11. rész

6.6K 354 33
                                    


Louis

  Fanyar arccal követtem Harryt. Csomagjainkat leadtuk, majd elindultunk a repulőgép fele. Mivel még sose repültem, utam rögtön az ablak felöli ülésre tartott.

  Harry mögöttem ballagot csendesen, arcán egy kisebb mosollyal. Persze őt nem érdekli, hogy mi esik rosszul és mi nem. Nem törődve velem ült le mellém. Egy stuardes indult el az ülésünk fele.

  -Kössék be magukat Uraim- mosolygott ránk erőltetetten.

  -Neked csak Harry- kacsintott rá. Az előbb dugott meg a wc-be és máris elkezd flörtölni mással. Szépen állunk...

  -Nos Harry- köszörülte meg a torkát és kezdett el játszani a barna hajával a lány. Barna szeme csak úgy csillogott, látva, hogy Harry számára kapós. - Kár lenne önért- simított végig a megszólított karján. - Ha bármibe kéne segítség, csak szóljon!

  -Úgy lesz- vigyorgott Harry. A lány sarkon fordult, majd erősen rázva seggét sétált el.

  -Azért el ne csöpenjen a nyálad- morogtam orrom alatt látva, hogy majd kiesik a szeme a lányt bámulva.

  A fülesem gyorsan elővettem és az mp3-mamon benyomtam Lukas Grehem 7 years old számát. Max hangerőre kapcsoltam és lehunyva szemem dőltem hátra, hogy Harry meg se próblájon hozzám szólni.

  Az út alatt sikerült bealudnom. Az álmomból egy karomra simuló kéz rántott ki. Szemeim kipattantak és egy barna szempárral találtam szembe magam.

  -Hello!- szólalt meg az idegen srác rekedtes hangján.

  -Hello!- köszörültem meg a torkom.

  -Bocsi, nem akartalak felébreszteni, csak láttam, hgy a barátod elment. Lassan pedig földet érünk. Én pedig unatkoztam, mert egyedül utazok- kezdett el magyarázkodni- Szóval gondoltam, hogy egy kicsit beszélgethetnénk- nézett fel rám a fekete hajú idegen félénk mosollyal. Olyan volt akár egy kiskutya.

  -Semmi baj- fordultam felé egész testemmel elhatározva, hogy nem fogok foglalkozni Harryvel. Hisz ő csak a munkám. Nem szabad, hogy érdekeljen, hogy mit csinál. Ez a srác pedig a mogyoróbarna szemeivel el tudja szerintem terelni a figyelmem, még ha csak rövid időre is.- Louis- nyújtottam felé a kezem.

  -Zayn - rázott velem kezet.- Nos Louis, merre repülsz?- nézett rám melegen mosolyogva.

  -Egyszerűbbet is kérdezhettél volna- nevettem fel zavartan.- Igazából fogalmam sincs.

  -Ezt hogy érted?- vonta össze szemöldökét értetlenül.

  -Ez egy hosszú történet. De inkább ne rólam beszéljünk! Te mi járatba vagy erre?- tereltem gyorsan a témát.

  Mint kiderült, Zayn nagyon jófej. Még vagy egy órán át beszélgettünk. Könnyen megnevettetett és egyszerűen csak jól éreztük magunkat.

  -Képzelheted milyen fejet vághattak!- fejezte be az egyik egyetemi gólyatáboros történetét.

  Felkuncogtam ahogy elképzeltem a tanárok kiábrándult tekintetét ahogy Zayn -az üvegezés közben kapott feladata végett- félmeztelenül kezdett el szambázni egymagába, -még nem tudva az illető kilétét- magával rántott egy lányt és mindenki előtt csókolta meg a tánc befejeztével. Az persze csak utána derült ki, hogy igazából a matek tanár lánya volt. Nem csoda, hogy ahol csak tudta a vérét szívta szegény tudatlan srácnak...

  Mosolyogva néztünk egymásra, míg nem egy dühös arc furakodott be Zayn és közém.

  -Hello. Azt hiszem mi még nem találkoztunk- mondta élesen Harry Zaynnek.

  -Szia- mosolygott barátságosan vissza a megszólított. Zayn figyelembe se vette a Harryből áradó feszültséget.- Zayn Malik a szolgálatára- nyújtotta felé a jobbját.

  -A szólgálatomra? Akkor mit szólnál ahhoz, ha azt mondanám, hogy tipli van?- mondta Harry keményen. Zayn kikerekedett szemekkel nézett rá.

  -Már bocs, de megtudhatnám, hogy ki vagy?- megakadályozva, hogy Harry válaszoljon, gyorsan felszólaltam.

  -Csak egy barátom, aki harapós ha a helyét elveszik.

-Vagy a pasiját- vágott közbe Harry. Hirtelen kínos csend állt be. A fejem vörösbe váltott Zayn tekintete alatt. Basszus!

  -Ha tényleg így van, akkor az előbb mit csináltál ennyi ideig azzal a stuardess lánnyal a wc-ben? -vonta fel a szemöldökét kihívóan Zayn. Az izmaim megfeszütek az információ hallatán. Szóval ezért tűnt el...

  Harry csendben maradt, majd morogva préselte ki a szavakat.

  -Ahhoz neked semmi közöd sincs!

  -Harry csak viccel. Jó poén volt Harry, de mostmár elég lesz- nevettem fel erőltetetten mentve a menthetőt.

  -Akkor..nem vagytok együtt?- nézett rám Zayn teljesen összezavarodva.

  -Nem- vágtam rá.

  -Hát elég érdekes a haverod humorérzéke- mondta nekem, tiltakozón hátat fordítva Harrynek.- Viszont, ha nem baj én most megyek. Számcsere?- nézett reménykedve.

  -Persze- somolyogtam. Gyorsan beütöttük egymás telójába a számot, majd visszaadtuk az eszközt az eredeti tulajdonosnak. Harry idegesen toporgott az ülésünk mellett.

-Na akkor szia - kacsintott egyet, majd végigsimítva a kezemen pattant fel és sétált az előző helyére.

  -Szia- suttogtam utána elpirosodva.

  Harry nagy hévvel vágodott le mellém és dühösen vizslatott. De én nem foglalkoztam vele. Inkább csak mosolyogva néztem a telefonom, a névjegyzéket megnyitva.

  "Fekete lovag"-állt benne.

Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆Onde histórias criam vida. Descubra agora