2.rész

9.6K 409 5
                                    

Louis  

  A nagy terembe körbe körbe járkáltam és kínáltam az italokat és ételeket pénzesebbnél pénzesebb embereknek. A megfelelő személyt még mindig nem találtam meg. Hisz egy meleg örömfiúnak nehéz nem csak a leggazdagabb férfit megtalálni, hanem még olyat, aki hajlamos a saját nemével töltött éjszakáért jó sok köteg pénzt feláldozni.

  Szememmel Zorát kezdtem el keresni, hogy meglessem,ő hogyan is áll a munkával. A tömeg közepén forgolódtam míg hirtelen egy izmos mellkasba ütköztem.

  Jajj elnézést, nem direkt volt- kezdtem el szabadkozni lehajtott fejjel és már készültem az ordítozásra.

- Semmi baj, mindenkivel előfordul- mély hangjára felkaptam a fejem. Egy nálam kb egy fejjel magasabb göndör hajú fiatal srác állt velem szemben. Ruházatán a színeket kicsit megcserélte az enyémmel. Fekete ing-et viselt, fehér zakóval amiből egy vörös rózsfej kandikált ki. Úgyszintén fekete nadrágja élesre vasaltan fedte lábszárait. Szemimet az árcára vezettem. Göndör fürtjei körülölelték markáns arcát. Szája telten csillogot, vélhetően az elöbb elfogyasztott pezsgő miatt. Zöld szemét az én kékjeimbe fúrta, ezzel teljesen megbabonázva engem.

  Válla felett a periférikus látásnak köszönhetően kiszúrtam Zorát.

  - Mégegyszer elnézést, viszont nekem most dolgom van.-néztem rá kissé zavart, de mégis sürgető tekintettel. Már vagy egy órája kerestem Zorát, nem veszíthetem szem elől! Szemeivel követte tekintetem. Kiszúrta a lányt, akit erőteljesen mustrálok, ezzel is próbálva üzenni neki, hogy nehogy meglépjen jelenlegi helyéről.

  - Ohh persze. Dolgod van. Hisz itt dolgozol- nézett rám kissé gúnyos, mégis csalódott mosollyal az arcán. - Menj csak.- hirtelen valami megcsillant a szemében. Talán elszántság?- Még találkozunk- nézett rám egy magabiztos félmosollyal és egy kacsintás kíséretében kikerült majd tovább sétált.

Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆Onde histórias criam vida. Descubra agora