét Amanda. Mosolyogva néztem rá.

  Persze a klímának köszönhetően- na és persze a tudatlanságomnak- a pulóver-bőrdzseki-hosszú nadrág kombó nem a legelőnyösebb volt kényelmesség szempontjából. Erre még rátetézett "nagyszerűen szellőző" sportcipőm is. Persze a kabátot levéve is majd meggyulladtam.

  Az emberek hülyének is nézhettek, ahogy törölgettem magamról az izzadság cseppeket, míg ők az időjáráshoz öltözkődve, lenge nyári ruhákat vetettek fel.

  A taxi hamarosan meg is érkezett, ami egy hatalmas, modern, fehér villához vitt vitt.

  -Itt is volnánk West Palm Beach-en!- mondta izgatottan Amanda kiszállva a taxiból.

  -Itt is volnánk West Palm Beach-en!- mondta izgatottan Amanda kiszállva a taxiból

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

  Az épületet egy tágas kert vette körül. Mindent szépen ápolt növények, -többek között pálmafák- virágok és gyep vett körül. A házba belépve egy modern nappalira nyílt rálátás. A színek pont passzoltak egymáshoz; vajszín és sötétbarna keveredett a szobába. Onnan nyílt egy barna- fekete konyha, illetve egy bordó fürdő, valamint egy hálószoba. A nappali hátsó falrésze hatalmas üvegajtókból tevődött ki, ahonnan nagyszerűen rá
lehet látni a beépített medencére, ahova a teraszon át lehet eljutni.

Épp az üvegajtóból csodáltam ahogy a víz hullámain megcsillan a napfény, mikor egy kéz simult a fenekemre, majd megéreztem lehelletét nyakamnál.

  -Mit szólnál, ha felfedeznénk a mi lakrészünket, azon belül is a hálószobánkat?- suttogta rekedtes hangon a fülembe.

  -A mi lakrészünket?- vontam össze a szemöldököm, habár tudtam, hogy nem látja.

  -Persze! Az emelet a miénk!- mondta, majd maga után húzott a csuklómnál fogva.

  A lépcsőn felérve időm se volt körbe nézni, mert Harry akaratosan a hálószoba fele lökött. A helységbe belépve rögtön lelökött az ágyra. Sürgetőn lecsapott ajkaimra, miközbe máris a nadrágja csatjával vesződött.

  Miután sikerült kiszabadítania férfiasságát nadrága fogságából, engem kezdett el megszabadítani a ruháimtól. Kezével végig simított felheült tesgemen.Vad csókunkat nem szakítva meg, vezettem le kezem és kezdtem el izgatni Harryt. Ahogy hozzáértem egy hangosabbat nyőgött. A hang hatására a farkam megrándult, amiért egyre türelmetlenebb és feszültebb lettem. Egy pillanatra elvált tőlem, amíg ledobta magáról a felsőjét. A ruhadarab a többi sorsára jutott; a földre kötött ki. Csípőmet sürgetőn löktem felé.

  -Nyugi szivi, mindjárt megkapod amire vágysz- mosolygott rám perverzen.

  -Csak csináld!- morogtam. Harry kezébe vette férfiasságát és épp pozicionálta be magát, amikor Lukas Graham hangja hasított a szenvedéllyel túlfűtott szobába.

  Harry bosszúsan fujtatott egyet, amikor lelöktem magamról. A telefon után vetődtem, majd meg sem nézve ki hív, fogadtam a zaklatóm.

  -Hallo?- mondtam bizonytalanul. Harry közbe elkezdett mozgolódni. Beült mögém és nyakam kezdte el puszikkal behinteni, míg egyik kezét a lábaim közé vezette. Tette következtébe élesen szívtam be a levegőt.

  -Hallo? Ennyi amit ki tudsz nyőgni? Hol a faszban vagy?! Két napja hivogattalak, te pedig szartál felvenni a retkes telefont!- kiabálta a telefonba Zora. Basszus! Nem is szóltam neki, hogy elutazok. Csak fogtam és se szó, se beszéd, leléptem.

  -Jesszusom Zora annyira sajnálom!- Harry a kimondott szavaim következtébe megdermedt és fülét odanyomta a telefonhoz.

  -Hát sajnálhatod is!- mondta dacosan.- Úgy volt, hogy csak egy estére válunk szét, reggel pedig a megszokott időpontba találkozunk. Én ott is voltam, csak valaki elfelejtkezett szólni, hogy ne csináljak magamból hülyét- szemrehányó szavai miatt lehorgasztott fejjel ültem tovább.

  -Figyelj, mindent megmagyarázok..

  -Kezdheted is!-vágta rá.

  -Öhm..nem ez a legalkalmasabb időpont- mondtam zavartan, a fülelő Harryre gondolva.

  -Rendben. Akkor este Skype!- mondta Zora, majd rámcsapta a telefont.

Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang