Louis
-Na hogy állsz?- értem Zora mellé.
-Én? Inkább te. Láttam ám- nézett rám huncut mosollyal az arcán.
-Na és mit láttál?- vontam fel fél szemöldököm somolyogva. Vártam, hogy kibökje az orbitálisan nagy baromságot, amin épp kattog az agya.
-Hát Stylest- lehervadt a mosoly az arcomról, majd értetlen tekintettel meredtem rá.
-Stylest?
-Stylest- rendületlenül csak vigyorgott.
-Az mi a szar?
-Inkább ki. De várjunk csak. Te nem tudod, hogy ki az a Styles?-elképedve meredt rám.
-Hát... nem nagyon.
-Az ő apja ennek a bazinagy villának a tulajdonosa. Sőt! Világszerte megtalálhatók a nagy Styles vállalat épületei. Ott dolgozni egy álom. Nagyon nehéz és keserves utat járnak meg akik oda bekerülnek.- rémlett valami. Mintha már hallottam volna róla...
-Ez annak a Stylesnek...annak a fia?- néztem rá megütközve.
-Igen- bologatott hevesen megerősítésképp.- és én úgy láttam, hogy bejössz neki. Ha bedobod magad ezzel az egy éjszakával egy csomót kaszálhatsz. Mázlista vagy, hogy a pasikat szereti- rázta a fejét kissé csalódottan.- Szóval ne szalaszd el ezt a lehetőséget! Vesd rá magad- kacsintott pajkos mosollyal.
-Uhh oké. Szurkolj- néztem rá izgatottan.
Igen, hihetetlenül felvillanyozott ez a tény. Ha tényleg annyira gazdag, mint ahogy mondják akkor megütöttem a főnyereményt. Hisz köztudott, hogy a Nagy Styles fia mindenre költi a pénzét, csak értelmes dolgokra nem. És mégis mi lenne értelmetlenebb, mint egy idegennel pár köteg pénzért összebújni, minthogy keressen maga mellé egy párt? Ingyen.
-Ez természetes- vigyorogva tette csuriba a kezét, majd felém pattogva a karjaimba vetette magát.
Hirtelen úgy éreztem, mintha valami lyukat égetne belém. Egy égő tekintet. A lány vállaiba temetett fejem felemeltem és az ifjabbik Styles arcával találtam szembe magam. Arca kissé eltorzult, lerítt róla a düh. Várjunk csak! Dühös? Mégis mire?
-Zora. Amit most fogok tenni ne értsd félre! Rendben?- suttogtam az ölelésembe zárt nő fülébe.
Mielőtt reagálni tudott volna levezettem kezeim teste vonalán, mire egy halk sóhaj hagyta el ajkait. Finoman seggébe markoltam. Egy nyőgés volt a jutalmam. Szememmel még mindig a srác arcát vizslattam. Cselekedetem közben a vonásai egyre csak torzultak, míg végül ingerülten elfordult és nagy léptekkel szelve át a tömeget, elhagyta a termet.
-Bocsi Zora. Tudod, hogy imádlak. Viszont most lépnem kell- adtam egy gyors puszit a homlokára a lefagyott lánynak, majd az imént távozó férfi után vetettem magam az épület ajtóján kilépve.
ESTÁS LEYENDO
Kettős Játszma ∆ L.S. 18+ ∆
FanficLouis Tomlinson egy 20 éves fiatal, aki pénz hiányában a testéből kényszerül élni. Egyik este a nagy Styles által szervezett estélyre volt hivatalos pincérnek. Reménykedve lépett be a nagy terembe, hogy talán kilábalhat kilátástalan helyzetéből. Tu...